Ben nog opgevoed met normen en waarden.
Tegenwoordig schijnt iedereen de tegenwoordige agressie en onbegrip tegenover elkaar de normaalste zaak van de wereld te vinden.
Zag laatst een stukje op televisie dat een ieder die midden jaren tachtig is geboren hier veel minder van heeft meegekregen, of dat zo is vraag ik mij af, wel zie ik een duidenlijke vermindering kwa acceptatie van medemensen.
Denk eerder dat er hier een tweedeling is van extreem goed opgevoed en kansloos(geworden, gemaakt).
Wat je niet meegegeven word door de ouders weet je ook niet, als ik zelf wel eens ergens mee zit heb ik dat altijd kunnen vragen cq terugvallen op mijn ouders, denk dus zelf wel degenlijk dat er een relatie is tussen opvoeding en gedraging.
Vind dat er tegenwoordig te gemakkelijk gezegt word dat er op scholen een opvoedkundige taak ligt, ben ik het niet mee eens, normen en waarden horen vanuit het ouderlijk huis te komen.
Dit is wat ik wou zeggen, trots op Nederland, minder op de mensen die hier de boel verzieken en/of komen verzieken, respect voor een ieder maar wie niet wil rot maar op naar (zogenaamd) beter.
quote:Geen normen en waarden meegekregen zeker?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:29 schreef Fatality het volgende:
oh
quote:heb jij al kids?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:15 schreef Bobby18 het volgende:
Dat is mijn geboortejaar....
en hoe voed jij ze op?
en bedankt..
quote:ja goed punt... de jeugd raakt verrot.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:15 schreef Bobby18 het volgende:
les
Aan de andere kant:
zeiden ze dat in de sixties en seventies ook al niet?
quote:Twee jongens, 3 en 5 jaar, ja voed ze op met respect voor medemens(zoveel mogenlijk).
Op zaterdag 5 juli 2003 00:32 schreef nikky het volgende:[..]
heb jij al kids?
en hoe voed jij ze op?
maar als ik dan sommige van mijn leeftijdsgenoten zie
die ouders schoppen ze van jongs af aan al de straat op en ze mogen alles: dat gaat dus eigenlijk altijd fout. zag het zelfs in mijn straat gebeuren: die jongen is al regelmatig met de politie in aanraking gekomen voor mishandeling enzo, en NEE het is geen buitenlander!
sommige ouders zouden geen kinderen mogen krijgen!
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:32 schreef Cheiron het volgende:
1982.. en ook ruim voldoende normen en waarden..en bedankt..
quote:Jawel, absoluut...
Op zaterdag 5 juli 2003 00:37 schreef Posdnous het volgende:
Heb vaak hetzelfde gevoel als TS.Aan de andere kant:
zeiden ze dat in de sixties en seventies ook al niet?
MAAR, wat er tegenwoordig aan de hand is is wel erg extreem kwa agressie en de rest kun je zelf wel verzinnen, vroegah:-) was het zo van de jeugd deugt niet dat is altijd wel zo geweest, maar de praktijk wijst nu uit dat het echt uit de hand aan het lopen is, zie dat alleen al aan mijn vader die zijn hele (werkzame) leven controleur (later de opleiding) is geweest bij het GVB Amsterdam. Vroeger vouwde hij de junks onder de bank van de tram tot de Politie kwam, nu moet je bang zijn voor een een mes, naald enz, ben blij dat hij nu met pensioen is.
quote:Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen buitenlanders, alleen wat tegen verkeerde mensen, Nederlander of buitenlander, maakt me niks uit.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:43 schreef Leipo666 het volgende:
gekomen voor mishandeling enzo, en NEE het is geen buitenlander!sommige ouders zouden geen kinderen mogen krijgen!
quote:hey
Op zaterdag 5 juli 2003 00:55 schreef Poepoog het volgende:[..]
Yeah!
1969
quote:En weer een speler overleden..
Op zaterdag 5 juli 2003 00:56 schreef Steve-O het volgende:[..]
hey
1969
psst..
Die gozer denkt dat ik hem stalk...
Haha... Wat doe ik dan bij jou...
quote:Checkt
Op zaterdag 5 juli 2003 00:57 schreef Poepoog het volgende:[..]
En weer een speler overleden..
psst..
Die gozer denkt dat ik hem stalk...Haha... Wat doe ik dan bij jou...
quote:En jij de man zeker, beroep ICT ach ja, je weet niet beter waarschijnlijk, hierop reageren verhoogd je posting ego weer, doe je best loser.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:55 schreef Steve-O het volgende:
Optiefen newbie
quote:Jij moet mijn leeftijd nog maar zien te halen sukkeltje.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:56 schreef Steve-O het volgende:[..]
hey
1969
.
quote:* Hap hap
Op zaterdag 5 juli 2003 01:04 schreef Bobby18 het volgende:[..]
En jij de man zeker, beroep ICT ach ja, je weet niet beter waarschijnlijk, hierop reageren verhoogd je posting ego weer, doe je best loser.
newbie
quote:Ouwe lul
Op zaterdag 5 juli 2003 01:06 schreef Bobby18 het volgende:[..]
Jij moet mijn leeftijd nog maar zien te halen sukkeltje.
Door o.a. jouw generatie gaat de wereld naar de klote... Bedankt
quote:als ik jou leeftijd heb dan sta ik vrolijk op je kist te dansen....
Op zaterdag 5 juli 2003 01:06 schreef Bobby18 het volgende:[..]
Jij moet mijn leeftijd nog maar zien te halen sukkeltje.
quote:That's the spirit
Op zaterdag 5 juli 2003 01:13 schreef Steve-O het volgende:[..]
als ik jou leeftijd heb dan sta ik vrolijk op je kist te dansen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |