abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11592374
Een tijdje terug was er in het Feedback-topic al een discussie over het beginnen van een toto voor het komende seizoen, waar de users hier dus uitslagen van wedstrijden kunnen voorspellen. Enfin, een toto dus, de voetballiefhebber kent het principe wel.

Natuurlijk met een ranglijst zodat aan het eind van het seizoen een echte Fok! Toto-master bekend kan worden gemaakt, en die mag dan met de platte kar een rondje door Hools maken, waarna hij (of zij!) even bij Miss (of Mister) Fok op schoot mag zitten .

Het lijkt me echter een goed idee om alvast in dit topic wat ideeën te spuien over de opzet van de toto en wie hem bij gaat houden (wat dus inhoudt dat je er een heel seizoen aan vast zit!). En om te kijken of er überhaupt animo voor is (hoewel ik denk dat dat wel los loopt, als we eenmaal beginnen).

Ik meen me te herinneren dat DutchGooner deze taak wel op zich wilde nemen. Ik weet niet of hij dat nog steeds wilt, of dat er iemand anders is die het wil doen, of die DG wil helpen. Daarnaast ook de vorm van de Toto. Alleen Eredivisie? Of ook Eerste Divisie, Amstel Cup, JC-Schaal, CL, UEFA-Cup, Buitenlandse competities etc.

Enfin, laat de gedachtes de vrije loop hier .

even in een apart topic gegoten, om het FB-topic niet te veel te vervuilen. Tevens ook nu al geopend, omdat je beter een tijdje van te voren wat kan hebben bedacht, dan dat je het hap-snap moet doen. En over anderhalve maand beginnen we alweer geloof ik.

Voorlopige Deelnemerslijst:
DutchGooner
Fulton
Keeper
What
Loek-B
Yeahinho
FrankyMcG
Braun
Mr.Markuz
Mat_Herben
Methodmich
Olavski
Eilanden
PogueMahone
Mindlight
Da_Sandman
Poepoog
Golfer
Keano
Tony_Montana67
Rubbereend
ajaxno.1
Heero
Mitt
Pekel
Kreischer2000
JorgL
zjroentje
Dylan Dog
superjoden
FLR
Tyskie2
AperfectCircle
Aldostuta
Bobu
dolle_hond
Cart_man
J.Zueco

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-08-2003 17:44]

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 6 juli 2003 @ 02:47:23 #2
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11592407
Ik wil het best wel gaan doen maar ik vindt wel dat je vanaf het begin mee moet doen en niet ergens halverwege in wilt stappen,is mijn mening althans
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11592466
Misschien beter om het alleen voor de vaste users te doen anders wordt het gekkenwerk.
Op woest liep het altijd perfect met cazzo, keeper, ik en een stel anderen.
totdat arma de server verprutste
  zondag 6 juli 2003 @ 02:56:27 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11592528
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:52 schreef Fulton het volgende:
Misschien beter om het alleen voor de vaste users te doen anders wordt het gekkenwerk.
hoeft trouwens niet per se.

Kan natuurlijk ook gewoon de 9 wedstrijden laten voorspellen en een punt per goede voorspelling geven.
Zo hebben de mensen die het meest meedoen (dus de vaste VBL bezoekers) de meeste kans om de meeste punten te pakken.

Tis maar een voorbeeld he

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11592558
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

hoeft trouwens niet per se.

Kan natuurlijk ook gewoon de 9 wedstrijden laten voorspellen en een punt per goede voorspelling geven.
Zo hebben de mensen die het meest meedoen (dus de vaste VBL bezoekers) de meeste kans om de meeste punten te pakken.

Tis maar een voorbeeld he

ja das logisch allemaal, maar als er 50 mensen meedoen dan ben je echt wel een uur bezig om voor iedereen de cijfertjes met de uitslagen te controleren en dan iedereen z'n puntjes op te tellen.
pi_11592575
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wil het best wel gaan doen maar ik vindt wel dat je vanaf het begin mee moet doen en niet ergens halverwege in wilt stappen,is mijn mening althans
Wel mee eens. Competitie begint 16 augustus ofzo. JC-schaal is 12 augustus, als je die mee wilt laten tellen. Dus voor één van die data moet je meedoen. Daarna kan het niet meer (eventueel voor een bekende poster die op vakantie is en een week later instroomt een uitzondering maken).
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:52 schreef Fulton het volgende:
Die opzet lijkt me idd ook het beste. Alleen Eredivisie, programmaatje posten en voorspellingen doen maar. Uiteraard vóór de wedstrijden zijn begonnen.
Na een ronde voorspellingen vergelijken met uitslagen, ranglijstje maken, klaar .
En ff bijhouden wie er meededen en voorspellingen van users die niet bij het begin meededen niet meenemen.
  zondag 6 juli 2003 @ 03:00:13 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11592591
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:58 schreef Fulton het volgende:

[..]

ja das logisch allemaal, maar als er 50 mensen meedoen dan ben je echt wel een uur bezig om voor iedereen de cijfertjes met de uitslagen te controleren en dan iedereen z'n puntjes op te tellen.

maar zo'n vaart zal het niet lopen
Mocht het wel zo gaan zat ik te denken aan een maximum deelname van 15-20 users per week
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11593044
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:44 schreef keeper het volgende:
waarna hij even bij Miss Fok op schoot mag zitten .
Verdomme, dit jaar op nummer 1 en helemaal totaal niets gewonnen, maar wel de nummer 2 van de competitie manager

http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=poolstats

pi_11593056
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:32 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Verdomme, dit jaar op nummer 1 en helemaal totaal niets gewonnen, maar wel de nummer 2 van de competitie manager

http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=poolstats

de wat-manager?
pi_11593103
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

maar zo'n vaart zal het niet lopen
Mocht het wel zo gaan zat ik te denken aan een maximum deelname van 15-20 users per week

mwoah, stel dat 1 op de 50 lurkers denkt, 'he das leuk, een toto', dan zit je al snel op die 20 van je.
kijk maar eens hoeveelhonderd mensen met de F1 manger meedoen.

Maar ja het technische is niet zo moeilijk.
Vantevoren even van teleteks.nos.nl (tekst versie) het programma kopieren.
Iedereen even een 1 voor thuiswinst, 2 voor uit en 3 voor gelijkspel neerzetten en elke wedstrijd goed is een punt.
handmatig alles vergelijken, tellen en opsommen das het lastige.
op zo'n klein forum als woest deden er al 10 mensen mee elke week.

pi_11593168
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:36 schreef Fulton het volgende:
op zo'n klein forum als woest deden er al 10 mensen mee elke week.
Naja, niet overdrijven. Soms deden er 10 mee, maar meestal waren het er ongeveer 5 .
pi_11593180
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Naja, niet overdrijven. Soms deden er 10 mee, maar meestal waren het er ongeveer 5 .

in het begin iets van 10, totdat hugo camps en die clan allemaal vertrokken
  zondag 6 juli 2003 @ 03:57:15 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11593306
OK,Tot de JCS bij mij of hier in dit topic aanmelden en daarna alleen nog uitzonderingen maken voor vaste VBL posters die op vakante waren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11593324
count me in
pi_11593382
Mij ook.
  zondag 6 juli 2003 @ 04:17:03 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11593457
Keeper,Kan jij ons dan alvast in de openingspost zetten?

Doc en Golfer moeten dan maar eenieder die zich na de 24 uur na jouw post aanmeldt erbij zetten

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11594030
Dat is voor Ajax niet zo moeilijk.

Voor de thuis wedstrijden noteer ik een 1
Voor de uit wedstrijden noteer ik een 2

pi_11594034
quote:
Op zondag 6 juli 2003 02:44 schreef keeper het volgende:
Alleen Eredivisie? Of ook Eerste Divisie, Amstel Cup, JC-Schaal, CL, UEFA-Cup, Buitenlandse competities etc.
Alles behalve de Eerste divisie.
(De Sloveense competitie hoeft voor mij nou ook weer niet.)
pi_11594860
quote:
Op zondag 6 juli 2003 04:06 schreef keeper het volgende:
Mij ook.
Same here.
pi_11595555
Ik doe mee!

Maar is het nou de bedoeling om elke week 'gewoon' de 9 eredivisie-wedstrijden te voorspellen, of doen we ook eerste divisie, buitenland, enz erbij?

zondag 6 juli 2003 @ 12:12:26 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11595559
I'm in!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 6 juli 2003 @ 13:22:20 #22
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_11596620
Ik doe ook wel mee!
pi_11596661
Count me in.

Btw, iedereen doet wat 'moeilijk' over het bijhouden van de stand, maar ik zou eventueel best een online scriptje willen schrijven waarbij men alleen maar de toto voorspellingen hoeft in te vullen...

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Markuz op 06-07-2003 13:29]

pi_11596691
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:22 schreef BrauN het volgende:
Ik doe ook wel mee!
ik ook
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11596985
Nou da's wel leuk, mits het niet te veel tijd gaat kosten met invullen.

Gewoon elke week 9 eredivisie-uitslagen voorspellen is wat dat betreft prima te doen, maar om al die andere competities er bij te halen.

Dus zet mij maar op voorlopig ja.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')