edit
Dat John Travolta keer op keer met zijn hand over het gezicht van zijn kind wrijft.
Niet een keer!!! Niet twee keer!!!!! Maar 40 keer
Dat maakt die film zo slecht. Het zijn de kleine dingen die het doen voor mij wat dat betreft.
quote:Huur dan voor het plezier eens "Groundhog Day" en je kunt de hele dag lekker
Op vrijdag 4 juli 2003 17:32 schreef Levensgenieter het volgende:
Ikop die terugkerende scene's in Face off
Dat John Travolta keer op keer met zijn hand over het gezicht van zijn kind wrijft.
Niet een keer!!! Niet twee keer!!!!! Maar 40 keer
Dat maakt die film zo slecht. Het zijn de kleine dingen die het doen voor mij wat dat betreft.
quote:wat is er mis met groundhog day?
Op vrijdag 4 juli 2003 17:34 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Huur dan voor het plezier eens "Groundhog Day" en je kunt de hele dag lekker
quote:Voor mij niets natuurlijk, maar de andere poster had een hekel aan steeds terugkerende scenes en dan moet je zeker voor de lol eens naar Groundhog Day gaan kijken. De hoofdrolspeler is daarin een TV reporter die een evenement in een klein stadje moet verslaan. Hij overnacht in een hotel in hetzelfde stadje, gaat naar bed en wordt iedere dag op precies dezelfde dag wakker. En hij weet dat ook. Je ziet hem dus tientallen keren hetzelfde nieuwsitem verslaan, maar hij gaat er steeds slonziger uitzien, reageert steeds anders, etc. Toch wel geinig!
Op vrijdag 4 juli 2003 17:36 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
wat is er mis met groundhog day?
quote:Groundhog day is een film die daarvoor gemaakt is. Die film kan ik best 10 keer kijken
Op vrijdag 4 juli 2003 17:36 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
wat is er mis met groundhog day?
Bij Face Off heb ik dat niet. Dat over the top gedoe
Op zich is Face Off best een redelijke film. Maar dan moet de regisseur zulke onzin niet erin zetten. Dat maakt de film voor mij kapot. Snap ook niet goed wat de bedoeling is om dat steeds weer opnieuw te laten zien.
Bij Groundhog day snap ik de bedoeling wel. De hoofdrolspeler wordt maanden lang wakker op dezelfde dag. Dat is de opzet van de film.
quote:ik ben een beetje traag van begrip...vandaar.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:38 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Voor mij niets natuurlijk, maar de andere poster had een hekel aan steeds terugkerende scenes en dan moet je zeker voor de lol eens naar Groundhog Day gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |