quote:Weet nog wel dat het niet zo lekker is om er met de auto te rijden (5 baans wegen worden ineens 3 of 2 zonder enige aanwijzing en zo...)....
Op donderdag 10 juli 2003 16:06 schreef Sh4keM het volgende:
Deze zomer ga ik naar Valencia. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die hier al eens zijn geweest en die tips voor me hebben. Jeugdherbergen, mustsee's (cultureel) en natuurlijk of het strand een beetje in de buurt is
....maar dat geldt voor meer plaatsen in Spanje
quote:Het is een badplaats. Gokje: JA
Op donderdag 10 juli 2003 16:06 schreef Sh4keM het volgende:
Deze zomer ga ik naar Valencia. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die hier al eens zijn geweest en die tips voor me hebben. Jeugdherbergen, mustsee's (cultureel) en natuurlijk of het strand een beetje in de buurt is
quote:joh!
Op donderdag 10 juli 2003 16:12 schreef meranto het volgende:[..]
Het is een badplaats. Gokje: JA
let eens op die smilie
Verders: Ik ben uiteraard geinteresseerd in de cultuur en vooral architectuur, dus vertel, wat is leuk
Dit, bijvoorbeeld. Gewoon door de stad wandelen en de indrukken opdoen.
hier vind je zowiezo genoeg, verder is er een oude rivierbedding ingericht als kilometers lang park, hebben ze een Millennium Dome die zeker de moeite waard is en moet je ook het museum voor papiermaché eens bezoeken. http://www.fallas.com/.
Het gaat dan om het Fallas-feest, waarbij een soort van carnavalparade van papier-maché poppen wordt gehouden, op de mooiste na wordt alles verbrand aan het eind van het feest. De mooisten worden in het museum bewaart.
De laatste keer dat ik in Valencia was was trouwens op 11 september 2001, dus als iemand mij vraagt wat ik deed toen de aanslagen plaatsvonden heb ik altijd een leuk verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |