abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11770490
Wie van de fokkers heeft een vliegbrevet..? Wat voor een en waar vlieg je mee?
pi_11770613
hopelijk volgend jaar...
zweefvliegen.. (ben nu solist)
onder
pi_11770764
Heb em nog niet, maar hij ligt al klaar.>
CPL/ME/IR en ATPL theorie
Vlieg nu nog SE VFR en IFR sim.
  maandag 14 juli 2003 @ 21:33:29 #4
31603 xyz
Speed Bird
pi_11771798
ik heb ook een brevet:

ppl
cpl
me
mcc
ir
atpl
type rating: Airbus A319, A320, A321
type rating: Boeing B757/B767

Ik vlieg momenteel in een B757/B767 voor BA en in mijn vrije tijd in een Cessna Skyhawk 172SP

Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  maandag 14 juli 2003 @ 21:37:40 #5
31603 xyz
Speed Bird
pi_11771875
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:40 schreef DJBlackbird het volgende:
Heb em nog niet, maar hij ligt al klaar.>
CPL/ME/IR en ATPL theorie
Vlieg nu nog SE VFR en IFR sim.
Welke FTO?
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_11772483
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:33 schreef xyz het volgende:
ik heb ook een brevet:

ppl
cpl
me
mcc
ir
atpl
type rating: Airbus A319, A320, A321
type rating: Boeing B757/B767

Ik vlieg momenteel in een B757/B767 voor BA en in mijn vrije tijd in een Cessna Skyhawk 172SP


jij hebt het beroep wat ik altijd had willen zijn
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11772912
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:33 schreef xyz het volgende:
ik heb ook een brevet:

ppl
cpl
me
mcc
ir
atpl
type rating: Airbus A319, A320, A321
type rating: Boeing B757/B767

Ik vlieg momenteel in een B757/B767 voor BA en in mijn vrije tijd in een Cessna Skyhawk 172SP


Heheh ik had dat al van je verwacht Wat is trouwens het verschil tussen de theorie voor CPL en ATPL?
pi_11779686
ik ga binnenkort op voor mijn GMVB... dat is het betere werk
Danmark... more usefull every day!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:47:48 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11779840
Kan iemand even de betekenissen achter alles zetten. Kan ik ook een keer stoer mee lullen op een verjaardag
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11779863
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:33 schreef xyz het volgende:
ik heb ook een brevet:

ppl = private pilot license
cpl = commercial pilot license
me = multi engine
mcc = multi crew certificate
ir = instrument rating
atpl = air transport pilot license
type rating: Airbus A319, A320, A321
type rating: Boeing B757/B767


[Dit bericht is gewijzigd door Lelijke_Aap op 15-07-2003 09:52]

  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:51:05 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11779891
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:49 schreef Lelijke_Aap het volgende:

[..]


Gaaf nu kan ik mee stoer lullen op een verjaardag
En bij welke maadschapij word er gevlogen. Bij de zwanen?

En zit er nog verschil in de vliegtuigjes van verschillende luchtvaart gebeuren qua conditie?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11779910
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaaf nu kan ik mee stoer lullen op een verjaardag
En bij welke maadschapij word er gevlogen. Bij de zwanen?


xyz zit bij BA = British Airways.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:55:28 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11779970
Gaaf. Wat ik me af vraag. Stel we pakken een 767 van BV KLM en we pakken een 767 van martin air. Anders kleurtje hebben die vliegtuigjes maar voor de rest zal het het zelfde moeten zijn. Zit er dan als nog verschil in die bakken gezien het onderhoud? Ik bedoel is er een bedrijf waar van die kisten minder goed onderhouden zijn dan BV de KLM. Of zit daar niet zo veel verschil in.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11780381
GMVB = Groot Militair Vlieg Brevet... je hoort nog wel van me
Danmark... more usefull every day!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:25:47 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11780466
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:21 schreef Blommetje het volgende:
GMVB = Groot Militair Vlieg Brevet... je hoort nog wel van me
Alle termen zijn tot nu toe in het engels en dan zit er opeens een NL term tussen. ook gek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:54:14 #16
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_11781163
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:32 schreef Haanibal het volgende:
hopelijk volgend jaar...
zweefvliegen.. (ben nu solist)
Idd. Volgend jaar maar eens mijn ZVB halen.
(en ook ik studeer Werktuigbouw)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_11781303
He Blommetje! gefeliciteerd! ... Ik hoop je ooit (tussen nu en 6 jaar) eens achterna te kunnen gaan. Wanneer begin je?
pi_11781946
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:21 schreef Blommetje het volgende:
GMVB = Groot Militair Vlieg Brevet... je hoort nog wel van me
Is grapje hoor Mocht ik willen
Danmark... more usefull every day!
pi_11782071
Oh.. jammer
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:58:42 #20
31603 xyz
Speed Bird
pi_11786944
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:55 schreef ook_gek het volgende:
Gaaf. Wat ik me af vraag. Stel we pakken een 767 van BV KLM en we pakken een 767 van martin air. Anders kleurtje hebben die vliegtuigjes maar voor de rest zal het het zelfde moeten zijn. Zit er dan als nog verschil in die bakken gezien het onderhoud? Ik bedoel is er een bedrijf waar van die kisten minder goed onderhouden zijn dan BV de KLM. Of zit daar niet zo veel verschil in.
Er zit wel degelijk verschil in onderhoud tussen verschillende maatschappijen. Er zit geen verschil tussen het onderhoud de tussen bekende maatschapijen zoals BA, KLM, Martinair, Transavia, Lufhansa enz. Die zijn allemaal keurig onderhouden. Het zijn vooral de vage bijvoorbeeld Turkse charter maatschapijen die alleen maar het minimale onderhoud doen om de kosten te drukken.

Er zit ook verschil tussen de 767's van KLM en die van ons (BA). Het zijn welliswaar kleine verschillen maar ze zijn toch net iets anders.

Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  dinsdag 15 juli 2003 @ 15:59:09 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11788373
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:58 schreef xyz het volgende:

[..]

Er zit wel degelijk verschil in onderhoud tussen verschillende maatschappijen. Er zit geen verschil tussen het onderhoud de tussen bekende maatschapijen zoals BA, KLM, Martinair, Transavia, Lufhansa enz. Die zijn allemaal keurig onderhouden. Het zijn vooral de vage bijvoorbeeld Turkse charter maatschapijen die alleen maar het minimale onderhoud doen om de kosten te drukken.

Er zit ook verschil tussen de 767's van KLM en die van ons (BA). Het zijn welliswaar kleine verschillen maar ze zijn toch net iets anders.


Welke maatschapij is nou echt slecht. Wie vliegt er met de slechtste kisten?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 15 juli 2003 @ 16:39:33 #22
48157 Airpower
Luchtmacht.net
pi_11789250
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:59 schreef ook_gek het volgende:
Welke maatschapij is nou echt slecht. Wie vliegt er met de slechtste kisten?
Kijk hier eens: Crashes sinds 1970 per (passagiers) maatschappij
http://www.xperience-webdevelopment.nl/turbulentie/frames/risicoindex.shtml

Crashes per type toestel:
http://www.xperience-webdevelopment.nl/turbulentie/frames/veiligheid.shtml

[URL=http://www.luchtmacht.net]Luchtmacht.net[/URL] | [URL=http://www.defensieforum.nl]Defensie forum[/URL] | Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
  dinsdag 15 juli 2003 @ 16:42:44 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11789329
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 16:39 schreef Airpower het volgende:

[..]

Kijk hier eens: Crashes sinds 1970 per (passagiers) maatschappij
http://www.xperience-webdevelopment.nl/turbulentie/frames/risicoindex.shtml

Crashes per type toestel:
http://www.xperience-webdevelopment.nl/turbulentie/frames/veiligheid.shtml


He dit is grappig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 15 juli 2003 @ 16:45:02 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11789392
Wtf is Aeroflot?
pi_11789519
Russische nationale luchtvaartmaatschappij. http://www.aeroflot.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')