Er liggen vier jetskies, proefmodellen van Garage bedrijf Wieltje de voorste, waar de eilandbewoners zo nu en dan gebruik van mogen maken.
Het is een kleine baai, vlakbij het strand is het water niet zo diep en erg rustig. Je kan er bijvoorbeeld heel goed snorkelen en rustig wat zwemmen. Even verderop waar het wat dieper is en minder beschut, is een groot parcour uitgezet voor de jetskies. Je kan de grote ronde of de kleine nemen, de kleine is voor beginners, daar kan je wat oefenen met bochten enzo.
Er loopt een kleine steiger het water in, waar eventueel kleine bootjes kunnen aanmeren of waarvan je lekker het water in kunt duiken.
*Equilan zet de dozen pizza op de grond en haalt uit de mand een deken (die zat er nog in ) en de bekers.
Zo wat wil iedereen drinken??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 06-03-2001 14:04]
Ik wil wel een Hoekie's mix. Heb je die ook meegenomen Equilan?
*Hoekie bekijkt maar weer eens het nog steeds prachtige lichaam van Equilan
He dat lijkt Marlo wel!! Marlo joehoe kom je ook?? Er is eten genoeg en het jetskieen is enorm leuk!!
*Ze zwaait met beide armen en hoopt maar dat Marlo haar gehoord heeft.
[offtopic] crossposting sorry, voor de duidelijkheid [/offtopic]
Hoekie's mix?? Was dat niet pisang met 7up?? Ja is te regelen, en wat we niet hebben maak ik erbij
HOEKIE'S MIX ingredienten:
pisang ambon, pasoa, malibu, rum, pinacolada, blue curacao, ijs en jus d'orange
Heb je vanavond wat te doen?
*De elfengodin maakt de oude vertrouwde (maar nooit zo vertrouwd dat je er maar van kan dromen ze na te doen!!) ingewikkelde bewegingen met haar hand en een flinke karaf met Hoekie's mix vercshijnt. Equilan schenkt een flink glas in en overhandigt dat Hoekie.
Hier alsjeblieft Vanavond?? Nee nog geen specifieke plannen, ik dacht kijk wel waar dit op uitloopt
En jij??
Geef mij nog een stuk pizza aan wil je?? Ik lig zo lekker hier Nee die met broccoli alsjeblieft ik hou niet zo van vlees op mn pizza.
Help, mn hotel brand af.
*Op het dak ziet hij Gandalf lopen, met the russian en lara.
Waar is marlo??
Er is niet veel veranderd aan mijn optrekje hoor, maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik het allemaal zelf heb gedaan.
Hoekie kan hard rennen, want hij is immers koerier geweest.
O mijn god kijk het hotel!! O Lara en Marlo!!
*Equilan staat in een keer overeind en rent richting het hotel.
na een tijdje begint het weer wat op te klaren
als hij star doorloopt ziet hij een vaag persoon... hij komt steeds dichterbij en dichterbij....
hij versnelt zijn pas
hij wil er eerder zijn als de andere...
het is ZIJN buit hij zag hem het eerste als het moet wil hij er voor vechten...
als hij dichterbij nadert ziet hij het prachtige boegbeeld... het moet al eeuwen hebben rondgezworven op de zeebodem...
maar nou is het bij hem aangekomen alsof het was voorbestemd...
maar in zijn ooghoek ziet hij de schim naderen wie zou het zijn....
als het maar geen kanibaal is!
hoe dichterbij hij komt hoe een beknopter gevoel hij krijgt...
als hij nadert struikelt hij over iets...
als hij naar beneden kijkt dan blijkt het een fles te zijn...
hij pakt de fles op om hem later in de vuilnis bak te gooien
*zucht*
wat die jongeren tegenwoordeig wel niet alemaal laten slingeren
*zucht*
*dan komt hij bij de man aan de man kijkt dj aarwanend aan...
dj die zich van geen kwaad bewust is vraagt wie deze man is en waarom hij een boegbeeld ,dat groter dan de man is, probeet te verbergen....
Vaarwel Marlo
*Dagobert tilt de kist op en zet die in de andere sloep. Hij pakt een gasbrander, duwt de sloep af en zet hem in brand.
Het ga je goed.
*Daarna stapt hij zelf in de andere sloep en roeit weg, weg van het eiland.
Ik leg het hen die ik lief heb maar achterlaat op het eiland oit nog wel eens uit.
Ze danst verder het strand op
pak me dan als je kan!
*Dagobert rent achter Pisca aan en heef thaar al snel te pakken. Hij duwt haar zachtjes tegen de grond en begnt haar te zoenen. Evenlater zegt hij.
Geef je over!
*Pisca lacht en probeert onder Dagobert vandaan te komen... plotseling stopt ze met wurmen
Kom dan gaan we zwemmen!
Dagobert kleed zich uit en helpt ook Pisca uit haar kleren. Wie het eerst bij het water is....
wat is het water k..k....k...koud!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |