Mijn probleem:
Ik heb snelkoppelingen van mappen op mijn buroblad staan, als ik hierop dubbelklik krijg ik een beeld zoals onderstaand:"
Nu irriteer ik me godsgruwelijk aan de linkerkant, ik zou graag zien dat hier de mappenlijst meteen tevoorschijn komt. Als ik op Mappen klik, komt ie tevoorschijn maar als ik het venster weer sluit en een andere snelkoppeling open, zelfde laken en pak
Als ik verkenner gewoon open (Window+E) is er niets aan de hand.
Dan klik je extra, Opties, map weergave (2e tabblad ) en dan zoeits als weergeven als huidige.
Dan zul je toch echt een nieuwe snelkoppeling moeten maken die ipv naar "d:\mp3", naar "explorer.exe d:\mp3" wijst.
Maar misschien denkt er iemand anders anders over?
quote:daar had ik zelf ook al aan gedacht, werkt niet, but tnx
Op donderdag 17 juli 2003 23:38 schreef D-Devil het volgende:
Open je verkenner, zet een mappenlijst aan, druk eventueel op beeld en kies voor de optie details.Dan klik je extra, Opties, map weergave (2e tabblad ) en dan zoeits als weergeven als huidige.
quote:Ik maak ook ff een snelkoppeling naar een map
Op donderdag 17 juli 2003 23:41 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
daar had ik zelf ook al aan gedacht, werkt niet, but tnx
Done
quote:niet dus
Op vrijdag 18 juli 2003 00:02 schreef Par4n0id het volgende:
Mappen aan klikken (icoontje op de balk) en dan bij extra -> mapopties -> weergave en dan Op alle mappen toepassen.Done
quote:nee, maar dat staat er ook niet, alleen mappen opnieuw openen staat er
Op vrijdag 18 juli 2003 00:03 schreef Par4n0id het volgende:
Heb je al opnieuw opgestart trouwens? dat staat er namelijk bij...
quote:Whoops, verkeerd gelezen
Op vrijdag 18 juli 2003 00:04 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
nee, maar dat staat er ook niet, alleen mappen opnieuw openen staat er
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 00:06 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Whoops, verkeerd gelezen
quote:Ik heb hetzlefde met die snelkoppelingen ...
Op vrijdag 18 juli 2003 00:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Is het bij jullie geen probleem dan?
Select "Use Windows classic folders" to get rid of the lumped-together "common tasks" icons. Also select "Open each folder in the same window" to reduce open windows.
zou dit werken ?
quote:Select "Use Windows classic folders" to get rid of the lumped-together "common tasks" icons: dan zie je inderdaad die iconen niet meer maar dan heb je nog geen mappenlijst.
Op vrijdag 18 juli 2003 00:11 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ik heb hetzlefde met die snelkoppelingen ...
Select "Use Windows classic folders" to get rid of the lumped-together "common tasks" icons. Also select "Open each folder in the same window" to reduce open windows.
zou dit werken ?
Andere optie heeft er niets mee te maken
quote:Ja,ik heb hetzelfde probleem, maar mijn desktop is clean, ik gebruik yzdock en snelstart knoppen. Of gewoon de verkenner.
Op vrijdag 18 juli 2003 00:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Is het bij jullie geen probleem dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |