maar helaas de tijden werden anders... mn tent op het strand spoelde weg en ik kwam in de schulden....
mijn relatie heb ik toen stopgezet ik weet zelfs niet meer met wie ik toenertijd heb samengewoond... dat heb ik uit mn gedachten verbannen... (pluis help me out)
ik heb van ouwe planken een bootje getimmerd en heb het eiland verlaten....
Ik ben gaan wonen op een ander eilandje waar ik 2 jaar in eenzaamheid heb geleefd... 2 weken geleden spoelde hier een oud vlot aan die ik wat heb bij getimmerd en weer varende heb gekregen....
Ik wilde terug naar waar ik zolang heb moeten verlangen!!!
HET FOKEILAND!!!
ik kwam hier net aan en heb eens rondgelopen... er is heel veel veranderd... snackbarren, restaurants en ga zo maar door...
Roemco is erg blij om terug te zijn...
Voor de nacht zal ik maar een doos moeten gaan zoeken of een hutje bouwen in het bos... ik hoop dat ik ergens snel aan de slag kan.. zodat ik ergens een leuk optrekje kan gaan zoeken.
wetend dat ik 2 jaar in de wildernis heb gewoond ben ik erg goed met m`n handen geworden... bouwen..
maar ook dieren natuurliojk heb ik veel mee te maken gehad..
maar het allerbest kan ik nu het weer voorspellen...
misschien is er een tv of radio station gekomen??
ik ga de komende dagen maar eens flink het eiland rond kijken...
Roemco voelt zich alweer lekker thuis...
quote:2 posts op forum??
Op vrijdag 4 juli 2003 00:16 schreef roemco het volgende:
2 jaar geleden had ik hier op het eiland een prachtig leven...
Ik had m`n vuilnisophaaldienst en ik runde er een strandtent bij...
ali salami bracht me altijd de worst...
ik had een manager op de strandtent lopen en ikzelf deed iedere ochtend mn ronde met de prikstok....maar helaas de tijden werden anders... mn tent op het strand spoelde weg en ik kwam in de schulden....
mijn relatie heb ik toen stopgezet ik weet zelfs niet meer met wie ik toenertijd heb samengewoond... dat heb ik uit mn gedachten verbannen... (pluis help me out)
ik heb van ouwe planken een bootje getimmerd en heb het eiland verlaten....
Ik ben gaan wonen op een ander eilandje waar ik 2 jaar in eenzaamheid heb geleefd... 2 weken geleden spoelde hier een oud vlot aan die ik wat heb bij getimmerd en weer varende heb gekregen....Ik wilde terug naar waar ik zolang heb moeten verlangen!!!
HET FOKEILAND!!!ik kwam hier net aan en heb eens rondgelopen... er is heel veel veranderd... snackbarren, restaurants en ga zo maar door...
Roemco is erg blij om terug te zijn...Voor de nacht zal ik maar een doos moeten gaan zoeken of een hutje bouwen in het bos... ik hoop dat ik ergens snel aan de slag kan.. zodat ik ergens een leuk optrekje kan gaan zoeken.
wetend dat ik 2 jaar in de wildernis heb gewoond ben ik erg goed met m`n handen geworden... bouwen..
maar ook dieren natuurliojk heb ik veel mee te maken gehad..
maar het allerbest kan ik nu het weer voorspellen...
misschien is er een tv of radio station gekomen??
ik ga de komende dagen maar eens flink het eiland rond kijken...Roemco voelt zich alweer lekker thuis...
Welke nick was dat dan??
quote:strandtent geopend: De duitse kuil.
Op vrijdag 4 juli 2003 00:36 schreef vosss het volgende:[..]
2 posts op forum??
Welke nick was dat dan??
en idd... roemco 8) noemde ik me toen...
echter door schuldeiseres mn naam aangepast!
chucky was mn meisje
tara, pluis, ali, faat... roemco zat net in het cafe en heeft leuk zitten praten...
oude herinneringen kwamen weer boven
quote:ik krijg ook weer beelden voor me , ik zie uit zichzelf weggelopen vuilnis,
Op vrijdag 4 juli 2003 01:02 schreef roemco het volgende:
roemco krijgt weer beelden voor zich...
ik ben net klaar.... ik ga nu maar slapen eventjes dan...
* roemco voelt zich geroepen!!!!
met een paak planken fix ik een bak en hoppa!!!!
Roemco`s Afval dienst is weer heropend... gelijk aan de slag...
politie ligt me niet zo...
met t strafblad van mij....
ohja heb nog wat fraaie telefoontjes geja.... euh ge... die van de wagen zijn gevallen...
50 per stuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |