abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11498729
www.aperfectcircle.org

"A Perfect Circle will release their sophomore album, on September 16."

"A Perfect Circle / Deftones live dates:
- Sep. 21 - Rotterdam, NETH - Ahoy Rotterdam"

erg benieuwd, eerste cd vond ik erg goed.

Tool........ en een hele tijd niets
  Moderator dinsdag 1 juli 2003 @ 23:04:29 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11498778
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goed

maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in zwan ??

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 01-07-2003 23:08]

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_11498819
A perfect circle

Yup ben benieuwd. Wordt deze plaat ook met Maynard James Keenan opgenomen eigenlijk?

pi_11498830
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goed

maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in swan ??

zwan maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje
pi_11498858
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:

[..]

zwan maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje

ja belachelijk, ze horen natuurlijk in een zaal als 013 of Paradiso te staan.
  Moderator dinsdag 1 juli 2003 @ 23:09:00 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11498886
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:

[..]

zwan

whehe das al de tweede keer dat ik die fout maak zoek maar eens op swan
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_11499023
Ja is met maynard james keenan
Ja is duur in ahoy

ik heb wel hele hoge verwachtingen. als er maar een paar nummers op staan die lijken op judith ben ik al blij. nu nog steeds zet ik hem geregeld op.

ik hoop dat de samenstelling beetje gelijk is. troy van leeuwen zag ik op werchter bij qotsa mee spelen.

dinsdag 1 juli 2003 @ 23:16:28 #8
48140 LiqLight
Kill or be KILLED
pi_11499104
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.

btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.

kill your idols, and kill your god...
Save the Amzon and run4act.nl
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:19:33 #9
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_11499203
Liever Tool

baal zwaar dat ze niet touren, iig niks in Nederland/Belgie, maarja dat komt vast omdat Maynerd et te druk heeft met A perfect circle

/-=]
|o-0
~~~`
pi_11499303
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:16 schreef LiqLight het volgende:
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.

btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.

ben 3x in ahoy geweest; deep purple, bob dylan en de derde weet ik niet meer. ik weet niet wat ik er van vond. ik had zitplaatsen, echt 0 sfeer. ik moet! nu staan misschien dat het dan beter is. Maar een badkamergeluid zal het zeker zijn. misschien dat ze nog een extra concertje eraan plakken. jammer dat het met deftones samen is. ben ik niet zo'n fan van. liever anderhalf uurtje perfect circle en dan nog ff 2 uur tool erachter aan maynard zie je dan vast doodvallen na afloop
pi_11518821
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard. Erbij gekomen zijn voor de nieuwe plaat in ieder geval Danny Lohner van NIN op gitaar (!) en Twiggy Ramirez van Marilyn Manson op bas (benieuwd wat dat gaat worden...). Tenminste, dat had ik begrepen. Eerst plaat geniaal, meesterlijke productie, supermooi gelaagd, goede gitaarpartijen ook vooral en natuurlijk de stem van maynard. Maar mijns inziens blijft die muziek ook wel overeind zonder maynard. Goed, nu niet meer omdat je het al eens met hem hebt gehoord, maar veel doenecht alsof hij APC maakt....Billy Howerdel is daar nog steeds wel THE man! Hij had ook al het grootste deel van de zangpartijen voo Mer de Noms af voordat Maynard er bijkwam. Die heeft het grootste deel alleen maar in hoeven zingen....

Maar wel errug benieuwd naar die nieuwe plaat....concert in de Melkweg was destijds waanzinnig (waanzinnig kort ook, maar dat terzijde...)! Was destijds niet eens zo'n run op die kaarten geloof ik (zal nu anders zijn....).

pi_11518927
tja...op een of andere manier ben ik toch meer gecharmeerd van tool....is veel inventiever dan a perfect circle...
maarja...die stem van keaton maakt wel veel goed
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
  woensdag 2 juli 2003 @ 21:39:23 #13
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_11521179
Ze spelen in Ahoy als support voor de Deftones. Beetje jammer eigenlijk dat je dan voor APC naar Ahoy moet, die Deftones heb ik al een tijdje geen goed optreden meer zien geven (Paradiso was nog wel cool, maar daarna....(waldrock, Heineken Sporthal, pinkpop etc.)

APC was in de melkweg een paar jaar geleden echt fantastisch. Misschien spelen ze nog apart in 013 ofzo...

Someone else for president!!
pi_11521385
Zwan en APC lijken wel uitwisslingsprojecten van elkaar te worden!

Mooi dat ze in het voorprogramma van de Deftones staan, een grote uitdaging voor Chino en consorten.
Het lijkt wel of met de grote van bierspoiler van Chino de optredenens omgekeerd evenredig achteruit gaan. Misschien dat een zo goed voorprogramma als APC ze eens voor hun hol schopt om eens beter te gaan spelen!

[sub] Graag wil ik niet onvermeld laten dat ik Paz helemaal geweldig vind, ... jammie!!!! [/sub

pi_11523629
ik denk dat apc de deftones er helemaal uitspelen. maar dan komt de aloude truc naar boven. zet het geluid klote om de hoofdband beter te laten klinken. en dat zal vast wel gebeuren. als ik er heen ga dan ga ik alleen voor APC. balen dat het wel flink prijzig zal worden voor 1 bandje van max een uur.
pi_11533305
ik hoor wel hoe ahoy was... ik heb gister kaartjes voor de afsluiter in Dusseldorf besteld. Hoop dat dat een speciaal optreden is.

Deftones is idd headliner. APC als special guest en revolution smile als support. Is geen verkeerde lineup

Als deftones er eens net zo inhakken als paradiso destijds dan komt het wel goed, maar op een of andere manier zijn grote zaal optredens van bijna elke band KUT. vanwege de sfeer die niet overkomt.

[url=http://pennis.dse.nl]pennis.dse.nl[/url]
pi_11556062
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
pi_11556125
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:03:55 #19
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_11556625
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:42 schreef InsaneM666 het volgende:
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
Someone else for president!!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:10:38 #20
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_11556799
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:44 schreef century_child het volgende:
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
Volmondig
pi_11557740
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:03 schreef Wrirreljorkel het volgende:

[..]

Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...

true true..
pi_11570548
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programma

Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.

pi_11574464
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:17 schreef Kopdans het volgende:
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programma

Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.

Volledig met je eens, maar bij gebrek aan beter, Ahoy it is
  woensdag 9 juli 2003 @ 10:59:59 #24
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_11660906
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Jazzmatazz het volgende:
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard.
huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2003 @ 11:22:42 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_11661349
voor de geïnteresseerden:

het album gaat Thirteenth Step heten, en dit is de tracklist:
1. The Package
2. Weak and Powerless
3. The Noose
4. Blue
5. Vanishing
6. A Stranger