Ik heb zelf veel foute rekeningen binnengekregen... gewoon niet ingevuld, nog niks van gehoord. Die raportpunten zijn al helemaal een elende, klasgenoten van me heb ik van gehoord dat ze zelf hun punten in mochten vullen omdat ze cijfers kwijt waren. Echt een heerlijke organisatie
en die docenten zijn ook allemaal dom ennneee ja er klopt gewoon geen ene ruk van die hele organisatie nie... zo!
quote:Ze hebben me wel een keer een 1 gegeven omdat ik een vak niet herkanst had... ze hadden me niet doorgegeven wanneer die herkansing was... nou ja, is je eigen probleem krijg je dan te horen.
Op woensdag 2 juli 2003 14:07 schreef _DeBje_ het volgende:
idd, ehhhhhhhhh rekening voor een schooljaar dat ik nie afgemaakt heb enne 1 waar een 10 moet staan en ga zo maar door baggerzooien die docenten zijn ook allemaal dom ennneee ja er klopt gewoon geen ene ruk van die hele organisatie nie... zo!
Verder geven leraren ons wel een een voldoende omdat ze geen zin hebben tentamens na te kijken.
En soms krijg je zelfs een voldoende voor een tentamen die je nooit hebt gemaakt.
Maar ja, soms krijg je ook wel eens een onvoldoende voor een heel hoog punt, maar dan kun je natuurlijk niet mierenneuken.
Naar school komen om te horen te krijgen dat een docent toevallig vrij heeft genomen, of accuut ziek is geworden...
Werkelijk om je punten moeten zeuren...
En tot slot je diploma moeten 'aanvragen'.
In't begin zeiden ze tegen mij dat ik de mogelijkheid had om m'n opleiding in alle rust te doen. Dus ik liet 't ff liggen voor een jaartje om werkervaring op te doen(en damn, wat heb ik veel geleerd ) om vervolgens weer met veel tegenspraak en bezwaar aan hun kant weer te mogen beginnen aan 't nieuwe schooljaar.
Dat was ook de eerste keer dat de school MIJ niet wilde..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |