Ik had gister ff een kommetje gezeken omdat de wc te ver weg was nu kijk in dat kommetje om het op te ruimen zie ik er een wit sliertje inliggen, zou dit de plak zijn van de bodem of is het een worm??? Kutzooi man echt creapy dalijk heb ik van die dingen in me lichaam?? Kunnen wormen door je penis heengaan?
quote:Bij jou wel.
Op vrijdag 4 juli 2003 12:48 schreef LouDNesS het volgende:
WTF?Ik had gister ff een kommetje gezeken omdat de wc te ver weg was nu kijk in dat kommetje om het op te ruimen zie ik er een wit sliertje inliggen, zou dit de plak zijn van de bodem of is het een worm??? Kutzooi man echt creapy dalijk heb ik van die dingen in me lichaam?? Kunnen wormen door je penis heengaan?
en het lijkt me niet dat je zoiets niet voelt als je het uitzeikt
verder kan dat niet bij je penis, want "wormen" zoals je ze noemt heten voluit "aarsmaden" (serieus ja) en als jij je aars aan de voorkant hebt zitten is er uberhaupt iets niet goed
[Dit bericht is gewijzigd door LouDNesS op 04-07-2003 12:53]
EDIT: EN WIL IK HIER WEL EEN FOTO VAN ZIEN!?!?!?
[Dit bericht is gewijzigd door DikkeSmikkel op 04-07-2003 12:54]
btw, ik zou zeggen lepel het eruit en kijk wat het is..
quote:wat een brakke speaker zeg
Op vrijdag 4 juli 2003 12:52 schreef LouDNesS het volgende:
afbeelding
quote:Lijkt me sterk dat er ZULKE kleine wormen bestaan.
Op vrijdag 4 juli 2003 12:48 schreef LouDNesS het volgende:Kunnen wormen door je penis heengaan?
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:54 schreef Chocopuff het volgende:
g a t v e r d a m m e <--------
quote:Ja.
Op vrijdag 4 juli 2003 12:55 schreef LouDNesS het volgende:
Was gister tot half5 CSen en toen was ik fucking moe en de wc is 4 meter verder mar daar gaat het niet om is dit nu een worm of niet?
Je gaat dood. Langzaam. Pijnlijk. Kut voor je.
Doei he!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:56 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja.
Je gaat dood. Langzaam. Pijnlijk. Kut voor je.
Doei he!
quote:Welnee!
Op vrijdag 4 juli 2003 12:55 schreef LouDNesS het volgende:
Was gister tot half5 CSen en toen was ik fucking moe en de wc is 4 meter verder mar daar gaat het niet om is dit nu een worm of niet?
maarja lijkt me vaag dat ie er aan de voorkant uitkomt ipv van achteren..
kijk of het een hoofd heeft ofzo?? anders even langs de huisarts??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |