quote:Mooi hoor, scherpe graphics, alleen de acherlichten moet ff bijkleuren net zoals de achterbumper. Verder mooi werk
Op dinsdag 9 september 2003 12:11 schreef The_Gunman het volgende:
Voor:
[afbeelding]Na:
"vinden jullie er van het is mijn eerste auto"
dat idee heb ik al tijden om een bmw X5 zijkant erop te zetten, maar t blijft r altijd bij..
quote:Is dat je eigen auto?
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:17 schreef zerrocool het volgende:
kan iemand deze voor me soepen, kweet et tis ene lastige hoek....
quote:ja, gister is die terug gekomen hij is nu APEX 30mm verlaagd en een dynamics fartcan uitlaat staat zeer leuk, nu even door werken en andere velgjes kopen
Op maandag 6 oktober 2003 22:31 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Is dat je eigen auto?
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:45 schreef jwstoop het volgende:
ik ben ook weer ff bezig geweest
[afbeelding]klik voor een grotere versie. Daar zie je trouwens wel dat een aantal details nog niet goed zijn, maarja boeie...
quote:Hij bedoelt dat ie iets gezegd had, en daarna geconstateerd dat er toch niets mis mee was. Dus een edit.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:04 schreef GiSH het volgende:
is het niet goed dan..............???
quote:ben ook maar een beetje nieuw hier...
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:49 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Hij bedoelt dat ie iets gezegd had, en daarna geconstateerd dat er toch niets mis mee was. Dus een edit.
Die volswagen doe ik ff ni aan mee
De winnaar van de afgelopen wedstrijd:
origineel:
soep:
ik heb echt 5 minuutjes zitten kwijlen toen ik dit zag. Wat een geweldige soep
quote:Dees heb ik ook gesoept....was alleen te laat om mee te doen met de wedstrijd daar. Maar ik had toch niet gewonnen, want dit was zeker de terechte winnaar.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
De mensen die niet de wedstrijden op tuned-belgium.com volgen, wilde ik het volgende niet onthouden:De winnaar van de afgelopen wedstrijd:
origineel:
soep:
[afbeelding]ik heb echt 5 minuutjes zitten kwijlen toen ik dit zag. Wat een geweldige soep
Maar dit is wat ik ervan had gemaakt:
quote:Dank je
Op maandag 20 oktober 2003 17:44 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik wil niet slijmen ofzo, maar ik vind die van SiNz toch wat mooier dan die van de winnaar. Kijk dan naar al die logo's bij de linkervoordeur. Boven elkaarHij is ook nog eens verre van scherp! Jammer dat jij hem niet gepost hebt SiNz! Dan had ik op jouw gestemd!! seriously
Ik vind die van de winnaar een stuk mooier hoor....het enige wat ik daaraan slecht vind, is het achterwiel. Die staat scheef...die had ie wat aan moeten passen. Maar verder is ie echt moeilijk strak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |