edit: ow, hij is me al weer afgenomen
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 11-07-2003 20:16]
[HOMO] 435 - XMN8R is nog lang niet jarig!
[HOMO] 434 - XMN8R's feestje
[HOMO] 433 - Meneer L is jarig!!!
quote:hihi
Op vrijdag 11 juli 2003 20:27 schreef XMN8R het volgende:
Mevrouw T, u verwent me echt teveel... en dat voor een non i.o.
* waxxer wil ook gewoon een auto, net als iedere eigentijdse student...
Nou, komen er nog avnondfokkers of ligt de boel stil??
* onetouch doet feestje vanavond! dus helaas geen avondploeger dit keer
en met de auto naar de snackbar ik loop altijd dan heb ik nog het idee dat dat lopen erg gezond is
quote:hoe laat moeten we er zijn?
Op vrijdag 11 juli 2003 21:17 schreef onetouch het volgende:
* onetouch doet feestje vanavond!
quote:hoe laat kun je komen?
Op vrijdag 11 juli 2003 21:22 schreef XMN8R het volgende:[..]
hoe laat moeten we er zijn?
quote:ik stap zo in mijn auto hoor.
Op vrijdag 11 juli 2003 21:23 schreef onetouch het volgende:
hoe laat kun je komen?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:17 schreef onetouch het volgende:
fris gedouched, gezonnehemeld en geschoren* onetouch doet feestje vanavond! dus helaas geen avondploeger dit keer
en met de auto naar de snackbarik loop altijd dan heb ik nog het idee dat dat lopen erg gezond is
En ik wil ook een feestje enb gezellig doen Ik zit nu de hele avond bij een nuchtere vader die de boekhouiding doet, opgescheept. Nu ga ik zometeen Ivo Niehe kijken
Tis toch verschikkelijk wat ik nu met mijn leven doe... Dit ipv feesten, gezelligheid, jong doen... Naja morgen naar Delfsail dat is dan wel weer cool om te zien.... (maar ook met de trein, ben ik 5 uur onderweg
)
Veel plezier Wantutsj en kijk je wel uit? Hoe laat kom je terug? Niet teveel geld uitgeven he? Niet teveel drinken he? Moet je morgen niet vroeg op?
oeps sorry, begin ik ook al.... zit weer veeeeel te lang bij mijn ouders....
quote:ik hoor het al, jij bent toe aan een feestje. ik haal je wel even op met mijn brandweerrode autootje
Op vrijdag 11 juli 2003 21:25 schreef Waxxer het volgende:nou na een dagje klotetreinen en inhoudsloze Dinxperloers moet ik altijd ff een stukje rijden
En ik wil ook een feestje enb gezellig doen
Ik zit nu de hele avond bij een nuchtere vader die de boekhouiding doet, opgescheept. Nu ga ik zometeen Ivo Niehe kijken
Tis toch verschikkelijk wat ik nu met mijn leven doe... Dit ipv feesten, gezelligheid, jong doen... Naja morgen naar Delfsail dat is dan wel weer cool om te zien.... (maar ook met de trein, ben ik 5 uur onderweg
)
Veel plezier Wantutsj
en kijk je wel uit? Hoe laat kom je terug? Niet teveel geld uitgeven he? Niet teveel drinken he? Moet je morgen niet vroeg op?
quote:ben je zo wanhopig dan? voor mij?
Op vrijdag 11 juli 2003 21:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
ik stap zo in mijn auto hoor.
quote:helemaal speciaal voor jou (en een beetje voor waxxer, mag die ook mee?)
Op vrijdag 11 juli 2003 21:28 schreef onetouch het volgende:
ben je zo wanhopig dan? voor mij?
quote:autorijden is wel okeej! niet als je voor de pleijoute 6 kilometer in de file staat, maar gelukkig was de top 40 bezig
Op vrijdag 11 juli 2003 21:25 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou na een dagje klotetreinen en inhoudsloze Dinxperloers moet ik altijd ff een stukje rijden
quote:delfsail lijkt me wel leuk om te zien idd! is dat voor interviews of ga je gewoon wat mariniers proberen aan de haak te slaan
En ik wil ook een feestje enb gezellig doenIk zit nu de hele avond bij een nuchtere vader die de boekhouiding doet, opgescheept. Nu ga ik zometeen Ivo Niehe kijken
)
quote:ik zal op tijd thuis zijn hoor! dan kun je me vast en zeke rnog wel even instoppen
Veel plezier Wantutsjen kijk je wel uit? Hoe laat kom je terug? Niet teveel geld uitgeven he? Niet teveel drinken he? Moet je morgen niet vroeg op?
Ik ben zojuist telefonisch gedumpt...
Nou ja, iemand die me niet face-2-face durft te dumpen past ook niet bij mij...
quote:twee van die geile jongetjes
Op vrijdag 11 juli 2003 21:29 schreef XMN8R het volgende:[..]
helemaal speciaal voor jou (en een beetje voor waxxer, mag die ook mee?)
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:31 schreef Vlarp het volgende:Ik ben zojuist telefonisch gedumpt...
Nou ja, iemand die me niet face-2-face durft te dumpen past ook niet bij mij...
laffe actie idd! hij is wel eerlijk... alleen kun je zoiets niet over de telefoon doen. moet je goed uitpraten als het toch niet is wat je verwachtte/verder wil.....
kop op vlarp
quote:It takes much more to bring me down
Op vrijdag 11 juli 2003 21:33 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
aaaahhw
laffe actie idd! hij is wel eerlijk... alleen kun je zoiets niet over de telefoon doen. moet je goed uitpraten als het toch niet is wat je verwachtte/verder wil.....
kop op vlarp
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
It takes much more to bring me down
quote:Nee, nou ja.. ik ben nogal nuchter van mezelf en psychisch niet bepaald zwak, dus ik zet me heel makkelijk over dingen heen. Soms is echter dan wel het nadeel dat mensen erg snel denken dat ik een gevoelloos iemand ben, wat bepaald niet waar is.
Op vrijdag 11 juli 2003 21:36 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:en ik maar denken dat jullie van die brave kereltjes zijn...
Op vrijdag 11 juli 2003 21:31 schreef onetouch het volgende:
twee van die geile jongetjeskun jij dat nog wel aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |