"A Perfect Circle will release their sophomore album, on September 16."
"A Perfect Circle / Deftones live dates:
- Sep. 21 - Rotterdam, NETH - Ahoy Rotterdam"
erg benieuwd, eerste cd vond ik erg goed.
maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in zwan ??
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 01-07-2003 23:08]
Yup ben benieuwd. Wordt deze plaat ook met Maynard James Keenan opgenomen eigenlijk?
quote:zwan
Op dinsdag 1 juli 2003 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goedmaar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in swan ??
quote:ja belachelijk, ze horen natuurlijk in een zaal als 013 of Paradiso te staan.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:[..]
zwan
maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje
quote:whehe das al de tweede keer dat ik die fout
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:[..]
zwan
![]()
ik heb wel hele hoge verwachtingen. als er maar een paar nummers op staan die lijken op judith ben ik al blij. nu nog steeds zet ik hem geregeld op.
ik hoop dat de samenstelling beetje gelijk is. troy van leeuwen zag ik op werchter bij qotsa mee spelen.
btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.
baal zwaar dat ze niet touren, iig niks in Nederland/Belgie, maarja dat komt vast omdat Maynerd et te druk heeft met A perfect circle
quote:ben 3x in ahoy geweest; deep purple, bob dylan en de derde weet ik niet meer. ik weet niet wat ik er van vond. ik had zitplaatsen, echt 0 sfeer. ik moet! nu staan misschien dat het dan beter is. Maar een badkamergeluid zal het zeker zijn. misschien dat ze nog een extra concertje eraan plakken. jammer dat het met deftones samen is. ben ik niet zo'n fan van. liever anderhalf uurtje perfect circle en dan nog ff 2 uur tool erachter aan
Op dinsdag 1 juli 2003 23:16 schreef LiqLight het volgende:
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.
Maar wel errug benieuwd naar die nieuwe plaat....concert in de Melkweg was destijds waanzinnig (waanzinnig kort ook, maar dat terzijde...)! Was destijds niet eens zo'n run op die kaarten geloof ik (zal nu anders zijn....).
APC was in de melkweg een paar jaar geleden echt fantastisch. Misschien spelen ze nog apart in 013 ofzo...
Mooi dat ze in het voorprogramma van de Deftones staan, een grote uitdaging voor Chino en consorten.
Het lijkt wel of met de grote van bierspoiler van Chino de optredenens omgekeerd evenredig achteruit gaan. Misschien dat een zo goed voorprogramma als APC ze eens voor hun hol schopt om eens beter te gaan spelen!
[sub] Graag wil ik niet onvermeld laten dat ik Paz helemaal geweldig vind, ... jammie!!!! [/sub
Deftones is idd headliner. APC als special guest en revolution smile als support. Is geen verkeerde lineup
Als deftones er eens net zo inhakken als paradiso destijds dan komt het wel goed, maar op een of andere manier zijn grote zaal optredens van bijna elke band KUT. vanwege de sfeer die niet overkomt.
quote:Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
Op vrijdag 4 juli 2003 11:42 schreef InsaneM666 het volgende:
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
quote:Volmondig
Op vrijdag 4 juli 2003 11:44 schreef century_child het volgende:
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
quote:true true..
Op vrijdag 4 juli 2003 12:03 schreef Wrirreljorkel het volgende:[..]
Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.
quote:Volledig met je eens, maar bij gebrek aan beter, Ahoy it is
Op vrijdag 4 juli 2003 22:17 schreef Kopdans het volgende:
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programmaZie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.
quote:huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Jazzmatazz het volgende:
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard.
het album gaat Thirteenth Step heten, en dit is de tracklist:
1. The Package
2. Weak and Powerless
3. The Noose
4. Blue
5. Vanishing
6. A Stranger
7. The Outsider
8. Crimes
9. The Nurse Who Loved Me
10. Pet
11. Lullaby