PS. Ik weet dat er elders op het internet veel forums of topics over dit onderwerp te vinden zijn. Maar verzamel hier dan maar het beste van al die forums. Eens kijken of het een beetje gaat lopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Fristi op 09-07-2003 19:52]
quote:Kan helaas mijn oorsponkelijke bericht niet meer wijzingen. Omdat het door een mod is aangepast.
Op woensdag 9 juli 2003 19:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zou er ook ff bij zetten van welek auto je denkt dat het een spy-shot is...
Ondertussen nog een mooie. Nieuw BMW M5 met V10
[Dit bericht is gewijzigd door Fristi op 09-07-2003 20:10]
quote:gewoon je scoops blijven posten dan gaan andere dat ook doen
Op donderdag 10 juli 2003 15:28 schreef Fristi het volgende:
Ja het loopt dus niet....Jammer!!!
Dit is de nieuwe BMW M5
Nieuwe Ferrari
De scoop die jij hebt staan van de opvolger van de 456 is volgens mij de scoop van de opvolger van de modena. Kijk maar goed ze lijken zo goed als op elkaar. In 2005 a 2006 komt er een nieuwe modena uit. Hij krijgt een face lift krijgen. En een kleine 460PK. Ik weet bijna zeker dat dat hem is. Omdat mijn scoop van de 460 wel klopt. Nu zal je denken hoe kom je er bij dan? Ik heb foto,s liggen thuis van de 460 die ik niet op internet mag zetten. De zelfde scoop auito als die van mij. Met de zelfde koplampen echt klopt precies. En ik heb van een SUPER betrouwbare bron vernomen dat DAT de opvolger is van de 456
Zo ik heb m,n plicht weer gedaan
quote:waar zie jij verschillen in de lijnen dan? ik zie ze niet, dat zijn naar mijn idee de zelfe auto's.... en een modena heeft de motor achterin.. als dat hier zo zou zijn, wat moest er in liggen dan? 0.8 alto blokkie? die bovenste heeft gewoon de motor voorin.
Op donderdag 10 juli 2003 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]Dit is de nieuwe BMW M5
[afbeelding]Nieuwe Ferrari
[afbeelding]De scoop die jij hebt staan van de opvolger van de 456 is volgens mij de scoop van de opvolger van de modena. Kijk maar goed ze lijken zo goed als op elkaar. In 2005 a 2006 komt er een nieuwe modena uit. Hij krijgt een face lift krijgen. En een kleine 460PK. Ik weet bijna zeker dat dat hem is. Omdat mijn scoop van de 460 wel klopt. Nu zal je denken hoe kom je er bij dan? Ik heb foto,s liggen thuis van de 460 die ik niet op internet mag zetten. De zelfde scoop auito als die van mij. Met de zelfde koplampen echt klopt precies. En ik heb van een SUPER betrouwbare bron vernomen dat DAT de opvolger is van de 456
Zo ik heb m,n plicht weer gedaan
quote:Kijk Teminste iemand die zit op te letten
Op donderdag 10 juli 2003 16:14 schreef Ultimora het volgende:[..]
waar zie jij verschillen in de lijnen dan? ik zie ze niet, dat zijn naar mijn idee de zelfe auto's.... en een modena heeft de motor achterin.. als dat hier zo zou zijn, wat moest er in liggen dan? 0.8 alto blokkie? die bovenste heeft gewoon de motor voorin.
U heeft de test door staan
quote:Scherp ook_gek
Op donderdag 10 juli 2003 16:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kijk Teminste iemand die zit op te letten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde eens weten of iemand wel eigelijk andere reactie,s zou lezen. Dus heb ik er een ongelofelijk lul verhaal neer gezet die gewoon duidelijk niet kloptU heeft de test door staan
quote:en valse informatie
Op donderdag 10 juli 2003 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Met alle respect maar hier word niet gevraagt wat er wel en niet in komt te zitten. Hier komen scoops en daar een kleine uitleg bij.
quote:Beetje achtergrondinfo kan geen kwaad dacht ik zo
Op donderdag 10 juli 2003 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Met alle respect maar hier word niet gevraagt wat er wel en niet in komt te zitten. Hier komen scoops en daar een kleine uitleg bij.
quote:Denk het wel. Want dan word dit een slow chat gebeuren zoals je nu al ziet gebeuren. Ga eerst maar eens wat foto,s dumpen. Dan zien we wel verder. Ik vind dit namelijke orgineel idee voor een topic. Dus kom maar op met de foto,s en dan door lullen
Op donderdag 10 juli 2003 17:01 schreef PteV het volgende:[..]
Beetje achtergrondinfo kan geen kwaad dacht ik zo
quote:Daar was jij ook hard mee op weg met je verhaal.
Op donderdag 10 juli 2003 17:08 schreef ook_gek het volgende:
Denk het wel. Want dan word dit een slow chat gebeuren zoals je nu al ziet gebeuren. Ga eerst maar eens wat foto,s dumpen. Dan zien we wel verder. Ik vind dit namelijke orgineel idee voor een topic. Dus kom maar op met de foto,s en dan door lullen
Maserati's antwoord op de S-klasse en 7serie
Nieuwe Subaru Outback.
En nieuwe BMW 3-serie ook op de stapel voor 2004
En de nieuwe Mini Cabrio
[Dit bericht is gewijzigd door Fristi op 10-07-2003 18:02]
quote:Zolang er ducttape over de koplampen zit is et nog wel te doen ja.....
Op woensdag 9 juli 2003 20:03 schreef Fristi het volgende:[..]Ondertussen nog een mooie. Nieuw BMW M5 met V10
[afbeelding]
[afbeelding]
En impressies van nieuwe Passat.
Vanaf nu zijn impressies van nieuwe auto's dus ook geoorloofd. Anders gaat er niet veel spannends meer gebeuren in dit topic.
Ik vermoed dat er nog plaatjes moeten zijn van:
Volvo s50 opvolger van de s40
Renault Clio III
Nieuwe A-klasse van Mercedes
Peugeot 407
Opel Astra opvolger
Volvo s30 Volvo's tegenhanger van de Golf
Saab SUV
Jaguar X-type Break
enz enz
Meer schiet me even niet te binnen.
quote:Plaaikes???
Op vrijdag 11 juli 2003 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
Eve over de pheaton, der komt geen 600pk onder. Er wordt in die auto een motor getest die in de nieuwe coupe moet komen van VW.
Laten we zeggen een grote corrado!
Van een nieuwe Coupe van VW heb ik nog niet gehoord.
Als je zou zeggen dat het een test is van een motor voor in een nieuwe Lamborghini of Bentley zou ik het eerder geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |