quote:Ik weet dat er altijd een hoop TR vijanden in de wereld zijn en dat ze niet altijd de objectieve reviews krijgt die ze verdient daarom geloof ik nog steeds stilltjes in haar. Kijk morgen wel naar jullie reakties !
Op vrijdag 4 juli 2003 00:18 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Als je de klachten ziet is het voornamelijk van technische aard, consoles of pc's die het niet helemaal goed aankunnen. Daarnaast zitten er wel wat glitches in maar echt gigantische bugs heb ik nog niet gelezen.
Tel daarbij dat alles wat geen RTS of FPS is sowieso slechtere reviews krijgt, TR altijd al is afgezeken om de controlls (geen muis vind ik juist leuk) en dat sommige mensen torenhoge verwachtigen hadden.
En voor de rest hebben Eidos, TR en Lara momenteel een klein imago probleempje volgens mij.
Maar echt beoordelen kan ik morgenmiddag
http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/madness.gif][afbeelding][/img] pas!
quote:Maar wilde jij hem voor de PC of de PS2 halen?
Op vrijdag 4 juli 2003 00:26 schreef Chocobo het volgende:
*meldt*
http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider. Ook de review op:
http://www.gamespy.com/reviews/july03/tombraideraodps2/
stemt mij niet hoopvol
Kan iemand die 'm reeds gespeeld heeft mij iets opbeurender nieuws verschaffen, of is dit deel echt zo knudde met een rietje?
quote:Voor de PS2,....... pc games speel ik nooit
Op vrijdag 4 juli 2003 00:28 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Maar wilde jij hem voor de PC of de PS2 halen?
Ik heb trouwens net de videoreview van dik 6 minuten gekeken van IGN en ik ben erachter dat ik het spel toch ga halen Ze vinden het qua muziek en graphics prachtig maar ze balen dat er haast niks nieuws in zit en dat het meer van hetzelfde is (deel 1, 2 en 3) Dat vind ik dus eigenlijk helemaal niet erg. De videoreview deed het hem,.............. ik haal Lara morgen
http://insider.ign.com/videos/articles/425/425789p1.html
Alleen voor insiders
quote:Ben bang dat ze Lara willen killen want dit vind ik op Gamespy:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:35 schreef Striffelbuur het volgende:
Ben zelf een Tomb Raider-fan van het eerste uur, en heb vooralsnog alle delen gekocht en met veel plezier gespeeld. Echter, als ik de aard van de 'glitches' lees op:http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider. Ook de review op:
http://www.gamespy.com/reviews/july03/tombraideraodps2/
stemt mij niet hoopvol
Kan iemand die 'm reeds gespeeld heeft mij iets opbeurender nieuws verschaffen, of is dit deel echt zo knudde met een rietje?
"Finished" game is actually a beta version in a nice case; sloppy controls; bad level design; tedious plot.
Vreemd aangezien andere sites weer het plot en de levels juist weer prachtig en goed in elkaar gezet vinden. Wat is het nou ? Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:True - desalniettemin: hou je ons op de hoogte over je bevindingen?
Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:Will do
Op vrijdag 4 juli 2003 00:55 schreef Striffelbuur het volgende:[..]
True - desalniettemin: hou je ons op de hoogte over je bevindingen?
Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Je speelt het al ?
Op vrijdag 4 juli 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Speciaal voor jou nog wat screenshots uit het training-level, sommige screenshots zou je zo als wallpaper kunnen gebruiken. De controllers is gewoon even wennen, niks mis mee. De muziek is echt meeslpend, de graphics zijn erg mooi, de bewegingen van Lara zijn erg vrouwelijk en mooi, en Lara zelf ook.
Op vrijdag 4 juli 2003 01:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je speelt het al ?
Vertel vertel
en maak nog eens een screenshot
![]()
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 02:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]Speciaal voor jou nog wat screenshots uit het training-level, sommige screenshots zou je zo als wallpaper kunnen gebruiken. De controllers is gewoon even wennen, niks mis mee. De muziek is echt meeslpend, de graphics zijn erg mooi, de bewegingen van Lara zijn erg vrouwelijk en mooi, en Lara zelf ook.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben bang dat ze Lara willen killen want dit vind ik op Gamespy:
"Finished" game is actually a beta version in a nice case; sloppy controls; bad level design; tedious plot.
Vreemd aangezien andere sites weer het plot en de levels juist weer prachtig en goed in elkaar gezet vinden. Wat is het nou ?
Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 02:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,.......... wat een prachtige krefiks zeg
Hier nog wat meer Lara fans
op de Champs-Elysées
quote:je bedoeld deze?
Op vrijdag 4 juli 2003 00:35 schreef Striffelbuur het volgende:
Ben zelf een Tomb Raider-fan van het eerste uur, en heb vooralsnog alle delen gekocht en met veel plezier gespeeld. Echter, als ik de aard van de 'glitches' lees op:http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider.
quote:lol
Well... it finally happened!!! Couldn't cope with the preasure and bad reviews... Lara's head blew off...
Maar wel eens GTA Vice City gespeeld?
Auto's die half in de grond zitten, vast raken in bomen of gebouwen, de hoofdpersoon die door het level zakt, vastlopers, freez-ups, etc. etc. En dat heeft daar geen enkel invloed op de reviews gehad.
Anyhoe, ik ga m zo halen en dan ga ik hier alleen nog lezen als er geen spoilers staan!
quote:Goed punt,....... de GTA serie zit ook VOL bugs, maar ik wil Eidos hier niet gaan goed praten. Ze moeten zich schamen als er dit soort dingen in zitten,........ ik kijk er wel doorheen, maar volgens mij hebben we hier te maken met 3e rangs programmeurs op stage ofzo
Op vrijdag 4 juli 2003 08:48 schreef Rica het volgende:[..]
je bedoeld deze?
[afbeelding]
[..]lol
Maar wel eens GTA Vice City gespeeld?
Auto's die half in de grond zitten, vast raken in bomen of gebouwen, de hoofdpersoon die door het level zakt, vastlopers, freez-ups, etc. etc. En dat heeft daar geen enkel invloed op de reviews gehad.Anyhoe, ik ga m zo halen en dan ga ik hier alleen nog lezen als er geen spoilers staan!
quote:Ik ben tot nu toe geen fouten tegen gekomen, en ik ben best wel al ver. Ach ja, misschien moet ik ze nog tegen komen
Op vrijdag 4 juli 2003 09:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goed punt,....... de GTA serie zit ook VOL bugs, maar ik wil Eidos hier niet gaan goed praten. Ze moeten zich schamen als er dit soort dingen in zitten,........ ik kijk er wel doorheen, maar volgens mij hebben we hier te maken met 3e rangs programmeurs op stage ofzo
![]()
quote:Geniet je ?
Op vrijdag 4 juli 2003 09:09 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik ben tot nu toe geen fouten tegen gekomen, en ik ben best wel al ver. Ach ja, misschien moet ik ze nog tegen komen
quote:Kan je niet via die balk aan haar rechtervoet naar de overkant?
Op vrijdag 4 juli 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |