abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2003 @ 14:40:49 #26
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_12871608
Vroegahh..........met voetbaltraining was het wel lekker als het hard geregend had en er enorm veel modder op het veld lag. Aan het einde van de training was je helemaal zwart geworden en om je moeder dan een beetje te ontzien ga je met kleren en al onder de douche staan.

Dat was altijd wel lekker, maar ik heb nou niet de neiging om het nog steeds te doen

pi_13521516
Wat is volgens jullie lekkerder, met je kleren aan langzaam nat worden of snel, en liever alleen of met anderen samen? Wat zijn de reakties van anderen als ze je nat zien worden. Willen ze het zelf ook of vinden ze het maar raar? Reageer eens!
pi_13577058
Als ik wil dat m'n kleren nat worden stop ik ze wel in de wasmachine...
Don't underestimate the power of stupid people in large groups!
pi_13579015
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef hpbootsma het volgende:

Wat is volgens jullie lekkerder, met je kleren aan langzaam nat worden of snel, en liever alleen of met anderen samen? Wat zijn de reakties van anderen als ze je nat zien worden. Willen ze het zelf ook of vinden ze het maar raar? Reageer eens!

Wat is jouw fetish ? .
pi_13961212
In oktober nog 2 keer lekker bij een strandje in buitenwater (15 graden) gezwommen in sweatshirt/spijkerpak/basketballschoenen. Aanrader, doe het nu nog voordat er ijs ligt. Zo kan je het zwemseizoen buiten nog een stuk verlengen. Niet klappertanden, hoor.
pi_13962502
Ik heb een grote hekel aan naakt douchen terwijl andere mensen wel kleren aanhebben. (Bij voetballen bijvoorbeeld.) Krijg ik zo'n... erm.... naakt? gevoel van....
What's it going to be then, eh?
pi_13979242
in de herfstvakantie was ik in Tunesie en daar ben ik met mijn originele Levi's 501 shrink-to-fit spijkerbroek in zee gegaan. 20 minuten zwemmen en daarna drogen in de zon. voelt goed en de broek volgt na drogen helemaal de contouren van je body. staat erg goed.
dit is de klassieke manier om je stugge ongewassen 501 te laten krimpen: eerst een half jaar dragen en af en toe luchten (kreeg de broek in april 2003 vanuit New York) en dan de zee (of het bad) in.
een aanrader!!!, maar helaas zijn deze shrink-to-fit 501's hier in NL niet meer te krijgen. Jammer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')