[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 24-10-2003 12:24]
quote:Is prima joh, ik zal kijken of ik er wat mee kan
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:24 schreef sgoldie het volgende:
hey almighty fotoshoppers, ik heb nog een leuk wagentje in de aanbieding die ik graag gesoept zie zodat hij er wat gelikter uitziet.
Het gaat om deze volvo440.
Ik weet niet of de foto goed is, anders moeten jullie even een voorbeeld geven hoe het beter is, dan maak ik wel een betere binnenkort.
[afbeelding]
Deze eens willen aanpassen.
Ik heb er zelf deze van gemaakt, tis mijn eerste snelle soep.
En ja hij heeft (nogal) wat schoonheidsfoutjes...
quote:Heb je ook een foto met de voorkant erbij?
hey almighty fotoshoppers, ik heb nog een leuk wagentje in de aanbieding die ik graag gesoept zie zodat hij er wat gelikter uitziet.
Ik weet niet of de foto goed is, anders moeten jullie even een voorbeeld geven hoe het beter is, dan maak ik wel een betere binnenkort.
[afbeelding]
quote:zoiets?
Op zaterdag 25 oktober 2003 07:49 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Heb je ook een foto met de voorkant erbij?
quote:Hier is ie dan
[afbeelding]
quote:I know ....... t ging om t idee
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:58 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Velgen van een Aston Martin V12 Vanquish? Die kleur is toch niet geweldig. Als ie per se deze blauw moet hebben moet dat paarse op het dak wel weg.
Foto uit dit topic ff andere kleur gegeven, niet zo best gelukt, maar had niets te doen.
Veilside Evo 8
Greetz
HVB
quote:Ff vlug... niet netjes afgewerkt:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:19 schreef TeazNutz het volgende:
Wie wilt de mijne eens proberen??
Ben benieuwdTDI Powerrrrrrrr
http://www.teiz.nl/Foto's/Golf/zijkant.jpg
Andere foto, misschien dat deze beter is??
Bedankt alvast
Deze velg wil ik graag draaien:
Ik wil de linkerhelft een stukje naar voren hebben en dus de rechterhelft een stukje naar achteren.
Is dat alleen mogelijk met Image -> Rotate Canvas -> Arbitrary... ?
Of zijn daar nog andere mogelijkheden voor want deze levert niet gewenste resultaat op. Andere programmas aanbevelen mag ook.
BVD
quote:Beste kerel,
Op zaterdag 1 november 2003 08:15 schreef TheShadow het volgende:
ff een vraagje als beginneling.Deze velg wil ik graag draaien:
[afbeelding]Ik wil de linkerhelft een stukje naar voren hebben en dus de rechterhelft een stukje naar achteren.
Is dat alleen mogelijk met Image -> Rotate Canvas -> Arbitrary... ?
Of zijn daar nog andere mogelijkheden voor want deze levert niet gewenste resultaat op. Andere programmas aanbevelen mag ook.BVD
quote:Bedankt voor de info ... je ziet mn creatie wel in "PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16".
Op zaterdag 1 november 2003 12:35 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Beste kerel,
Ik zou als ik jou was even tutorials gaan lezen. Want Image -> Rotate Canvas is (zoals het zegt) bedoelt voor het roteren van de complete foto.
Wat jij nodig hebt is Edit --> Transform.
Bij Edit -> Transform staan meerdere opties zoals Scale, Rotate, Skew, Distort, Perspective, e.d.
Probeer ze allemaal eens uit, hiermee krijg je ongetwijfeld het gewenste resultaat. Maar goed, zoals ik zei, begin eens met wat algemene photoshop-tutorials, zodat je de belangrijkste tools snapt.
Tutorials zijn niet nodig... ook bij mij geld het spreekwoord: Aldoende leert men
TS
quote:Een plaatje dat recht van voren genomen is transformen en dan plakken op een auto die niet recht van voor is wordt niet erg mooi, want de foto mist diepte. Het lijkt dan net een sticker.
Op zaterdag 1 november 2003 08:15 schreef TheShadow het volgende:
ff een vraagje als beginneling.Deze velg wil ik graag draaien:
[afbeelding]Ik wil de linkerhelft een stukje naar voren hebben en dus de rechterhelft een stukje naar achteren.
quote:ja die heb ik. maar TIP: Wordt lid bij http://www.media.volvocars.co.uk dan kan je heel veel highres pics dlden
Op woensdag 15 oktober 2003 07:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heb je ook het origineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |