Uitleg genoeg?
quote:Zeker genoeg uitleg, en we weten meteen waarom NEC bij jou zo hoog staat...
Op vrijdag 18 juli 2003 15:49 schreef numero_uno het volgende:
1. PSV -> de selectie die nog over is van vorig jaar en met van Bommel, Robben, Kezman superselectie
2. Ajax -> nieuwe goaltjesdief maar zonder Chivu en vd Meyde net niet
3. Feyenoord -> wederom op achterstand. goals van van Hooijdonk worden zeer gemist
4. RKC -> degelijk als altijd met misschien wel de beste coach
5. NEC -> we kunnen als geen ander op resultaat spelen en met de geweldenaarin de goal gewoon weer Europa in
6. Roda JC -> hebben geen spits die een wedstrijd beslist
7. Utrecht -> financiele zorgen zijn voorbij en kunnen nu weer opt voetbal richten
8. NAC -> geen Europees door gebrekkige spitsen en verdediging maar wel Schreuder
9. Willem II -> Quinn doet zn ding maar de rest niet
10. Heerenveen -> met een echte spits komen ze hoger maar ja die hebben ze niet
11. Twente -> zonder Boschker en spitsen komen ze niet hoog maar wel genoeg kwaliteit
12. ADO -> Rinus zorgt voor Eredivisie behoud
13. RBC -> die ideale middenmoter
14. AZ -> klote als altijd maar wel met Barry
15. Groningen -> gooit het op een akkoordje zodat ze geen nacomp hoeven te spelen
16. Fietstas -> deze keer geen geluk
17. FC Zwolle -> niet direct maar misschien net wel via nacomp (wel leuke ploeg)
18. Volendam -> sorry voor het oranje dat wel pingels kan scorenUitleg genoeg?
kut keb trouwens een fout gezien
NEC en RKC moeten natuurlijk omgedraaid staan he
quote:Ik denk ook eerder zoiets. Misschien dat Utrecht wat lager gaat eindigen. En Ado misschien wel eens onderaan kan gaan eindigen door de vele punten die afgetrokken zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 19:29 schreef mat_herben het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. Heerenveen
5. FC Utrecht
6. Roda JC
7. Vitesse
8. NEC
9. RKC
10.AZ
11. NAC
12. Willem II
13. Twente
14. Ado Den Haag
15. RBC
16. Groningen
17. Volendam
18. FC Zwolle
Ik denk dat Roda en Heerenveen ons gaan verrassen.
In Co Adriaanse heb ik veel vertrouwen dus AZ gaat ook leuk meedoen.
quote:Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
Op donderdag 24 juli 2003 15:24 schreef Potter het volgende:
Anti voetballer!!
Wie wil er nou dat Feyenoord, Ajax of PSV degradeerd?? Dat zijn de mooiste wedstrijden van het seizoen, de rest stelt geen reet voor en heeft geen historie.
Beetje triest, maar zulke mensen heb je nu eenmaal.
Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
quote:Heel eerlijk gezegd leert de historie dat Emmen niet promoveert maar als ze een kans maken is het wel dit seizoen!
Op donderdag 24 juli 2003 15:23 schreef keepertje het volgende:
En wie promoveert uit de GGD?
PSV blijft intact en daarom geef ik ze de meeste kansen.
Ajax is alleen Chivu echt kwijt, van der Meijde is makkelijk op te vangen.
Feyenoord spreekt voor zich, wordt net aan 3e denk ik.(helaas)
Groningen wordt de verassing van het jaar.
Volendam gaat net zo hard terug als ze zijn gekomen.
Utrecht Krijgt het erg moeilijk.
quote:ze gaan ver-assen? Mooi! Liever ver-assen dan verrassen!
Groningen wordt de verassing van het jaar.
quote:Lijkt me een regelrecht nieuwsbericht!
Op donderdag 24 juli 2003 15:36 schreef DaPinky het volgende:[..]
ze gaan ver-assen? Mooi! Liever ver-assen dan verrassen!
quote:Alleen over mijn club? Kun je niet lezen, ik zei dat PSV, Feyenoord en Ajax niet moeten degraderen en een beetje voetballiefhebber is het daar mee eens hoe erg je minachting over 1 van die clubs ook is.
Op donderdag 24 juli 2003 15:34 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 15:40 schreef Potter het volgende:[..]
Alleen over mijn club? Kun je niet lezen, ik zei dat PSV, Feyenoord en Ajax niet moeten degraderen en een beetje voetballiefhebber is het daar mee eens hoe erg je minachting over 1 van die clubs ook is.
quote:Leg dan maar eens uit waarom ik niet lees.
Op donderdag 24 juli 2003 15:45 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
volgens mij kan jij niet lezen! Maar ben de kwaadste niet nog een keer een
erop. Misschien dat je het nog wel eens leert
quote:Ga het nog 1 keer proberen en dat is dan ook de laatste poging voor ik je opgeef voor het topic van Doopy...
Op donderdag 24 juli 2003 15:48 schreef Potter het volgende:
Leg dan maar eens uit waarom ik niet lees.
dit schreef ik...
quote:Misschien valt de witregel je nu wel op die ik tussen
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
quote:en
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
quote:heb geplaatst!
Verder probeer ik je duidelijk te maken dat ik mijn eigen mening erop na mag houden. Wat ik dus ook doe Hierbij laat ik het wat dit onderwerp betreft.
quote:Begrijp wel dat je dit vindt en inderdaad is de Klassieker in Nederland onovertroffen. Dat is toch niet hetzelfde als dat ik het niet voor 1 keertje heel erg grappig zou vinden als ze zouden degraderen. Ik heb geen sentimenten wat betreft jouw club dus...
Op donderdag 24 juli 2003 15:48 schreef Potter het volgende:
De 3 topclubs horen er nou eenmaal in.
Ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
In dit topic kan je zien dat ik ze niet heb laten degraderen.
Vertrokken zijn: Yuri Nikiforov, Rob van Dijk, Peter van den Berg, Garry de Graef. 4 steunpilaren.
Nieuw zijn: Boutahar, Olfers, Van Hintum. En nog wat minder noemenswaardige spelers.
Als je kijkt naar het spelersmateriaal van enkele andere clubs als Heerenveen, NEC, en NAC verwacht ik toch echt niet teveel. Ik denk dat we blij mogen zijn met een plek in het linkerrijtje.
quote:Ik vind het allemaal heel mooi uitgelegd en daarom begrijp ik ook niet waaruit je opmaakt dat ik iets verkeerd heb begrepen.
Op donderdag 24 juli 2003 16:01 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ga het nog 1 keer proberen en dat is dan ook de laatste poging voor ik je opgeef voor het topic van Doopy...
dit schreef ik...
[..]Misschien valt de witregel je nu wel op die ik tussen
[..]en
[..]heb geplaatst!
Kortom je moet die los van elkaar lezen.
Gaat over jouw reacties in het algemeen en niet alleen in het vorige topic die inmiddels gesloten is.Verder probeer ik je duidelijk te maken dat ik mijn eigen mening erop na mag houden. Wat ik dus ook doe
Hierbij laat ik het wat dit onderwerp betreft.
[..]Begrijp wel dat je dit vindt en inderdaad is de Klassieker in Nederland onovertroffen. Dat is toch niet hetzelfde als dat ik het niet voor 1 keertje heel erg grappig zou vinden als ze zouden degraderen. Ik heb geen sentimenten wat betreft jouw club dus...
Leedvermaak is het mooiste vermaak zegt men wel eens.
of
De wens is de vader van de gedachteAch je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
In dit topic kan je zien dat ik ze niet heb laten degraderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |