abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11661315
Volgens mij is er nog geen topic voor deze film. Het is de nieuwe film van Peter Weir (o.a. bekend van Witness en The Trueman Show) met in de hoofdrol Russel Crowe.

quote:
Ship Surgeon Stephen Maturin (Bettany) and Navy Capt. Jack Aubrey (Crowe) sail out to see the richness and strangeness of life on the far side of the world, against the backdrop of Napoleonic Wars.

http://us.imdb.com/Title?0311113

Naast Pirates of the Carabbean dus de tweede bootjesfilm van deze zomer, al zal deze denk ik wat serieuzer zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11661400
Laatste film die deze setting heeft is volgens mij Captain Horatio Hornblower met Gregory Peck uit 1951. Aanrader trouwens.
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:25:24 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11661406
Bootjesfilm
The truth was in here.
pi_11661452
Leuke film lijkt me wel. Ze hebben met ze allen weer een nieuw genre aangesproken in Hollywood, Pirates of the Carribbean zag ik vanmorgen al langskomen en nu deze
Where facts are few, experts are many.
pi_11661580
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Leuke film lijkt me wel. Ze hebben met ze allen weer een nieuw genre aangesproken in Hollywood, Pirates of the Carribbean zag ik vanmorgen al langskomen en nu deze
De genre bootjesfilm/piratenfilm was vroeger heel populair, vooral in de jaren '40 en '50. Daarna raakte het genre in verval. Cutthroath Island heeft in de jaren '90 de piratenfilm nieuw leven proberen in te blazen maar dat is jammerlijk mislukt. Gelukkig zijn de eerste kritieken voor Pirates of the Carabbean lovend en ziet de trailer van deze film er ook veelbelovend uit.

Maar eigenlijk kun je POFC en deze niet met elkaar vergelijken, dit is meer een hystorisch epos.

pi_11661637
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij is er nog geen topic voor deze film.
Master and Commander; Nieuwe Russel Crowe
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_11661710
kut! Even copy/pasten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')