.
In perfecte staat, met adapter en software. Zeer makkelijk te installeren, ondersteunt 40-bit WEP en 128-bit shared key encryption. Maximaal 11Mbps. Bereik is zonder meer prima te noemen, ik haal thuis overal een 'Excellent' signaal.
Prijs is 50 euro, exclusief verzendkosten.
Let op: kan pas versturen als mijn nieuwe spullen binnen zijn, dat is hoogstwaarschijnlijk eind deze week. Hou hier rekening mee als je het snel nodig hebt!
In principe zou elke kaart het moeten doen, maar voor de zekerheid kun je het bij 3Com houden. Ik geef je wat dat betreft geen garanties, is echt trail-and-error.
Maar 3Com garandeert alleen hun eigen spul geloof ik, over evt. compatibiliteit met andere merken laten ze weinig los.
Overigens, PCMCIA kaarten van 3Com voor 802.11b zijn best te betalen hoor.
quote:Dit doet trouwens geen enkel merk. Gaat allemaal onder het motto: is het 802.11b? Dan zou het moeten werken!
Op maandag 14 juli 2003 11:50 schreef Jarno het volgende:Maar 3Com garandeert alleen hun eigen spul geloof ik, over evt. compatibiliteit met andere merken laten ze weinig los.
Ik heb hem ook .. werkt met andere merken PCMCIA kaarten ( heb er 2 )
apparaat zelf is prima !!! ( en die 50 euro wel waard )
quote:Nee, sorry, voor een apparaat van 3Com in deze staat enzo, ga ik echt niet om een paar euro zitten hanessen. Kom op, die 50 euro is het waard hoor!
Op woensdag 16 juli 2003 19:16 schreef DancePlaza het volgende:
45 euro dan?
quote:Yups. Bij mij hangt -ie aan de Draytek. Met een straight-UTP kabel via je eventuele uplink poort, of via een cross op een gewone poort.
Op woensdag 16 juli 2003 20:13 schreef twi het volgende:
Ik kan 'm aan m'n switch vastknopen, zodat ik op die manier gewoon m'n ADSL kan delen via de router?
.
Ook een 3Com dus. Handig ding, want de antenne schuift echt helemaal IN het kaartje. Bij de meeste merken of soorten blijft er altijd een soort blokje aanzitten, wat in de weg kan zitten als je de laptop in een tas wilt doen ofzo.
--edit: afgaande op de 3Com site zou ik gokken op de 3CRSHPW196.
Mail me dan maar even op ariek48 op hotmail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |