Maar nou hoor ik af en toe opeens "firing for effect" geroep. Weet iemand waar dat vandaan komt, ben gewoon benieuwd
Owhja, en ik hoor ook wel eens een duitser zeggen "dynamite planted" terwijl de duitsers helemaal geen dynamiet hoeven te plaatsen
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:26 schreef DutchPatriot het volgende:
Schieten zodat de tegenstander denkt dat er veel mensen rondlopen ofzo?
owh, het gaat dus om de multiplayerdemo
quote:Als iedereen schiet denk de tegenstander dat er veel tegenstanders rondlopen. En je gaat als tegenstander van je tegenstander toch niet in het vuur van je tegenstander lopen als je weet dat er een tegenstander op misschien wel een paar van hun tegenstanders zit te schieten?
Op donderdag 3 juli 2003 02:27 schreef Markster het volgende:[..]
normaal kan je via een menu allerlei dingen zeggen, maar deze staat er niet tussen
owh, het gaat dus om de multiplayerdemo
quote:lol wtf heb je het over
Op donderdag 3 juli 2003 02:29 schreef DutchPatriot het volgende:[..]
Als iedereen schiet denk de tegenstander dat er veel tegenstanders rondlopen. En je gaat als tegenstander van je tegenstander toch niet in het vuur van je tegenstander lopen als je weet dat er een tegenstander op misschien wel een paar van hun tegenstanders zit te schieten?
denk niet dat dat het is
quote:huh
Op donderdag 3 juli 2003 02:25 schreef Markster het volgende:
Ik speel dit spel nog steeds elke dag. (nu meer vanwege het missen van een redelijke vgakaart)Maar nou hoor ik af en toe opeens "firing for effect" geroep. Weet iemand waar dat vandaan komt, ben gewoon benieuwd
Owhja, en ik hoor ook wel eens een duitser zeggen "dynamite planted" terwijl de duitsers helemaal geen dynamiet hoeven te plaatsen
quote:LOL rtcw = return to castle wolfenstein
Op donderdag 3 juli 2003 02:32 schreef Perforatie het volgende:[..]
huh
dynamiet plaatsen in een voetbal spel
rtwc= road to the world cup
quote:nee heb het gewoon over de eerste.
Op donderdag 3 juli 2003 02:36 schreef Poogie het volgende:
heb je het over RTCW - Enemy Territory? Dat is geen demo in ieder geval, maar gewoon de hele versie...
quote:serieus? dus als je een support fire gooit en je kijkt met je verrekijker erheen, dan roep je dat? wauw, meteen ff proberen
Op donderdag 3 juli 2003 02:43 schreef Terence_Hill het volgende:
Nou, ja, zoveel reacties maar niemand weet het antwoord?!?!
Firing for effect betekent dat de captain (die ook ammo geeft) een airstrike aanvraagt door de plaats aan te wijzen met gebruik van zijn Binoculars (verrekijker).
Als medespelers zie je dan een gekleurde rookpluim. En als je daarin staat ben je snel dood.
tip: De airstrike valt haaks op de kijkrichting van de captain.
thx!
En over die dynamite planted: je kunt handmatig voicechats aan keys binden. Zo kun je ook "dynamite planted"onder een knop zetten en die laten horen wanneer je wilt. Dit is echt iets voor newbies maar goed, tis maar wat je leuk vind.
Overigens is de opvolger van Rtcw uit, en die is geheel gratis te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |