abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11661856
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je het gevoel hebt een minimale voorraad geduld te hebben en alleen maar heel onpedagogsich te kunnen reageren?

Pfff, ik heb vandaag zo'n dag. Hartstikke kort en slecht geslapen en nu zo duf als wat.
En kinderen voelen dat dus heeeeel goed aan he
Esther (19 maanden) doet als ik haar even geen aandacht geef niks anders dan zoveel mogelijk lawaai maken, het valt me vandaag moeilijk dat te negeren, en mijn geergerde blik doet haar schaterlachen. Het lawaai stoort me ook omdat hub boven z'n best doet te slapen na de nachtdienst. Ik moet ook wel weer lachen omdat ze steeds kukelukelulekuu loopte roepen...

Als ik Jennifer zit te voeden, zit Esther even in de box, omdat ze anders de meest gevaarlijke capriolen uit gaat halen. Zoals boven op de tafel klimmen.
Maar in de box vindt ze het dus ook niet leuk vandaag, dus gooit ze eerst alles wat in de box ligt er uit, en gaat vervolgens zo veel mogelijk lawaai maken door met de spijlen te rammelen en op de bodem te stampen

En ik weet wel, ik zou er juist nu met ze op uit moeten gaan om de stemming even te keren, maar ik heb er domweg geen energie voor....

Zo, ik heb het even van me afgeklaagd... ik stop haar zometeen lekker vroeg in bed voor de middagtuk en hoop er voor vanmiddag het beste van....

Zolang er was is, is er leven.
pi_11661934
Ik heb mijn bodempje geduld zelf heeeel hard nodig *harde muziek op de achtergrond heeft om het zielige geroep van een kip te overstemmen* Ik moet eigenlijk erg schoonmaken, ben van de organisatie en uitvoering van de vakantie over twee daagjes, de kip is broeds terwijl de eieren niet bevrucht zijn (dus die heb ik net met grof geweld van haar eitjes weggejaagd en ik moest ervan huilen zo erg wilde ze niet..), alles en iedereen wil tegelijkertijd aandacht en ik ben gewoon een beetje hormonaal.

Zijn er geen pubers beschikbaar die nu vakantie hebben en toch niks met hun geduld doen? *ook een emmertje wil* *streng kijkt naar Esther: lief zijn!!!*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:50:15 #3
54957 Xlarge29
parva componere magnis
pi_11661947
succes dan maar
pi_11662004
hij was al weggehaald zie ik (wazige reactie van zekere user)
  Jubileum moderator woensdag 9 juli 2003 @ 11:54:05 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11662033
Mijn geduld was ook even op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_11662059
Ja, zo'n hangpuber die vandaag niets anders meer te doen heeft dan een pizza opwarmen!
Ik wil 'm desnoods wel met je delen Toot, ik nu en jij morgen ofzo

Pfff, zo'n kipje da's ook niet niks he ...... vooral als je hormonaal bent.

pi_11662176
*verzamelt geduld van lokale hangjongeren die niks anders doen dan kijken hoe het gras groeit en klagen over wat mammie nu weer op hun bammetjes heeft gesmeerd!*

*deelt gul uit*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:10:12 #8
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11662359
Ik heb geen geduld voor je over, helaas, ik moet het zelf gebruiken! Van gebroken nachten word ik er niet fitter op, Chiara heeft erge last van darmkrampjes en wil het liefst de hele over mijn schouder hagen en door het huis gelopen worden... Das zo zielig als ze zo'n pijn heeft, dus ik ga maar wwer overstag en loop rustig heen en weer ....
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11662392
hej afblijven.. weet je hoeveel geduld dat kost om te kijken hoe het gras groeit..en dan moet ook gebeuren..het groeit niet om in de vergetelheid te raken natuurlijk
Freedom is a State of Mind
pi_11662418
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:44 schreef Dinus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je het gevoel hebt een minimale voorraad geduld te hebben en alleen maar heel onpedagogsich te kunnen reageren?

Pfff, ik heb vandaag zo'n dag. Hartstikke kort en slecht geslapen en nu zo duf als wat.
En kinderen voelen dat dus heeeeel goed aan he
Esther (19 maanden) doet als ik haar even geen aandacht geef niks anders dan zoveel mogelijk lawaai maken, het valt me vandaag moeilijk dat te negeren, en mijn geergerde blik doet haar schaterlachen. Het lawaai stoort me ook omdat hub boven z'n best doet te slapen na de nachtdienst. Ik moet ook wel weer lachen omdat ze steeds kukelukelulekuu loopte roepen...

Als ik Jennifer zit te voeden, zit Esther even in de box, omdat ze anders de meest gevaarlijke capriolen uit gaat halen. Zoals boven op de tafel klimmen.
Maar in de box vindt ze het dus ook niet leuk vandaag, dus gooit ze eerst alles wat in de box ligt er uit, en gaat vervolgens zo veel mogelijk lawaai maken door met de spijlen te rammelen en op de bodem te stampen

En ik weet wel, ik zou er juist nu met ze op uit moeten gaan om de stemming even te keren, maar ik heb er domweg geen energie voor....

Zo, ik heb het even van me afgeklaagd... ik stop haar zometeen lekker vroeg in bed voor de middagtuk en hoop er voor vanmiddag het beste van....

* Bright vraagt zich af waar we aan begonnen zijn

Helaas heb ik geen geduld voor je, ik ben zelf hard aan het sparen. En zo te zien is dat wel nodig

Gaat het nu, een uur later, weer beter?

pi_11662542
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:13 schreef Bright het volgende:

[..]

* Bright vraagt zich af waar we aan begonnen zijn

Helaas heb ik geen geduld voor je, ik ben zelf hard aan het sparen. En zo te zien is dat wel nodig

Gaat het nu, een uur later, weer beter?

Ja beetje wel hoor.... alleen al het aan iemand (jullie ) vertellen scheelt al ...
We hebben net even een broodje gegeten, Esther een broodje met Hakelak (hagelslag) en ze drinkt nu een flesje melk. Daarna hoppetee in dr bed, de jongste slaapt al. Mama moet zometeen kiezen:
1. slapen
2. stofzuigen
3. lezen
4. mailen en surfen

Eh.........

woensdag 9 juli 2003 @ 14:27:02 #12
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11665021
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:20 schreef Dinus het volgende:
1. slapen
2. slapen
3. slapen
4. slapen
Sukkeltje! Vooruit, je bed in, lekker slapen en een uurtje later met hernieuwd emmertje met de meiden op stap (snelle douche tussendoor wil ook nog wel eens helpen).

Ik begon al te grijnzen toen ik de topictitel zag. Zooooooo herkenbaar

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 juli 2003 @ 20:10:16 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11670815
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:20 schreef Dinus het volgende:

[..]
We hebben net even een broodje gegeten, Esther een broodje met Hakelak (hagelslag)

Dat heet hoggesag!

Geduld Schei uit joh Moet je 's morgens eens proberen met Christan de deur uit te komen... Voor ik ga werken breng ik hem bij oma. Ik neem een uur de tijd om te douchen, mezelf en meneertje aan te kleden en eten te geven en nog is het elke morgen: kom nou Christan, oma zit te wachten (zij doet hem in bad en brengt hem naar de crèche, zodat ik vroeg kan beginnen en hem om 4 uur weer op kan halen). Als ie echt dwars is gaat ie bovenaan de trap zitten (als ik hem eindelijk langs het traphekje heb gedirigeerd) en vertikt het dan om nog een stap te doen. Eenmaal naar beneden gesleurd staakt hij vervolgens bij het in de auto klimmen en spartelt tegen bij het vastmaken van de gordel. Tegen die tijd zijn mijn tanden versleten van het knarsen en stap ik zwetend achter het stuur Dan kan ik wel een emmer of wat geduld gebruiken, ja...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:19:07 #14
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_11670988
sorry ik als 'puber' heb geen geduld over...

ik heb ook een heleboel geduld nodig voor die oudjes in t verzorgingstehuis waar ik vakantiewerk doe...sorry

Maarre, als ik een andere keer een beetje geduld overheb mogen jullie t wel even lenen

imagination is more important than knowledge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')