* DigiJasper heeft het interieur klaar, alleen heeft hij nog geen spullen. Hij heeft wel genoeg spulletjes om een server + administratiecomputer in elkaar te zetten...
* DigiJasper schroeft de Admin computer in elkaar. Met een 14' TFTtje en een 2 GHz processor is deze nog wel ff goed zat om de bestellingen op in te voeren. De server wordt ook een 2 GHz om alle verkopen enz. bij te houden...
* DigiJasper plaatst de server in een mini-rack onder het bureau, en de computer óp het bureau
mmm niks in de schappen...
*kijkt naar een prutsende man achter een toonbankie*
dan ga ik maar weer... wilde een compleet computersysteem komen halen....
De eerste bestelling (van 1000 fok euro's die ik nog over had ) heb ik al gedaan, daarmee zou ik zo'n 3 complete systeempjes in elkaar moeten bouwen
nou hou maar 1 systeem voor me vast!!
- een mooie desktop, zo snel mogelijk.
- scanner erbij
- goede printer
- webcam
Kunt u voor mij een offerte opstellen?
Zegt u 't maar
Dan is ie wel goed denk ik.
Lightman: Nog een ISP? De Ninja heeft SatraXXe, dat is erg snel *laat demo op zijn pc'tje zien*
Maar je wil racks? ff kijken... Hoeveel U?
Mac OS X 10.3 voor EdSchouden.. *zoekt op* dat is dan 89,95 fok! euro's astublieft
anti-virus: Volgens mij hebben we die al.. *kijkt in opslag* Jup, we hebben er nog 2 staan... kost 289,95 fok! euro's per stuk...
quote:Chamaine pakt een nummertje en wacht tot haar nummertje verschijnt en ze bedankt Rhapsody voor het aanwijzen van de nummertjesautomaat
Op maandag 14 juli 2003 13:00 schreef Rhapsody het volgende:
* Rhapsody wijst charmaine erop dat daar de nummertjesautomaat staat.
quote:Die zijn vet goedkoop hier, doe dan die 2 maar en ik bestel er gelijk nog 10 waarvan 2 waterproof en 3 met standaard.
anti-virus: Volgens mij hebben we die al.. *kijkt in opslag* Jup, we hebben er nog 2 staan... kost 289,95 fok! euro's per stuk...
waar moet ik storten?
quote:* DigiJasper tikt de offerte uit...
Op maandag 14 juli 2003 20:35 schreef anti-virus het volgende:[..]
Die zijn vet goedkoop hier, doe dan die 2 maar en ik bestel er gelijk nog 10 waarvan 2 waterproof en 3 met standaard.
waar moet ik storten?
Da's dan 2930 (3 cent korting) Fok! euro's, we hebben nog geen bankrekening... u kunt pinnen
Dat wordt dan
mmm mooie winkel....
* Preliator zoekt een mooie mousepad, maar kan geen mousepads vinden
Wat had u in gedachten? Anti-RSI of gewoon een plaatje? Zegt u 't maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |