deze dus
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 09-07-2003 21:16]
quote:Post er eens een dan!
Op woensdag 9 juli 2003 21:04 schreef Kreator het volgende:
ik voor een lada! (echt)
omdat ik zelf zo`n ding heb en benieuwd ben wat jullie visie is.
En voor een ander plaatje als deze niet bevalt de bron
quote:Heb je zelf een Hartge getunede E30 of gewoon een E30 coupe? Van een gewone coupe zijn namelijk denk ik wel iets betere plaatjes te vinden. (Of ik maak ze zelf ff
Op woensdag 16 juli 2003 12:42 schreef Roger-Wilco het volgende:
Vriendelijk verzocht:omdat ik zelf zo`n ding heb en benieuwd ben wat jullie visie is.
En voor een ander plaatje als deze niet bevalt de bron
quote:Doe dan die van een Xantia!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:00 schreef Cubefreak het volgende:
BX
Dit bijv
Grtz
quote:Een e30 cabrio... alleen kon ik daar niets beters van vinden. En zelf maken heb ik geen zin in (lui)
Op woensdag 16 juli 2003 14:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Heb je zelf een Hartge getunede E30 of gewoon een E30 coupe? Van een gewone coupe zijn namelijk denk ik wel iets betere plaatjes te vinden. (Of ik maak ze zelf ff
)
bij lelikke auto's kun je teminste laten zien wat je er echt van kunt maken
Als we nadat de deadline gehaald is (15:00 dus) één uur lang mensen laten stemmen op de auto's, halen we daar 3 finalisten uit.
Die 3 finalisten staan in een poll tegenover elkaar, waarbij dus alle deelnemers en lurkers kunnen stemmen op deze 3 mensen.
Ik denk dat dit voor wat meer spanning zorgt, en dat mensen hier meer plezier aan hebben... wat vinden jullie hier van?
quote:Steve-O heeft een topic voor discussie over de wedstrijd geopend:
Op woensdag 23 juli 2003 19:44 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb een idee voor het verbeteren van het stem-systeem.Als we nadat de deadline gehaald is (15:00 dus) één uur lang mensen laten stemmen op de auto's, halen we daar 3 finalisten uit.
Die 3 finalisten staan in een poll tegenover elkaar, waarbij dus alle deelnemers en lurkers kunnen stemmen op deze 3 mensen.Ik denk dat dit voor wat meer spanning zorgt, en dat mensen hier meer plezier aan hebben... wat vinden jullie hier van?
Ja ze is de mijne.....
quote:Veel te klein, een plaatje moet toch minimaal 1024 zijn om in aanmerking te komen
Op woensdag 23 juli 2003 21:58 schreef barf het volgende:
http://images.automotive.com/reviews/2002/chrysler/02ptcruiser.jpg
mooie civic, goede shopgrootte.
Of dezelfde auto als mijn moeder:
Of dit schattige autootje:
of deze...
Dit zijn mijn suggesties voor vanavond zoals je ziet vind ik kleine autootjes leuk om te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 27-07-2003 21:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |