Gatverdamme, wie zo af en toe de TV afstemt op MTV/TMF/The Box weet wat ik bedoel. Gehesen in een XXX...XXXXL outfit, meestal voorzien van één of ander nummer of "Oud Europees"-lettertype brabbelen ze wat onverstaanbaar Engels in combinatie met een sloom deuntje en vervolgens stappen ze in de meest mooie bolides.
Ik kan me daar zó kwaad om maken. De duurdere uitvoeringen van Mercedes hebben ze in mijn ogen al verziekt, maar nu beginnen ze ook excuslieve merken als Ferarri, Lamborghini, Bentley en Range Rover letterlijk naar beneden te halen; blijkbaar willen ze mij bijbrengen dat dergelijke merken voor relatief succesvolle "Ghetto bewoners" ( ) zijn bedoeld.
De grondleggers van dergelijke merken zouden zich omkeren in hun graf wanneer ze dergelijke figuren te zien krijgen, rondrijdend in hun creaties.
Een trieste ontwikkeling.... Natuurlijk zie je in Nederland ook andere 'foute' figuren in de exclusievere merken rondrijden, maar deze beheersen het dagelijkse leven van veel tieners niet of nauwelijks, i.t.t. de rappers waar veel meelopers tegenop kijken. Die Rappers in 'hun' bolides daarintegen kom ik dagelijks op minimaal 3 zenders tegelijkertijd tegen!
Wie heeft er eigenlijk totaal geen moeite mee? Wie vind het juist leuk of 'cool' dat dergelijke figuren in deze bolides rijden?
Misschien is het 'leuk' om dit topic op te fleuren met coole foto's van rappers in 'hun' bolides, ter verduidelijking.
quote:Ik iig niet
Op donderdag 10 juli 2003 12:51 schreef vosss het volgende:
Als jij genoeg geld had voor een paar van die bolides te kopen zou je het ook niet laten!
quote:Zoals Jay Kay?
Nee vind ik niet. Je ziet aan die gasten dat ze het kopen om op te vallen. Een echte liefhebber herken je zo.
[Dit bericht is gewijzigd door D-FENS op 10-07-2003 12:58]
quote:een liefhebber koopt het ook om op te vallen, ik bedoel, je koopt geen s600 brabus om hem vervolgens in je garage te zetten omdat je zo'n liefhebber bent, je wilt er dan ook mee gezien worden
Op donderdag 10 juli 2003 12:55 schreef ook_gek het volgende:
Nee vind ik niet. Je ziet aan die gasten dat ze het kopen om op te vallen. Een echte liefhebber herken je zo.
Bovendien houd ik van 'kleine' en 'oude' auto's. Daar zullen ze niet aankomen .
]ging xzibit atootje kopen.
gewoon zomaar.
neejeneeje.
ik vind het gewoon ziek
Nieuwe dure bolides zijn voor succesvolle MENSEN...........
En als het imago van een dure bolide jou weerhoudt van het kopen, dan ben jij een kneus en blijkbaar net zo gevoelig voor imago als die ghettobewoners op wie je zo neerkijkt.
Of vind je het jammer dat je zelf niet zo;n bak kunt betalen?
Beetje nutteloze stelling.
Produkten zijn bedoeld voor een consument die daar voor wil betalen, jij, ik of een ander.
quote:echte liefhebbers kopen een auto. Duur of niet duur om dat ze er van kunnen genieten. Dat zijn mensen dat als ze een kut dag hebben en dan de auto starten weer heel de dag goed is. De geur en dat soort dingen. Dat zijn liefhebbers en die kopen echt niet zo een auto van. Mooi ik ga effe stukje rijden om lekker op te vallen.
Op donderdag 10 juli 2003 12:57 schreef vosss het volgende:[..]
een liefhebber koopt het ook om op te vallen, ik bedoel, je koopt geen s600 brabus om hem vervolgens in je garage te zetten omdat je zo'n liefhebber bent, je wilt er dan ook mee gezien worden
ik vind de meeste bakken van die rappers geen klap aan, met die meedraaiende velgen enzo...
maar die Aston Martin die ik net zag, da's dan wel weer leuk, maar die verneuken ze niet zo erg...
quote:Die rappers kopen de auto's zelden. Die lenen/huren ze voor de clip.
Op donderdag 10 juli 2003 12:55 schreef ook_gek het volgende:
Nee vind ik niet. Je ziet aan die gasten dat ze het kopen om op te vallen.
quote:R&B gaten geven zelf toe dat ze maar al te graag laten zien wat voor een auto,s ze hebben. Dus ze pimpen er wel degelijk mee.
Op donderdag 10 juli 2003 13:01 schreef avdbree het volgende:[..]
Die rappers kopen de auto's zelden. Die lenen/huren ze voor de clip.
quote:Ja, maar da's Amerikaans: laten zien hoe goed het wel niet gaat en hoeveel geld je hebt. Als zij dat willen doen, prima. Het imago van een auto hangt toch niet alleen van een paar Amerikaanse rappers af?
Op donderdag 10 juli 2003 13:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
R&B gaten geven zelf toe dat ze maar al te graag laten zien wat voor een auto,s ze hebben. Dus ze pimpen er wel degelijk mee.
quote:das waar, maar ze worden er wel mee gezien
Op donderdag 10 juli 2003 12:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
echte liefhebbers kopen een auto. Duur of niet duur om dat ze er van kunnen genieten. Dat zijn mensen dat als ze een kut dag hebben en dan de auto starten weer heel de dag goed is. De geur en dat soort dingen. Dat zijn liefhebbers en die kopen echt niet zo een auto van. Mooi ik ga effe stukje rijden om lekker op te vallen.
quote:Nee hoor je mij ook niet zeggen.
Op donderdag 10 juli 2003 13:05 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Ja, maar da's Amerikaans: laten zien hoe goed het wel niet gaat en hoeveel geld je hebt. Als zij dat willen doen, prima. Het imago van een auto hangt toch niet alleen van een paar Amerikaanse rappers af?
quote:Ja ze kunnen moeilijk met een doek over hun auto heen gaan rijden
Op donderdag 10 juli 2003 13:05 schreef vosss het volgende:[..]
das waar, maar ze worden er wel mee gezien
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja ze kunnen moeilijk met een doek over hun auto heen gaan rijden
quote:Belgische spookrijder!
Op donderdag 10 juli 2003 13:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja ze kunnen moeilijk met een doek over hun auto heen gaan rijden
quote:Minder MTV etc kijken, meer en slimmer werken, zelf ook zo'n auto kopen
Op donderdag 10 juli 2003 12:50 schreef Darth-Vader het volgende:
Ik zeg hardop "JAAA!!!"Gatverdamme, wie zo af en toe de TV afstemt op MTV/TMF/The Box weet wat ik bedoel. Gehesen in een XXX...XXXXL outfit, meestal voorzien van één of ander nummer of "Oud Europees"-lettertype brabbelen ze wat onverstaanbaar Engels in combinatie met een sloom deuntje en vervolgens stappen ze in de meest mooie bolides.
![]()
Laat ze lekker. Jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |