Mocht je nog een andere vlieger in de aanbiedingen hebben dan hoor ik dat ook graag dan kan ik er over nadenken. Voor de grappenmakers onder ons. Geen blokker-vliegertjs ofzo, zo eentje in de vorm van een ruit ofzo
Ik hoor je prijs wel
quote:Precies ja ik geloof dat ik al een 3m (geen matras vlieger maar een soort van) kon kopen voor 100 euro met als voordeel dat daar geen luchtcompartimenten inzitten en dat de vlieger dus in principe niet stuk kan gaan
Op dinsdag 1 juli 2003 16:19 schreef _BR_ het volgende:
Ik heb er hier eentje van 3m waar ik weinig tot niks meer mee doe. Hij was in de winkel destijds 900 gulden. dus als je er 300 euro voor over hebt...
Maar ik denk dat je als beginner (weet niet of je dat bent, maar ik ga er wel van uit) beter even in de lokale sportzaak kunt kijken. Je hebt al mooie 2m matrasvliegers vanaf een euro of 100. Nieuw dus
-edit-
ja ik ben wel beginner maar ik heb niets aan een vlieger die ik binnen 2 uur onder de knie heb en waarvan ik de trekkracht met gemak onder controle heb.
quote:Hij vraagt een beginnersvlieger, ik zou eerder denken aan een nasawing. Zeer betaalbaar, niet kapot te krijgen, etc.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:47 schreef de_priester het volgende:
waarom koop je niet meteen een tweede hands kite vlieger?
kitesurfffff. 16m^2 >> ong 450 euro tweee hands, tenzij je powerlined wil, betaal je ong. 550
quote:Ik heb er net een bod op gedaan ja, 2m2 geloof ik en inclu 4 lijns rotzooit en lijn etc erbij komt ie op 55 euro.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:51 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Hij vraagt een beginnersvlieger, ik zou eerder denken aan een nasawing. Zeer betaalbaar, niet kapot te krijgen, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |