-Niet goed genoeg kijken met invoegen op snelweg (ik keek 1x en kwam niks aan dus invoegen, toch )
-Stond auto stil op kruispunt voor linksaf, ik ging recht door, dus er langs, reed er te dicht langs (1 meter met 5km/h ofzo)
-Teveel (?) in spiegels kijken.
-Voor stoplicht voor rechtsaf met fietspad er naast, fietspad niet checken bij het wegrijden (Deed ik volgens mij wel maar goed)
Dit is toch ietwat mierenneukerig... ik reed gewoon goed
Al je er te druk om maakt en je er niet bij neerlegt maak je het alleen maar moeilijker.
Het gaat erom dat de examinator je veilig en zeker vind rijden.
Schijnbaar was dit niet het geval. ( zo'n man/vrouw doet het echt niet om je te pesten)
Volgende keer beter dan maar.
quote:Asl hij van mening was dat je dit niet deed, dan is dit punt alleen volgens mij al genoeg om je te laten zakken
Voor stoplicht voor rechtsaf met fietspad er naast, fietspad niet checken bij het wegrijden
Het is dat degene die achterop rijdt schuldig is, maar anders
quote:Een uitvoegstrook is om snelheid te verminderen.. als je er al mee begint op de snelweg zelf is het pas echt goed fout
Op vrijdag 4 juli 2003 17:53 schreef Miguel het volgende:
Als jij die idioot voor me was die van de snelweg afreed dan ben je terecht gezakt, wat een ei was dat zeg, uitvoegen en dan ineens afremmen tot 30 km/u op een uitvoegstrookHet is dat degene die achterop rijdt schuldig is, maar anders
Sommige examinatoren zijn gewoon slechte types, die kicken er echt op heb ik gemerkt.
Rare lui
quote:Streng zijn lijkt me wel terecht als je al ziet wat er doorgaands op 's Heren wegen rondrijd..
Op vrijdag 4 juli 2003 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja. Hij was gewoon streng denk ik.
quote:Dat ligt er aan hoe lang die uitvoegstrook is natuurlijk,...
Op vrijdag 4 juli 2003 18:01 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Een uitvoegstrook is om snelheid te verminderen.. als je er al mee begint op de snelweg zelf is het pas echt goed fout
quote:leuk grapje
Op vrijdag 4 juli 2003 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja.. toch zonde voor 208 euro. Ik vind dat ze je gewoon moeten laten slagen als je twijfel geval bent, als je zo'n bedrag neertelt
Mijn zus had me al gewaarschuwd voor hem, maar ik dacht : dat kan toch niet...
Voor de 4'de keer ben ik naar een andere regio gegaan ...
Je wordt trouwens wel elke keer beter en strakker met rijden.
Dus zeg niet dat het weggegooid geld is .. al voelt het uiteraard zo.
quote:En de remproef was onvoldoende helaas ..
Op vrijdag 4 juli 2003 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:Gezakt voor mn motorrijbewijs, naar mijn inziens wel overdreven.
Had er goed gevoel over. Verrichtingen goed, alles goed.. DACHT ik ik reed gewoon goed
quote:En hij kon niet zeggen waarom.... de instructeur vond hem wel goed. De examinator zei alleen dat t nergens op leek, maar waarom kon hij niet zeggen
Op vrijdag 4 juli 2003 20:07 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En de remproef was onvoldoende helaas ..
quote:Even weghalen s.v.p.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is niet best joh ...
quote:Nou ik vind het wel leuk. Je kan gewoon niet rijden staat daar
Op vrijdag 4 juli 2003 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Even weghalen s.v.p.
Hier is niets leuks aan.....
quote:Tis een parodie .. dus trek het je niet aan .. is niet jouw papiertje qua uitslag toch
Op vrijdag 4 juli 2003 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Even weghalen s.v.p.
Hier is niets leuks aan.....
Je bent toch niet manisch depressief dat je niet tegen een geintje kan
En die remproef moet je opbouwend en afbouwend remmen dus ineens een noodstop is dus onvoldoende helaas.
Maar als je de rest goed doet kan je er gelukkig niet op zakken.
Suc7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |