Na de zomer zal het nieuwe album dan wel uitkomen.....
quote:ik moet ze echt zien, geven niet al te vaak een concert in Nederland.....en heb ze op Pinkpop gemist vorig jaar, dus ik ga!
Op woensdag 2 juli 2003 02:34 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Wat voor een dag is 6 november?[edit]Ah, een donderdag. Komt me niet zo goed uit. Hmmm.
quote:Dat klopt. Misschien probeer ik zaterdag toch wel een kaartje te krijgen, kan het altijd nog doorverkopen als ik echt niet kan gaan.
Op woensdag 2 juli 2003 02:37 schreef Impulz het volgende:
ik moet ze echt zien, geven niet al te vaak een concert in Nederland.....
Laat dan maar. Jammer, ik had ze graag weer live gezien.
Ik vraag me af of ze wel in staat zullen zijn om Ahoy uit te verkopen zelfs.
yek..
quote:Schijnt een toffe zaal te zijn, maar ben er zelf nooit geweest. De Belgen zelf zijn er in ieder geval trots op, dus dan moet het wel goed zijn! Of je daar nou naar Muse moet gaan luisteren is een ander verhaal, dat is aan jou!
Op woensdag 2 juli 2003 11:20 schreef OLP_Moose het volgende:
Op 7 november spelen ze in Vorst Nationaal in Brussel. Is dat een betere zaal dan Ahoy? Vanuit Tilburg maakt het niet zo heel veel uit qua afstand, dus als het daar leuker is ga ik daar liever heen.
Ik heb ze in de HMH gezien, en 1 keer vond ik eigenlijk wel genoeg. Eerlijk gezegd zet ik hun cd's niet zo vaak meer op als vroeger. Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Maar Vorst National is een supertoffe zaal, dus kiezen tussen Ahoy en Vorst is kiezen tussen.. tsja.. spruitjes en lasagna of zo? Laten we er maar op houden dat je eigenlijk gewoon naar Belgie moet!
Ik ben zelf nog nooit in Ahoy geweest maarja dat zie we dan wel weer hoor
quote:Ik heb vorig jaar Coldplay in Vorst National gezien. In vergelijking met de Ahoy is Vorst echt een veeeeeeeel betere zaal.
Op woensdag 2 juli 2003 11:20 schreef OLP_Moose het volgende:
Op 7 november spelen ze in Vorst Nationaal in Brussel. Is dat een betere zaal dan Ahoy? Vanuit Tilburg maakt het niet zo heel veel uit qua afstand, dus als het daar leuker is ga ik daar liever heen.
Topper in Brussel vind ik persoonlijk Anciene. Dat is echt een super zaal.
quote:wrsch omdat ze zaterdag pas in voorverkoop gaan? ( denk ik )
Op woensdag 2 juli 2003 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
Wat kosten de kaartjes... ik kan het niet vinden op ticketservice.nl
quote:Die prijzen worden morgen iig bekend gemaakt via advertenties in de grotere dagbladen. Maar misschien vandaag ook nog op www.ahoy.nl of www.mojo.nl
Op woensdag 2 juli 2003 18:01 schreef Ils het volgende:wrsch omdat ze zaterdag pas in voorverkoop gaan? ( denk ik )
Dat wordt mijn eerste keer Muse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |