Pfff, ik heb vandaag zo'n dag. Hartstikke kort en slecht geslapen en nu zo duf als wat.
En kinderen voelen dat dus heeeeel goed aan he
Esther (19 maanden) doet als ik haar even geen aandacht geef niks anders dan zoveel mogelijk lawaai maken, het valt me vandaag moeilijk dat te negeren, en mijn geergerde blik doet haar schaterlachen. Het lawaai stoort me ook omdat hub boven z'n best doet te slapen na de nachtdienst. Ik moet ook wel weer lachen omdat ze steeds kukelukelulekuu loopte roepen...
Als ik Jennifer zit te voeden, zit Esther even in de box, omdat ze anders de meest gevaarlijke capriolen uit gaat halen. Zoals boven op de tafel klimmen.
Maar in de box vindt ze het dus ook niet leuk vandaag, dus gooit ze eerst alles wat in de box ligt er uit, en gaat vervolgens zo veel mogelijk lawaai maken door met de spijlen te rammelen en op de bodem te stampen
En ik weet wel, ik zou er juist nu met ze op uit moeten gaan om de stemming even te keren, maar ik heb er domweg geen energie voor....
Zo, ik heb het even van me afgeklaagd... ik stop haar zometeen lekker vroeg in bed voor de middagtuk en hoop er voor vanmiddag het beste van....
Zijn er geen pubers beschikbaar die nu vakantie hebben en toch niks met hun geduld doen? *ook een emmertje wil* *streng kijkt naar Esther: lief zijn!!!*
Pfff, zo'n kipje da's ook niet niks he ...... vooral als je hormonaal bent.
*deelt gul uit*
quote:* Bright vraagt zich af waar we aan begonnen zijn
Op woensdag 9 juli 2003 11:44 schreef Dinus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je het gevoel hebt een minimale voorraad geduld te hebben en alleen maar heel onpedagogsich te kunnen reageren?Pfff, ik heb vandaag zo'n dag. Hartstikke kort en slecht geslapen en nu zo duf als wat.
En kinderen voelen dat dus heeeeel goed aan he
Esther (19 maanden) doet als ik haar even geen aandacht geef niks anders dan zoveel mogelijk lawaai maken, het valt me vandaag moeilijk dat te negeren, en mijn geergerde blik doet haar schaterlachen. Het lawaai stoort me ook omdat hub boven z'n best doet te slapen na de nachtdienst. Ik moet ook wel weer lachen omdat ze steeds kukelukelulekuu loopte roepen...Als ik Jennifer zit te voeden, zit Esther even in de box, omdat ze anders de meest gevaarlijke capriolen uit gaat halen. Zoals boven op de tafel klimmen.
Maar in de box vindt ze het dus ook niet leuk vandaag, dus gooit ze eerst alles wat in de box ligt er uit, en gaat vervolgens zo veel mogelijk lawaai maken door met de spijlen te rammelen en op de bodem te stampenEn ik weet wel, ik zou er juist nu met ze op uit moeten gaan om de stemming even te keren, maar ik heb er domweg geen energie voor....
Zo, ik heb het even van me afgeklaagd... ik stop haar zometeen lekker vroeg in bed voor de middagtuk en hoop er voor vanmiddag het beste van....
Helaas heb ik geen geduld voor je, ik ben zelf hard aan het sparen. En zo te zien is dat wel nodig
Gaat het nu, een uur later, weer beter?
quote:Ja beetje wel hoor.... alleen al het aan iemand (jullie
Op woensdag 9 juli 2003 12:13 schreef Bright het volgende:[..]
* Bright vraagt zich af waar we aan begonnen zijn
Helaas heb ik geen geduld voor je, ik ben zelf hard aan het sparen. En zo te zien is dat wel nodig
Gaat het nu, een uur later, weer beter?
Eh.........
quote:Sukkeltje! Vooruit, je bed in, lekker slapen en een uurtje later met hernieuwd emmertje met de meiden op stap (snelle douche tussendoor wil ook nog wel eens helpen).
Op woensdag 9 juli 2003 12:20 schreef Dinus het volgende:
1. slapen
2. slapen
3. slapen
4. slapen
Ik begon al te grijnzen toen ik de topictitel zag. Zooooooo herkenbaar
quote:Dat heet hoggesag!
Op woensdag 9 juli 2003 12:20 schreef Dinus het volgende:[..]
We hebben net even een broodje gegeten, Esther een broodje met Hakelak (hagelslag)
Geduld Schei uit joh
Moet je 's morgens eens proberen met Christan de deur uit te komen... Voor ik ga werken breng ik hem bij oma. Ik neem een uur de tijd om te douchen, mezelf en meneertje aan te kleden en eten te geven en nog is het elke morgen: kom nou Christan, oma zit te wachten (zij doet hem in bad en brengt hem naar de crèche, zodat ik vroeg kan beginnen en hem om 4 uur weer op kan halen). Als ie echt dwars is gaat ie bovenaan de trap zitten (als ik hem eindelijk langs het traphekje heb gedirigeerd) en vertikt het dan om nog een stap te doen. Eenmaal naar beneden gesleurd staakt hij vervolgens bij het in de auto klimmen en spartelt tegen bij het vastmaken van de gordel. Tegen die tijd zijn mijn tanden versleten van het knarsen en stap ik zwetend achter het stuur
Dan kan ik wel een emmer of wat geduld gebruiken, ja...
ik heb ook een heleboel geduld nodig voor die oudjes in t verzorgingstehuis waar ik vakantiewerk doe...sorry
Maarre, als ik een andere keer een beetje geduld overheb mogen jullie t wel even lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |