abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:08:16 #1
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11794656
Een vriend van me heeft een Scullbanger Headphone gekocht. Ik dacht aanvankelijk dat het een grap was. Dat bleek niet zo te zijn.
Karakteristiek voor de Scullbanger Headphone is de derde grote 'oorschelp', die midden boven op het hoofd geplaatst wordt. In aanvulling op de bij iedere hoofdtelefoon aanwezigte oorschelpen voor het linker- dan wel het rechter-oor.

Bassen worden in deze derde 'oor'schelp overgedragen op je hoofd: soms lijkt het wel alsof je daadwerkelijk dreunen op je hoofd krijgt! Een zeer bijzonder effect. Gebruik bij hoofdpijn is overigens af te raden. Uitstekend voor die nummers waar een lekkere beat in voor komt.

Wie heeft hier eravring mee?

pi_11794727
[markster]

Foto? volgens mij ziet dat er vet lijp uit

dinsdag 15 juli 2003 @ 21:13:38 #3
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11794808
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:10 schreef neusaap het volgende:
[ezel]

Foto? volgens mij ziet dat er vet lijp uit

Ja, je wilt er niet mee op staart gezien worden. Maar hoofdtelefoons zijn daar ook niet voorgemaakt, ten slotte.
Ik heb geen scanner, anders zou ik je de gebruiskaanwijzing kunnen sturen.
pi_11794846
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:13 schreef Myrna het volgende:

[..]

Ja, je wilt er niet mee op staart gezien worden. Maar hoofdtelefoons zijn daar ook niet voorgemaakt, ten slotte.
Ik heb geen scanner, anders zou ik je de gebruiskaanwijzing kunnen sturen.

[Markster]

Owh okay, dan zoek ik ff op internet

dinsdag 15 juli 2003 @ 21:23:55 #5
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11795060
Wat ik me alleen wel afvraag is dit: na een paar nummertjs geluisterd te hebben met de HH, is je hele kapsel geplet.
Zeg maar rustig, vernield.
Hoe kan dit? Er zitten toch geen bewegende delen in dat ding?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:26:10 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11795112
Kan er zo niets over vinden
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_11795171
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:23 schreef Myrna het volgende:
Wat ik me alleen wel afvraag is dit: na een paar nummertjs geluisterd te hebben met de HH, is je hele kapsel geplet.
Zeg maar rustig, vernield.
Hoe kan dit? Er zitten toch geen bewegende delen in dat ding?
Geen bewegende delen? Hoe denk je dat die trillingen van die bass ontstaan ?
Als je met een soort van subwoofer op je hoofd loopt vind ik het begrijpelijk dat je kapsel kapot gaat.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_11795317
[Markster]

Kan er helemaal nix over vinden

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:34:22 #9
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11796840
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:35 schreef neusaap het volgende:
[Markster]

Kan er helemaal nix over vinden

Ik heb een nummer, misschien dat dat helpt? Dit is het: 8100 - 1.2
Verder geen merknaam oid.

De gebruiksaanwijzing vermeldt ook nog dat de Skullbanger niet op zuigelingen gebruikt mag worden. Ook het gebruik bij leeftijden boven de 73 wordt afgeraden.
Waarom nou net 73

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:35:39 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11796872
ja, 73 is idd een vage schatting/berekening....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:37:12 #11
2889 Zander
He's gone
pi_11796900
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:34 schreef Myrna het volgende:
De gebruiksaanwijzing vermeldt ook nog dat de Skullbanger niet op zuigelingen gebruikt mag worden. Ook het gebruik bij leeftijden boven de 73 wordt afgeraden.
Waarom nou net 73
Vraag me af of zo'n apparaat dan sowieso wel erg gezond is om op je hoofd te zetten. 't is wel een grappig idee, natuurlijk.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:47:18 #12
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11797135
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:37 schreef Zander het volgende:
Vraag me af of zo'n apparaat dan sowieso wel erg gezond is om op je hoofd te zetten. 't is wel een grappig idee, natuurlijk.
Grappig dat jij dit zo aanhaalt! Er staat een stukje in de gebruiksaanwijzing dat niet vertaald is in het Nederlands, ik vraag me af wat ik me daar nou bij voor moet stellen:

'This device also is known to be used in para-medical applications. One can easily clean up one's intestines, by placing the Skullbanger's subwoofer-system in the appropriate pedestal. While sitting on this pedestal, one can achieve optimal low-frequency based cleaning of the intestines. For optimal effects, use track 04 from the special Skullbanger Headphone CD.'

Ik begrijp niet waar dit over gaat, er zat geen CD bij. Ook geen 'pedestal', weat dat ook mag betekenen. Iemand een idee

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:50:33 #13
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_11797200
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:47 schreef Myrna het volgende:

[..]

Grappig dat jij dit zo aanhaalt! Er staat een stukje in de gebruiksaanwijzing dat niet vertaald is in het Nederlands, ik vraag me af wat ik me daar nou bij voor moet stellen:

'This device also is known to be used in para-medical applications. One can easily clean up one's intestines, by placing the Skullbanger's subwoofer-system in the appropriate pedestal. While sitting on this pedestal, one can achieve optimal low-frequency based cleaning of the intestines. For optimal effects, use track 04 from the special Skullbanger Headphone CD.'

Ik begrijp niet waar dit over gaat, er zat geen CD bij. Ook geen 'pedestal', weat dat ook mag betekenen. Iemand een idee

Ze zullen wel die geluiden bedoelen waar ultralage frequenties in gemoduleerd zitten. Die kun je maken met bijv. Cool Edit. Als je daar naar luisterd kun je in een bepaalde gemoedstoestand raken.
Ga doorrrrrr!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:51:55 #14
59926 Myrna
Ik hou van stof zuigen
pi_11797241
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:50 schreef Ablaze het volgende:
Ze zullen wel die geluiden bedoelen waar ultralage frequenties in gemoduleerd zitten. Die kun je maken met bijv. Cool Edit. Als je daar naar luisterd kun je in een bepaalde gemoedstoestand raken.
Dat zal men toch niet bedoelen met 'optimal cleaning of the intestines'
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:09:34 #15
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_11865245
Kon er ook niets over vinden. Zelf wordt mijn hoofd op dit moment getooid met dit ding hieronder. Kost wat maar dan luister je wel naar muziek tussen 5 en 30000 Hrz.

En met deze kun je uitstekend de zee horen!
link!

pi_11867541
lijkt me hetzelfde idee als zo'n bassshaker om aan je bankstel vast te schroeven, maar in plaats daarvan zet je zo'n ding op je kop

vaag verhaal.. maar ik heb liever een zo helder, strak en onvervormd mogelijk geluid.. vond de 'rijke bassweergave' van de overhypede sony mdr-v700 al niet te pruimen eigenlijk

momenteel een IXOS dj1002 en die klinkt als een huis.. geen extra bas trucjes en dingetjes nodig

zo'n 'skullbanger' lijkt me eerder alleen maar voer voor koppijn, evenwichtsstoornissen en andere niet gezonde dingen :-{

maar ik gebruik die van mij dan ook voornamelijk om gewoon relaxed muziek te luisteren als het stil moet zijn in het huis, of om te dj'en on the road

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')