quote:does lief
Op zaterdag 12 juli 2003 18:53 schreef AirRaid het volgende:[..]
Chen heeft zijn gezond verstand ook gevonden
quote:Ja hoor
Op zaterdag 12 juli 2003 22:03 schreef AirRaid het volgende:
FC Fok! 20 - Voor het beachsoccerkampioenschap
zou je de tiel kunnen veranderen in
FC Fok! 20 - Voor het beachsoccerkampioenschap
quote:Ach welja, ik heb toch niks te doen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:17 schreef joda het volgende:
Zou je de topictitel van joda`s huis kunnen veranderen in joda en goten`s villa?
Done
quote:[FB] FokEiland klachtenbureau vind ik een veel leukere naam dan Fok!Eiland Feedback topic''
Op zondag 13 juli 2003 11:56 schreef Chen het volgende:
Pluisje is het niet beter om dit het '' Fok!Eiland Feedback topic'' te noemen?
[FB] staat er al bij maar je kan het beter het '' Fok!Eiland Feedback topic'' noemen want niet veel mensen lettne op dat [FB]
quote:idd...een meer 'eilandse' naam
Op zondag 13 juli 2003 12:02 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
[FB] FokEiland klachtenbureau vind ik een veel leukere naam dan Fok!Eiland Feedback topic''
quote:Er staat FB bij, er wordt in de FAQ naar verwezen...mij lijkt het wel duidelijk
Op zondag 13 juli 2003 11:56 schreef Chen het volgende:
Pluisje is het niet beter om dit het '' Fok!Eiland Feedback topic'' te noemen?
[FB] staat er al bij maar je kan het beter het '' Fok!Eiland Feedback topic'' noemen want niet veel mensen lettne op dat [FB]
Dit is ook wel wat meer "des eilands" dan gewoon FB FOK!Eiland natuurlijk
er is alweer een reclameburo geopend, terwijl we daar toch al van hebben
quote:Als dat zo is ....
Op zondag 13 juli 2003 13:59 schreef AirRaid het volgende:
misschien moet je toch maar eens in de FAQ gaan zetten dat als mensne een bedrijfje willen beginen ze eerst moeten kijken of het niet al bestaat en of ze dat eventueel kunnen overnemener is alweer een reclameburo geopend, terwijl we daar toch al van hebben
quote:Goeden post
Op zondag 13 juli 2003 13:59 schreef AirRaid het volgende:
misschien moet je toch maar eens in de FAQ gaan zetten dat als mensne een bedrijfje willen beginen ze eerst moeten kijken of het niet al bestaat en of ze dat eventueel kunnen overnemen
Owh , bij deze wil ik even klagen dat ik tussen de Villa's de villa niet meer kan vinden. Kan er wat aan de topics gedaan worden die snel worden neergezet en waar de TS zich niet of nauwlijks meer laat zien, of die verzanden in een Slowchat, vaak met deels irl posts.
Bij deze ook een oproep aan iedereen om te posten wat hij of zij van het eiland vind en post a.u.b je klachten zoveel en vaak mogelijk als het maar kan.
Er gebeurt niets als je niets aangeeft. Denk niet ohw LD heeft bv al geklaagt dus hoef ik het niet te doen. Doe het juist wel , mijn klachten worden niet echt serieus genomen. Dus hoe meer mensen klagen hoe beter.
Terwijl ik ook vind dat topics als een groot feest meteen maar een schopje naar onzin moeten hebben. Dat zijn geen topics die een wezenlijke bijdrage aan het eiland hebben.
Dit moest ik even kwijt.
De inhoud van het eiland wordt bepaald door de users, alle users bij elkaar, en als men het leuk vindt om allemaal een eigen topic te hebben: prima toch?
Niet alles hoeft serieus te zijn, lol maken mag ook op het eiland.
quote:ik zeg gooi er eerst maar een hangslot op zodat ze eerst wat zinnigs moeten doen zoals, landen, aanstranden dan beetje op een goede manier buurten in andere topics en dan pas een huisje, zo heb ik het ook gedaan volgens mij.
Op woensdag 16 juli 2003 10:55 schreef Werik het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook wel voorstander van om al die villa's in 1 topic te gooien. Dan hou je het eiland een stuk overzichtelijker. Want nu staan er heel veel posts die gewoon in onzin kunnen of die op rl gebaseerd zijn.Terwijl ik ook vind dat topics als een groot feest meteen maar een schopje naar onzin moeten hebben. Dat zijn geen topics die een wezenlijke bijdrage aan het eiland hebben.
Dit moest ik even kwijt.
quote:Precies. Ik ook min of meer
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef Magneet het volgende:[..]
ik zeg gooi er eerst maar een hangslot op zodat ze eerst wat zinnigs moeten doen zoals, landen, aanstranden dan beetje op een goede manier buurten in andere topics en dan pas een huisje, zo heb ik het ook gedaan volgens mij.
Tuurlijk, er zijn mensen die wel erg bot komen binnenvallen, maar Dago en ik hebben de afgelopen tijd die mensen aardig bijgestuurd, en een paar daarvan kun je nu serieuze eilandbewoners noemen. Leuk toch?
Wat mij betreft is er niks mis mee om nieuwe mensen gewoon een beetje wegwijs te maken als ze aankomen hier, niet iedereen snapt direct hoe het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |