abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11751522
Ik ga dit jaar naar Spanje op vakantie eerst twee weken andalusie en dan nog een week Madrid.Maar nu wil ik weten hoe het met de veiligheid daar staat in verband met de eta ( bom aanslagen),of hoef ik me daar geen zorgen over te maken? Want ik wil toch wel met een goed gevoel op vakantie.
ooit komt er een einde aan het eind
  zondag 13 juli 2003 @ 22:52:08 #2
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_11751532
geen zorgen, kans dat dat gebuurt is er bijna niet
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 13 juli 2003 @ 22:53:25 #3
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_11751567
-edit-
Shit niet helemaal goed gelezen....|:(

Spanje is gewoon veilig klaar

[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 13-07-2003 22:54]

pi_11751572
Vriend van mij belde vorige week dat hij 4 benen en 6,5 arm heeft laten amputeren vanwege ontplofte spijkerbommen

Natuurlijk is er niets aan de hand daar.
Ga er nou maar heen en kick some fun over there

pi_11751621
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:53 schreef dagizmo het volgende:
Vriend van mij belde vorige week dat hij 4 benen en 6,5 arm heeft laten amputeren vanwege ontplofte spijkerbommen

Natuurlijk is er niets aan de hand daar.
Ga er nou maar heen en kick some fun over there

dan moet er zeker iets misgegaan zijn met zijn geboorte
pi_11751707
Spanje is wel veilig, maar wel een beetje warm.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Donald Duck held zondag 13 juli 2003 @ 23:02:28 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_11751730
het is veilig, pas alleen op voor strandnegers die je voor veel geld stomme spullen willen aansmeren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 13 juli 2003 @ 23:08:41 #8
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_11751834
Nah bommen enzo gebuurt alleen in Baskenland en dat ligt ten noorden van Madrid denk aan San Sebastian en Pamplona enzo
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_11751942
Het aantal bommen dat ontploft is in Spanje is niet veel meer dan het aantal bommen in Londen (IRA) .........
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 13 juli 2003 @ 23:15:44 #10
60507 Jetset
Bon vivant!
pi_11751962
Nou ik krijg hoe dan ook niet zo'n veilig gevoel bij Spanje hoor. Het zit daar toch vol met van die schooiers die naar Salou willen en maar komen voor 1 ding. Voor je het weet ben je beroofd. De kwaliteit is er volgens mij ook vaak ver te zoeken omdat de toeristenindustrie zich vooral richt op de wat ordinairdere jeugd. Nee ik zal je toch een vakantie elders aanraden. De Seychellen, de Malediven en de Cote d'Azur bevielen mij zeer goed. Er zijn nog meer leuke landen ik post ze als ik tijd heb maar alsjeblieft niet dat ordinaire Spanje. Alleen het woord Benidorm al doet me denken aan Margriet lezende pauperdametjes met tijgerbadpakken en mannen in te strakke zwembroeken. Bah nee.
We are living in a material world and I am a material girl
pi_11752053
quote:
Op zondag 13 juli 2003 23:15 schreef Jetset het volgende:
Nou ik krijg hoe dan ook niet zo'n veilig gevoel bij Spanje hoor. Het zit daar toch vol met van die schooiers die naar Salou willen en maar komen voor 1 ding. Voor je het weet ben je beroofd. De kwaliteit is er volgens mij ook vaak ver te zoeken omdat de toeristenindustrie zich vooral richt op de wat ordinairdere jeugd. Nee ik zal je toch een vakantie elders aanraden. De Seychellen, de Malediven en de Cote d'Azur bevielen mij zeer goed. Er zijn nog meer leuke landen ik post ze als ik tijd heb maar alsjeblieft niet dat ordinaire Spanje. Alleen het woord Benidorm al doet me denken aan Margriet lezende pauperdametjes met tijgerbadpakken en mannen in te strakke zwembroeken. Bah nee.
Hobbies en interesses Schilderen, opera, zeilen, golf, reizen en winkelen

no offence

maarre in dat spanje is er weldegelijk meer te vinden dan alleen salou e.d. en of spanje veilig is? Waar ben je tegenwoordig nog veilig? 2 straten verder hier is tijdje geleden iemand doodgestoken.. ik bedoel maar..

pi_11752125
quote:
Spanje is meer dan een stel rotte badplaatsen ......
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:44:40 #13
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_11880326
Ga naar het prachtige Baskenland. Je ziet heel wat spandoeken van Basken die voor hun rechten opkomen, maar het is een prachtig land, met een onwijs gastvrije bevolking. Bijvoorbeeld Donostia (ook wel San Sebastian genoemd door Spanjaarden e.d.), Zarautz, Lekeitio, Orio.

Geen problemen met bomaanslagen.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_11880829
quote:
  zaterdag 19 juli 2003 @ 20:51:56 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11882121
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:21 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Kun je deze reactie toelichten? Alleen een smiley is niet echt duidelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11882293
als je een auto gaat huren wel ff de stickers van de verhuurder eraf trekken. bij ons werden de auto's bespoten met verf.
fokschaap
pi_11882295
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 20:51 schreef YPPY het volgende:

[..]

Kun je deze reactie toelichten? Alleen een smiley is niet echt duidelijk.

Vind jij die niet duidelijk?? Volgens mij bedoelt hij dat hij kotst op mensen als de TS.
Ik kots overigens op iedereen (die z'n vinger in m'n strot steekt).
Duidelijk?
pi_11882329
Ik bedoelde Jetset, niet TS.
Oops, ma bad.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:10:55 #19
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11882376
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:05 schreef eyal het volgende:

[..]

Vind jij die niet duidelijk?? Volgens mij bedoelt hij dat hij kotst op mensen als de TS.
Ik kots overigens op iedereen (die z'n vinger in m'n strot steekt).
Duidelijk?

Misschien was hij al misselijk. Maar alleen een smiley vind ik dus niets toevoegen, vandaar dat ik om een uitleg vroeg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:13:06 #20
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11882418
Gaat allemaal goed daar, let wel op je bagage in Madrid, ben er in mei geweest en we hebben een straatrover zien rennen joh! Met 8 man achter hem aan, hadden hem gelukkig wel te pakken.. Maar je ziet aan de mensen daar dat ze zitten te loeren op je tas en het is daar zooo druk, voor je het weet, rukken ze hem van je schouder af...
In Salamanca en Valladolid had ik hier totaal geen last van...

Maarja in Nederland moet je nu ook al goed letten op je tas etc

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_11882546
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:13 schreef Marjan1985 het volgende:
Gaat allemaal goed daar, let wel op je bagage in Madrid, ben er in mei geweest en we hebben een straatrover zien rennen joh!
JA JOH?!?!?

Je ziet ze wel vaker hoor, en niet alleen in Spanje...

pi_11882548
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

foute indruk hee.. voortaan niet zo direct met zulke antwoorden...

zaterdag 19 juli 2003 @ 21:33:27 #23
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_11882727
Spanje is totaal onveilig.

Als je met de auto gaat worden je ramen bij de eerste de beste gelegenheid ingeslagen. De volgende dieven nemen ook je radio en je stuurwiel mee. De derde ploeg steelt je wielen die je immers toch niet nodig hebt. Inmiddels heeft ploeg 1 achterhaald waar je woont in Nederland en stuurt daar de vliegende brigrade op af; je bent immers toch niet thuis. Zij halen ook de huisdieren op die je bij de dierenopvang had achtergelaten: goedkoop vlees voor de barbeque immers..

GET A LIFE.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:45:59 #24
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_11882889
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:21 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

JA JOH?!?!?

Je ziet ze wel vaker hoor, en niet alleen in Spanje...

Zoals er al onder stond, ik heb daarvan niks gemerkt in Salamanca en Valladolid, dat waren allemaal zeer aardige en gastvrije mensen, maar in Madrid was het allemaal voor zichzelf en veel rovers en rare figuren...maar daar is het ook een hoofdstad voor..

Ik had het dus nu over 3 plaatsen waar ik ben geweest in Spanje waar degelijk verschil in zat...

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  zondag 20 juli 2003 @ 10:12:29 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_11887865
quote:
Blaat - blaat - blaat
Uhm... nu leg je je kloon-zijn er wel érg dik op hoor!

Anyway: Natuurlijk is Spanje hartstikke veilig. Er gaan niet voor niets hordes toeristen naartoe...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')