Heb zo'n plek ff even nodig volgens mij
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:12 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Grote markt in haarlem en dan een teiltje voor je neerzetten,
quote:In Haarlem zijn dr al zoveel schreeuwerds..
Op dinsdag 8 juli 2003 16:12 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Grote markt in haarlem en dan een teiltje voor je neerzetten,
ff die boeken nerds opzwepen komen dus geen wouten
quote:hmm.. geen slecht idee... weet ik ook al wat ik ga roepen:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:15 schreef Count_Blah het volgende:
in de bieb dat lucht echt enorm opff die boeken nerds opzwepen
STIILTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! IK ZIT TE LEZEEEEEEEEEN!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH STIL NOU TOCH STIL STIL STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:een echte aanrader is het paleis van justitie in arnhem
Op dinsdag 8 juli 2003 16:11 schreef Stefkuh het volgende:
Weet iemand een plaats in Nederland (buiten) waar je ff flink kunt schreeuwen, gillen zonder dat er gelijk wouten op afkomen?Heb zo'n plek ff even nodig volgens mij
quote:Poging 1.1: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Op dinsdag 8 juli 2003 16:16 schreef poktor het volgende:
Hier op Fok kun je ook lekker schreeuwen hoor...
werkt niet lucht niet op...
quote:LoL
Op dinsdag 8 juli 2003 16:17 schreef Tinkerbelletje het volgende:
Kom om te schreeuwen maar naar de achterhoek,
zullen hooguit een paar koeien verbaast opkijken
quote:Ja dan zit ik straks tig jaar onschuldig achter de tralies
Op dinsdag 8 juli 2003 16:17 schreef Martijn23 het volgende:[..]
een echte aanrader is het paleis van justitie in arnhem
quote:Jij snapt em
Op dinsdag 8 juli 2003 16:16 schreef Stefkuh het volgende:[..]
hmm.. geen slecht idee... weet ik ook al wat ik ga roepen:
STIILTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! IK ZIT TE LEZEEEEEEEEEN!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH STIL NOU TOCH STIL STIL STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Of met shotgun
Op dinsdag 8 juli 2003 16:19 schreef Wrinex het volgende:[..]
LoL
krijg je misgien een boer met zijn hooivork achter je aan
quote:* Stefkuh springt op zijn fietsje en crosst richting t'centrum, koopt eerst nog even een megafoon voor het geval zijn stem volume niet voldoende is
Op dinsdag 8 juli 2003 16:20 schreef Count_Blah het volgende:[..]
Jij snapt em
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:21 schreef Stefkuh het volgende:[..]
* Stefkuh springt op zijn fietsje en crosst richting t'centrum, koopt eerst nog even een megafoon voor het geval zijn stem volume niet voldoende is
quote:Zoek de unieke schreeuwplek voor mij! heb je wat te doen en kan je daarna lekker mee gaan schreeuwen
Op dinsdag 8 juli 2003 16:23 schreef Wrinex het volgende:[..]
IK VERVEEEEEEL MEEEE, WIE KAN ME VAN MIJN VERVELING AAAAAAFFHEEEELPPPEEEEN???? x1000
quote:Hmm heb ik toch eerst een stuk land nodig om dat 3 uur durende schreeuw mp3tje op te nemen om daarna naar dit adres te sturen
Op dinsdag 8 juli 2003 16:25 schreef gieling.com het volgende:
oja, nog een goede plek, in een mail naar forum@fok.nl
quote:dalijk lezen we op de FP
Op dinsdag 8 juli 2003 16:21 schreef Stefkuh het volgende:[..]
* Stefkuh springt op zijn fietsje en crosst richting t'centrum, koopt eerst nog even een megafoon voor het geval zijn stem volume niet voldoende is
Onbekende man opgepakt wegens ordeverstoring
Een nog onbekende man is vanmiddag gearresteerd, nadat hij id de lokale bibliotheek heeft lopen schreeuwen. Volgens omstanders schreeuwde hij dat hij stilte wilde en was hij helemaal door het dolle heen. Enkele beschreven dit als een grote ramp omdat hij zelf de rust verstoorde. Toen de politie hem wilde arresteren gooide hij de megafoon naar het hoofd van de agente, deze raakte zwaar gewond.
Of deze man onder invloed was van drugs is nog niet bekend. Hij word nog onderzocht of het enige aanleidingen zijn. Tijdens zijn arrestatie beweerde hij dat hij gedwongen werd door andere 'gebruikers van Fok'. Voor zover bekend is er geen nieuwe drug op de markt met de naam Fok. Ook hiernaar word een onderzoek ingesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |