Wie herkent zich hier al of niet in?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 13-07-2003 13:35]
quote:Wie zijn dat, en wat voor muziek maken ze?
Op zondag 13 juli 2003 13:39 schreef SunChaser het volgende:
Zonder P2P had ik nooit Jackson Browne of Bobby Womack weten te waarderen op nummers behalve hun hits. Om maar eens 2 voorbeelden te noemen.
dan zoek ik bijvoorbeeld op een band, daar download ik 20 nummers van, zit dr 1 verstekeling tussen, van een andere band, ik luister die, ben dr helemaal gek van, download daar 20 nummers van, zit dr weer een verstekeling tussen , zo leer ik allemaal leuke muziek kennen. zonder P2P was dit nooit gebeurd.
hulde aan P2P voor het openen van mijn muzikale wereld
those were the days
de enige die zeggen dat het schadelijk is voor de artiest zijn de platenmaatschappijen, screw them, ik betaal nu voor goeie muziek in plaats van de derde ferrari van een of andere heinsbroek of vanessa
quote:dc++ is wel ideaal lijkt me, daar heb je ook allemaal rock en metal hubs waar je lekker kan chatten
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef HeyFreak het volgende:
achja, het is toch niet zo mooi als Napster. Ik was daar regelmatig in de rock-room te vinden en daar kon je dan leuk gedachten uitwisselen tijdens het downloaden...those were the days
quote:Soulseek..... bijna hetzelfde als Napster
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef HeyFreak het volgende:
achja, het is toch niet zo mooi als Napster. Ik was daar regelmatig in de rock-room te vinden en daar kon je dan leuk gedachten uitwisselen tijdens het downloaden...those were the days
En had ik nooit het werk van Yoko Kanno gevonden.
p2p rulez.
quote:programma's als Sesjun waren ook wel prettig voor je muzieksmaak.
Op zondag 13 juli 2003 14:46 schreef Manji het volgende:
Begeef je eens buiten de geijkte paden en bezoek eens een festival of een DJ die je nog niet eerder hebt horen draaien.
Jammer dat dat niet meer wordt uitgezonden op tv (wel op radio, trouwens).
edit: typo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |