Richtprijs 200,- euro.
quote:Ik heb nog wel een S3 2 mb kaartje voor je ..
Op dinsdag 15 juli 2003 21:51 schreef TheEagle het volgende:
75
quote:http://www.tweakers.net/pricewatch/35838 288 euro, maar dan nog blijft 200 een leuke prijs voor die kaart
Op dinsdag 15 juli 2003 22:07 schreef ChaoZzZzz het volgende:
200 is een mooie prijs aangezien ie nieuw zo'n 350,- kost
quote:als dit als reactie op ts is bedoelt vind ik die reactie van jou ongepast!
Op dinsdag 15 juli 2003 22:15 schreef Chrizzly het volgende:
ongepaste opmerking
ff lul verhaal.
ik kom hiero nu een maadje ofzo. check braaf de topics. maar heb al meerdere malen gezien/gelezen dat er kansloze mensen tussen zitten proberen voor het bekende dubbeltje op de eerste rij te zitten. Ik vraag me dan af of die mensen dan wel inzicht hebben in wat ze krijgen voor het geld.
bijv hierzo. 75euro voor een zeer goede videokaart! hoe verzin je het? "jah in de winkel ligt ie voor 288 euro" nou dan koop je die toch! je koopt deze al voor minder omdat hij is gebruikt maar aangezien hardware MITS er respectvol is mee om gegaan gewoon niet makkelijk kapot gaat moet je er ook voor betalen. kijk is er nou zwaar mee geoverclocked of bij cpu's er brigdes zijn gemaakt dan kan ik me voorstelen dat de prijs wat naar beneden gaat.
maar in dit voorbeeld zegt de ts zelf al dat hij hem te weinig heeft gebruikt. dus dan kan je er van uit gaan dat hij em normaal en respect vol heeft behandeld (de kaart hebben we het nog over).
dus als iemand dan 75 euro bied denk ik jonge leer eens de waarde van bepaalde dingen inzien.
just my 10 cents (my 2 cents are free) dit was ff een helder moment denk ik want normaal ben ik nooit zo wannabee modachtig anyway denk nog een keer naar als je serieus op iets bied of het wel waard is wat je bied.
of zo als ik heb gezegt bij het aanbieden van mijn brommer;
quote:maw zie het ook eens van de andere kant.
Zie je zelf als verkoper en wat zou JIJ er voor terug willen zien.
Als je interesse hebt in de videokaart, breng een bod uit, maar zeur niet over de kaart of over de prijs.
quote:ikkes bied 155 eurie incl verzendkosten
Op dinsdag 15 juli 2003 21:43 schreef Kakakoka het volgende:
Deze kaart wordt helaas niet meer optimaal gebruikt omdat ik nog maar weinig spelletjes speel. De kaart is ongeveer een half jaar oud.
Doos, software en boekjes zijn nog aanwezig. Kassabon kan ik nergens vinden.Richtprijs 200,- euro.
quote:ter info,markplaats is leuk,maar voordat je er iets verkocht hebt
Op woensdag 16 juli 2003 11:40 schreef Kakakoka het volgende:
Is niet ver van Arnhem, ongeveer 15 minuten rijden (Beek).
Maar helaas is je bod gewoon te laag.
Ter info, hoogste bod op marktplaats staat nu op 185,-
quote:op fok! zijn ze allemaal wel zo dat ze alles nakomen? daar ga je gewoon vanuit als verkoper..
Op woensdag 16 juli 2003 11:47 schreef tazzzzz het volgende:[..]
ter info,markplaats is leuk,maar voordat je er iets verkocht hebt
ben je 30 niet nagekomen afspraken verder en in die tussentijd is je kaart 50 euro in waarde gezakt
maar sterke gewenst met de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |