quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 19:56 schreef aldostuta het volgende:[..]
Niet als het VWO realtief te moeilijk is.
Man het vwo is een eitje voor de meesten, je wordt er alleen maar lui van. En degene die er niet thuishoren, die moeten lekker havo gaan doen ofzo.
* tvdleur zat in 1994 - 1997 in een uitprobeerklas HAVO waar 2e fase onderdelen (jaja, de NIEUWE methode van nu op scholen) in de oude lesmanier verwerkt waren. Soms snapte je er echt geen ruk meer van wat er eigenlijk gegeven werd. En wel mooi de standaard proefwerken en examens krijgen....
quote:Bij ons werd het er ook langzaam ingepompt, gelukkig net een klas na me. Ik herinner me echter nog wel dat ze ineens een uur per dag 'huiswerkuur' maakten. Een uur waarin geen hond huiswerk maakte, maar ging lopen keten
Op dinsdag 8 juli 2003 23:40 schreef tvdleur het volgende:
Pfff, is dat geneuzel "vroegah" ook niet nodig geweest...* tvdleur zat in 1994 - 1997 in een uitprobeerklas HAVO waar 2e fase onderdelen (jaja, de NIEUWE methode van nu op scholen) in de oude lesmanier verwerkt waren. Soms snapte je er echt geen ruk meer van wat er eigenlijk gegeven werd. En wel mooi de standaard proefwerken en examens krijgen....
quote:Inderdaad, met het NT profiel heb je bijna niks te doen, tenzij je natuurlijk niet zo geweldig in talen bent
Op dinsdag 8 juli 2003 23:31 schreef Henk_Westbroek het volgende:[..]
Man het vwo is een eitje voor de meesten, je wordt er alleen maar lui van. En degene die er niet thuishoren, die moeten lekker havo gaan doen ofzo.
quote:rot op sukkel , ik heb hard voor havo nt geleerd
Op dinsdag 8 juli 2003 23:48 schreef Tizmo het volgende:[..]
Inderdaad, met het NT profiel heb je bijna niks te doen, tenzij je natuurlijk niet zo geweldig in talen bent
.
quote:Dat komt waarschijnlijk omdat sommigen mensen moeilijker leren dan anderen, en je hoeft niet gelijk te gaan schelden hoor
Op dinsdag 8 juli 2003 23:50 schreef fallox het volgende:[..]
rot op sukkel , ik heb hard voor havo nt geleerd
quote:Ik bedoel dus dat mensen verschillend zijn
Op dinsdag 8 juli 2003 23:51 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat sommigen mensen moeilijker leren dan anderen, en je hoeft niet gelijk te gaan schelden hoor
.
quote:Sja, zo ging het bij ons ook met de klassen na onze lichting. Volgens de leraren waren wij "1 van de geselecteerde scholen waar dit project zijn vorming ging krijgen en dat wij trots moesten zijn om hier onderdeel van te zijn!"
Op dinsdag 8 juli 2003 23:46 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Bij ons werd het er ook langzaam ingepompt, gelukkig net een klas na me. Ik herinner me echter nog wel dat ze ineens een uur per dag 'huiswerkuur' maakten. Een uur waarin geen hond huiswerk maakte, maar ging lopen keten
Want je kunt mensen niet opeens zelf leren studeren als ze dat voorheen nog nooit zo gedaan hebben
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:42 schreef stoopkind het volgende:
Ik ben ook op Frans blijven zitten, stond een 2 het hele jaarMaar dat is alweer een tijd terug, heb ondertussen mijn diploma al weer op zak <oude stijl zelfs nog>
Frans zat niet in mijn vakkenpakket. Dus of jij nou 2de fase hebt of niet, pas na 4VWO kan je kiezen.
dan heb je nogsteeds duits en frans.. hoewiezo lezen.. en dat is juist het klote!!!
maarja
Succes volgend jaar
quote:erm right,, nou als jij nix hoeft te doen op het vwo, kon je ook direct naar de universiteit zonder ervoor te leren..
Op dinsdag 8 juli 2003 23:51 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat sommigen mensen moeilijker leren dan anderen, en je hoeft niet gelijk te gaan schelden hoor
.
quote:Mijn god, iemand uit ' 85 die dit zegt... nou begin ik me helemaal een oude lul te voelen....
Op dinsdag 8 juli 2003 23:55 schreef Ookhoi het volgende:
beetje onzinnig dat t nog makkelijker word gemaakt maarja jeugd van tegenwoordig he
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:59 schreef tvdleur het volgende:[..]
Mijn god, iemand uit ' 85 die dit zegt... nou begin ik me helemaal een oude lul te voelen....
quote:Je wordt er lui van, maar als je te lui wordt, blijf je zitten..
quote:jep, als je nie goed bent in duits of frans dan kan je al oprotten, terwijl je zonder enig b-vak zo gemakkelijk je vwo kan halen.. flikker toch op met frans en duits1 lijkt mij dan...
Op woensdag 9 juli 2003 02:10 schreef Tha_TE het volgende:[..]
Je wordt er lui van, maar als je te lui wordt, blijf je zitten..
M'n zusje heeft onlangs in drie vakken examen gedaan & heeft gisteren gehoord dat ze voor alle drie een voldoende heeft. Dat betekent dat ze nu eindelijk haar felbegeerde HAVO diploma in handen heeft. Ik ben mega trots op haar!
quote:Dat jij het VWO toevallig makkelijk vond, zegt niets over het niveau...............
quote:nou nou
Op zaterdag 5 juli 2003 18:33 schreef 2Mini het volgende:
in dit artikel staat dat de Havo en Vwo minder zwaar wordt.Nou.. komt de regering ook lekker op tijd mee!!
Ben zojuist blijven zitten in 4 vwo!!
misschien wil je ook wel weten welke vakken: Frans, Duits en Geschiedenis.Dat zijn juist de vakken die vanaf 2007 niet meer verplicht zijn!!
* 2Mini vind het erg kut...maar is wel blij dat zn broertje dit niet hoeft te doenkom nou niet met die opmerkingen van: Ik vond de Vwo niet zwaar..
het hoeft helemaal niet minder zwaar, wel effectiever! 2e fase slaat al helemaal nergens op, klote systeem
bovendien is de niveau ook al niet te hoog hier in NL vergeleken bij paar andere europese/niet-europese landen en om het dan nóg makkelijker te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |