abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11527581
Ik speel dit spel nog steeds elke dag. (nu meer vanwege het missen van een redelijke vgakaart)

Maar nou hoor ik af en toe opeens "firing for effect" geroep. Weet iemand waar dat vandaan komt, ben gewoon benieuwd

Owhja, en ik hoor ook wel eens een duitser zeggen "dynamite planted" terwijl de duitsers helemaal geen dynamiet hoeven te plaatsen

pi_11527589
Schieten zodat de tegenstander denkt dat er veel mensen rondlopen ofzo?
pi_11527595
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:26 schreef DutchPatriot het volgende:
Schieten zodat de tegenstander denkt dat er veel mensen rondlopen ofzo?
normaal kan je via een menu allerlei dingen zeggen, maar deze staat er niet tussen

owh, het gaat dus om de multiplayerdemo

pi_11527616
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:27 schreef Markster het volgende:

[..]

normaal kan je via een menu allerlei dingen zeggen, maar deze staat er niet tussen

owh, het gaat dus om de multiplayerdemo

Als iedereen schiet denk de tegenstander dat er veel tegenstanders rondlopen. En je gaat als tegenstander van je tegenstander toch niet in het vuur van je tegenstander lopen als je weet dat er een tegenstander op misschien wel een paar van hun tegenstanders zit te schieten?
pi_11527631
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:29 schreef DutchPatriot het volgende:

[..]

Als iedereen schiet denk de tegenstander dat er veel tegenstanders rondlopen. En je gaat als tegenstander van je tegenstander toch niet in het vuur van je tegenstander lopen als je weet dat er een tegenstander op misschien wel een paar van hun tegenstanders zit te schieten?

lol wtf heb je het over

denk niet dat dat het is

pi_11527639
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:25 schreef Markster het volgende:
Ik speel dit spel nog steeds elke dag. (nu meer vanwege het missen van een redelijke vgakaart)

Maar nou hoor ik af en toe opeens "firing for effect" geroep. Weet iemand waar dat vandaan komt, ben gewoon benieuwd

Owhja, en ik hoor ook wel eens een duitser zeggen "dynamite planted" terwijl de duitsers helemaal geen dynamiet hoeven te plaatsen

huh
dynamiet plaatsen in een voetbal spel
heb jij een crack ofzo... of zit je aan de crack
Cocaine, Cocaine..straight from Bolivia
pi_11527644
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:32 schreef Perforatie het volgende:

[..]

huh
dynamiet plaatsen in een voetbal spel

LOL rtcw = return to castle wolfenstein

rtwc= road to the world cup

pi_11527664
heb je het over RTCW - Enemy Territory? Dat is geen demo in ieder geval, maar gewoon de hele versie...
pi_11527676
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:36 schreef Poogie het volgende:
heb je het over RTCW - Enemy Territory? Dat is geen demo in ieder geval, maar gewoon de hele versie...
nee heb het gewoon over de eerste.
pi_11527715
Nou, ja, zoveel reacties maar niemand weet het antwoord?!?!
Firing for effect betekent dat de captain (die ook ammo geeft) een airstrike aanvraagt door de plaats aan te wijzen met gebruik van zijn Binoculars (verrekijker).
Als medespelers zie je dan een gekleurde rookpluim. En als je daarin staat ben je snel dood.
tip: De airstrike valt haaks op de kijkrichting van de captain.
Bud, where is Bud?
pi_11527723
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:43 schreef Terence_Hill het volgende:
Nou, ja, zoveel reacties maar niemand weet het antwoord?!?!
Firing for effect betekent dat de captain (die ook ammo geeft) een airstrike aanvraagt door de plaats aan te wijzen met gebruik van zijn Binoculars (verrekijker).
Als medespelers zie je dan een gekleurde rookpluim. En als je daarin staat ben je snel dood.
tip: De airstrike valt haaks op de kijkrichting van de captain.
serieus? dus als je een support fire gooit en je kijkt met je verrekijker erheen, dan roep je dat? wauw, meteen ff proberen

thx!

pi_11527744
werkt niet
pi_11527780
Nee, het is dus geen support fire
het is een airstrike. zorg dat je balk vol is en kijk door je kijker. Druk dan de vuurknop in (linkermuis voor de duidelijkheid). Doe het niet binnen want daar gooit de airsupport geen bommen.
Bud, where is Bud?
pi_11527828
Sorry ja, ik zeg het dus verkeerd: Het is artillerie-vuur... ach ja, het effect is hetzelfde
Bud, where is Bud?
pi_11527935
Een LT kan simpel gezegd 2 dingen:
1. een rook cannister gooien (ongeveer hetzelfde als een gewone granaat) waarna er een vliegtuig overkomt die bommen laat vallen.
2. Met zijn verrekijker ergens op de map een artillerie rook marker plaatsen (hint, eerst door de verrrekijker kijken, en dan op de vuur knop drukken), waarna de artillerie die plaats bestookt. Hierbij krijg je de "firing for effect" melding.

En over die dynamite planted: je kunt handmatig voicechats aan keys binden. Zo kun je ook "dynamite planted"onder een knop zetten en die laten horen wanneer je wilt. Dit is echt iets voor newbies maar goed, tis maar wat je leuk vind.

Overigens is de opvolger van Rtcw uit, en die is geheel gratis te downloaden.

pi_11528391
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')