Het is hier bloedheet binnen als de topcooling niet aan staat. Bovendien wordt het dan benauwd... Telkens als ik even van mijn plek ben en ik kom terug is dat ding weer uit..
Omdat mevrouw het koud heeft...
TREK DAN OOK EENS WAT KLEREN AAN!!
Ze zit in een topje en een minirokje... jeetje zeg, moet ik dan ook maar in mijn nakie gaan zitten omdat ik het warm heb omdat ik gewoon een lange broek een t-shirt met korte mouwen aan heb??
quote:ja zo'n mensen ken ik.. gewoon vragen of ze geen geld heeft om kleren te kopen met meer stof eraan
Op donderdag 17 juli 2003 14:00 schreef Troel het volgende:
Ik word helemaal geschift van mijn collega...Het is hier bloedheet binnen als de topcooling niet aan staat. Bovendien wordt het dan benauwd... Telkens als ik even van mijn plek ben en ik kom terug is dat ding weer uit..
Omdat mevrouw het koud heeft...
TREK DAN OOK EENS WAT KLEREN AAN!!
Ze zit in een topje en een minirokje... jeetje zeg, moet ik dan ook maar in mijn nakie gaan zitten omdat ik het warm heb omdat ik gewoon een lange broek een t-shirt met korte mouwen aan heb??
quote:die kleine kleren kosten anders verdomd veel geld
Op donderdag 17 juli 2003 14:02 schreef Nadientje het volgende:[..]
ja zo'n mensen ken ik.. gewoon vragen of ze geen geld heeft om kleren te kopen met meer stof eraan
quote:Dan krijg je steevast het antwoord dat dit mode is...
Op donderdag 17 juli 2003 14:02 schreef Nadientje het volgende:[..]
ja zo'n mensen ken ik.. gewoon vragen of ze geen geld heeft om kleren te kopen met meer stof eraan
Ja, als je breezersletje bent en op de middelbare school zit, niet als secretaresse op een accountantskantoor hoor... belachelijk gewoon
Het was gister 37 graden, trek jij dan ook een t-shirt en korte broek aan!!
quote:vind ik eiglijk ook.. je gaat toch niet naar je werk in zon kleren
Op donderdag 17 juli 2003 14:04 schreef Troel het volgende:[..]
Dan krijg je steevast het antwoord dat dit mode is...
Ja, als je breezersletje bent en op de middelbare school zit, niet als secretaresse op een accountantskantoor hoor... belachelijk gewoon
[Dit bericht is gewijzigd door thesnake op 17-07-2003 14:06]
quote:Is het je ontgaan dat sommige mensen een representatieve functie hebben en toch een lange broek moeten dragen?
Op donderdag 17 juli 2003 14:04 schreef Neilza het volgende:
Ben ik het niet echt mee eens! Kleed je eerst naar het weer (dus mevrouw doet een rokje en topje aan) en als het dán nog warm is die airco aan!Het was gister 37 graden, trek jij dan ook een t-shirt en korte broek aan!!
quote:Precies je gaat toch geen dikke kleren aan doen als het warm is om dan vervolgens de airco aan te zetten.
Op donderdag 17 juli 2003 14:04 schreef Neilza het volgende:
Ben ik het niet echt mee eens! Kleed je eerst naar het weer (dus mevrouw doet een rokje en topje aan) en als het dán nog warm is die airco aan!Het was gister 37 graden, trek jij dan ook een t-shirt en korte broek aan!!
Je loopt in de winter toch ook niet in een kort t-shirt rond met de verwarming op 30 graden
quote:Er word verwacht dat je er representatief uitziet... Ik ga dus echt noway in een korte broek naar kantoor. En bloter dan een shirt met korte mouwen vind ik niet meer representatief...
Op donderdag 17 juli 2003 14:06 schreef FAQ het volgende:[..]
Precies je gaat toch geen dikke kleren aan doen als het warm is om dan vervolgens de airco aan te zetten.
Je loopt in de winter toch ook niet in een kort t-shirt rond met de verwarming op 30 graden
Ik heb gewoon een zomerbroek aan met een t-shirt met korte mouwen...
quote:Nou sorry hoor, maar als VROUW raak ik dus echt niet opgewonden van de tieten van mijn collega hoor !
Op donderdag 17 juli 2003 14:06 schreef thesnake het volgende:
Als je niet naar haar tieten en onder haar rokje kijkt heb jij het ook niet zo warm, aansteller
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:06 schreef thesnake het volgende:
Als je niet naar haar tieten en onder haar rokje kijkt heb jij het ook niet zo warm, aansteller
quote:De topcooling haalt de temperatuur omlaag naar 21/22 graden... Volgens de dealer was dat al vrij warm, ideale werktemperatuur schijnt 19 a 20 graden te zijn...
Op donderdag 17 juli 2003 14:05 schreef Briefcase het volgende:
hoe warm is het daar dan ?
quote:Als je het met een dunne zomerbroek nog warm hebt dan geef ik je helemaal gelijk dat de airco aan moet, wat een troel die collega van je!
Op donderdag 17 juli 2003 14:09 schreef Troel het volgende:[..]
Er word verwacht dat je er representatief uitziet... Ik ga dus echt noway in een korte broek naar kantoor. En bloter dan een shirt met korte mouwen vind ik niet meer representatief...
Het is niet alsof ik winterkleren aan heb ofzo hoorIk heb gewoon een zomerbroek aan met een t-shirt met korte mouwen...
ik vind ook dat je er representatief uit moet zien op je werk, en een kort rokje en topje is echt niet representatief...
jullie denken alleen maar met je lul
quote:naprater...
Op donderdag 17 juli 2003 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
quote:wij wel, dus begin maar vast met wat pics te posten
Op donderdag 17 juli 2003 14:10 schreef Troel het volgende:[..]
Nou sorry hoor, maar als VROUW raak ik dus echt niet opgewonden van de tieten van mijn collega hoor !
quote:Nee, jij bent lekker bezig met je opmerkingen.....
Op donderdag 17 juli 2003 14:13 schreef Nadientje het volgende:
typisch van die stomme mannenopmerkingen weer hierik vind ook dat je er representatief uit moet zien op je werk, en een kort rokje en topje is echt niet representatief...
jullie denken alleen maar met je lul
quote:Tot zover het relaas van de ijskoningin
Op donderdag 17 juli 2003 14:13 schreef Nadientje het volgende:
typisch van die stomme mannenopmerkingen weer hierjullie denken alleen maar met je lul
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-07-2003 14:15]
quote:21/22 graden is een prima temperatuur. De collega moet dan niet zeiken. Anders lekker even naar je chef wandelen. Of gewoon stug die koeling weer aan doen.
Op donderdag 17 juli 2003 14:11 schreef Troel het volgende:[..]
De topcooling haalt de temperatuur omlaag naar 21/22 graden... Volgens de dealer was dat al vrij warm, ideale werktemperatuur schijnt 19 a 20 graden te zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |