De meerderheid zegt terecht.
Jij zegt onterecht.
Als je zo zeker bent van je zaak moet je een klacht indienen bij het CBR.
Als het CBR jou toch gelijk geeft en de examinator op zijn woorden terugkomt, dan stop ik per direct als FOKuser.
Maar ik ben in ieder geval benieuwd naar het vervolg.
quote:Komt er niet. Denk je dat die man gaat zeggen. Ik moest van m,n kruisjes af dus heb ik ze maar even hier en daar neer gezet
Op zaterdag 5 juli 2003 19:30 schreef GizartFRL het volgende:
Maar ik ben in ieder geval benieuwd naar het vervolg.
Komt geen vervolg dus. Hij kan niet rijden.
Zakken bij het CBR zegt NIETS over je kunnen;
als er 3 voor jou zijn geslaagd kan je beter maar naar huis gaan, je zakt dan geheid hoor.. maar ja, laat ook maar. Als ik zelf maar weet dat ik kan rijden.. en mn instructeur trouwens ook, en ik hoop een heel hoop examinatoren ook...
quote:Sjezus zeg... ik heb nou in een aantal draadjes je reacties gelezen.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:37 schreef ook_gek het volgende:[..]
Komt er niet. Denk je dat die man gaat zeggen. Ik moest van m,n kruisjes af dus heb ik ze maar even hier en daar neer gezet
Komt geen vervolg dus. Hij kan niet rijden.
Het is nl in en in triest jou reacties... Ga lekker ergens op een speelpleintje spelen...
quote:Volledig mee eens. Het is een momentopname en je bent afhankelijk van de niet altijd geheel objectieve mening van een examinator.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
knipZakken bij het CBR zegt NIETS over je kunnen
knip
Ook al genoeg verhalen gehoord over mensen die zijn geslaagd. Maar waarvan zelfs de instructeur zegt dat het zwaar onterecht is dat ie is geslaagd omdat die persoon gewoon gevaarlijk rijdt en totaal geen verkeersinzicht toont... Dat gebeurd namelijk ook...
quote:Klopt het is een moment opname, maar die man/vrouw zal je echt niet met opzet laten zakken.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:49 schreef PatrickM het volgende:[..]
Volledig mee eens. Het is een momentopname en je bent afhankelijk van de niet altijd geheel objectieve mening van een examinator.
Ook al genoeg verhalen gehoord over mensen die zijn geslaagd. Maar waarvan zelfs de instructeur zegt dat het zwaar onterecht is dat ie is geslaagd omdat die persoon gewoon gevaarlijk rijdt en totaal geen verkeersinzicht toont... Dat gebeurd namelijk ook...
Als je niet goed genoeg rijd, dan slaag je gewoon niet. Punt uit!
Maar als ik dit zo hoor dan heeft TS een goede kans om te slagen de volgende keer.
PS PatrickM, we hebben het hier over het wel of niet terecht zakken van TS, en NIET over wat jij van een andere user vind.
quote:Voor dit soort reactie,s bestaat er een PTA slowchat topic gelieven dit soort dingen daar bespreken BVD
Op zaterdag 5 juli 2003 19:43 schreef PatrickM het volgende:[..]
Sjezus zeg... ik heb nou in een aantal draadjes je reacties gelezen.
Ik blijf nog te goed als ik het gewoon zielig noem.Het is nl in en in triest jou reacties... Ga lekker ergens op een speelpleintje spelen...
quote:Couldn't agree more !
Op vrijdag 4 juli 2003 17:50 schreef Cybersailor het volgende:[..]
Asl hij van mening was dat je dit niet deed, dan is dit punt alleen volgens mij al genoeg om je te laten zakken
Betreft:
quote:
-Voor stoplicht voor rechtsaf met fietspad er naast, fietspad niet checken bij het wegrijden
quote:Mee eens! Dus het is maar net wat de examinator wilt.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Zo wat 80% van de kandidaten zeggen dat het CBR niet deugt.. en jij beweert het tegenovergestelde. Het is gewoon triest dat ze je op die dingen laten zakken, en ik vroeg alleen jullie meningen, mn eigen mening had ik al.
Maar kijk even in dit tipic. Daar is 90% van mening dat jij terecht gezakt bent. Lijkt me een duidelijk verhaal.
quote:Heb jij daar onderzoeks cijfers van?
Op zaterdag 5 juli 2003 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk jij bij het CBR?Zo wat 80% van de kandidaten zeggen dat het CBR niet deugt.. en jij beweert het tegenovergestelde. Het is gewoon triest dat ze je op die dingen laten zakken, en ik vroeg alleen jullie meningen, mn eigen mening had ik al.
Het is niet triest dat mensen zakken op zulke dingen, stel ik had daar op dat fietspad gereden met mijn fietsje.
Ik wil liever geen motor over mijn tenen heen.
Het is duidelijk dat je je eigen mening hebt. ( het is ook goed om die te hebben).
Maar soms moet je ander gelijk geven in plaats van blijven te beweren dat je gelijk hebt.
Ps, mijn aanbod staat nog steeds over het beklag bij het CBR.
quote:Genoeg gezegt dacht ik zo....
Op zaterdag 5 juli 2003 20:06 schreef ook_gek het volgende:
1X kijken over je schouder als je gaat invoegen is al een reden om je te laten zakken.
quote:Volgens mij zitten er spiegels op een motor.. en jij hebt toch doppen ine je kop ?
Op zaterdag 5 juli 2003 20:31 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Heb jij daar onderzoeks cijfers van?
Het is niet triest dat mensen zakken op zulke dingen, stel ik had daar op dat fietspad gereden met mijn fietsje.
Ik wil liever geen motor over mijn tenen heen.Het is duidelijk dat je je eigen mening hebt. ( het is ook goed om die te hebben).
Maar soms moet je ander gelijk geven in plaats van blijven te beweren dat je gelijk hebt.
Ps, mijn aanbod staat nog steeds over het beklag bij het CBR.
quote:Ja en dat ben jij aan het doen. is het nou zo moeilijk te geloven dat jij niet kan rijden zoals dat moet volgens de regeltjes.
Op zaterdag 5 juli 2003 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Totdat ze er zelf op zakken, dan is het klagen natuurlijk
quote:goh dan kan mijn neefje van 12 ook wel rijden....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk daar zeg je toch iets anders. Niet kunnen rijden is iets dan niet kunnen rijden zoals hun dat willen
quote:iemand die met een reden beantwoord
Op zaterdag 5 juli 2003 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En wie ben jij?
quote:Dat is ThaFreak kan je niet lezen
Op zaterdag 5 juli 2003 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En wie ben jij?
En feit is en blijft je kan gewoon niet rijden zoals ZIJ dat willen. En als je zo niet kan rijden. Kan je dus gewoon niet rijden. Waarom denk je anders dat er regels voor zijn. Een eigen stijl zal je altijd wel krijgen. Maar niet naast je kijken of er een fietser staat? 1X kijken tijdens invoegen Als ik zo jou verhaal gelezen heb. En al je reactie,s bekijk en je gedachte gang probeer te volgen. Kan ik niet anders dan de volgende conclussie trekken. Jij denkt dat je kan rijden maar kan dat dus gewoon niet. En ben je een gevaar op de weg in de ogen van de man die werkt voor het CBR. Lijkt me duidelijk
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk daar zeg je toch iets anders. Niet kunnen rijden is iets dan niet kunnen rijden zoals hun dat willen
It is not the smartest or the most fittest that will survive .. it is the one most adaptive to change..
Je moet je inderdaad aanpassen aan hun .. weten wat ze willen zien en dat uitvoeren. Dead easy.
quote:Haal jij je rijbewijs nu maar.
Op zaterdag 5 juli 2003 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
En dus toch een klootzak.
quote:heb je die lijst zien staan met de fouten
Op zaterdag 5 juli 2003 23:17 schreef GeorgeKloony het volgende:[..]
Haal jij je rijbewijs nu maar.
Schelden is wel zo laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |