quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:14 schreef errorken het volgende:
http://www.coolcars.by.ru/catalog/maserati/new/maserati_1024X768_44.jpgVorige week in brussel, toen ik van me werk kwam:)
quote:Jaja, lekkere foto zeg
Запрошенный вами документ "http://www.coolcars.by.ru/catalog/maserati/new/maserati_1024X768_44.jpg" закрыт для просмотра. Это может происходить по причинам:1. Вы обратились к каталогу, а в нём отсутствует головной файл index.html. Это значит, что в каталог нет доступа напрямую, и увидеть лежащие там файлы можно только, если известны их имена.
2. Вы запросили файл неизвестного медиа-типа или слишком большого размера (более мегабайта).
3. Доступ в каталог закрыт администратором сайта. В таком случае данный раздел более не доступен для публичного пользования.
Во всех случаях при потере документа или доступа имеет смысл поискать нужную и похожие станицы в местном поиске. Если они здесь - то найдутся. Повторить попытку запроса можно с предыдущей страницы.
Sjezus wat hebben die auto's ongelofelijk mooie velgen zeg.
Bij het RDW staan trouwens heel vaak exotische auto's, goeie spotplek...
quote:Ik heb ook een paar leuke auto's gefotografeerd in een garage dicht bij mij in de buurt, en daar stond ook een DB7:
Op maandag 18 augustus 2003 18:28 schreef StefanP het volgende:
Vanmiddag bij het RDW in Rijen een Aston Martin DB7.Sjezus wat hebben die auto's ongelofelijk mooie velgen zeg.
Bij het RDW staan trouwens heel vaak exotische auto's, goeie spotplek...
Verder heb ik daar nog wat leuke auto's gefotografeerd, ik zet er hier wel een paar neer:
Ferrari Testarossa:
En hier een hele vette, een van de weinige in Nederland
HIer de gegevens er van:
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:33 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Ik heb ook een paar leuke auto's gefotografeerd in een garage dicht bij mij in de buurt, en daar stond ook een DB7:
[afbeelding]Verder heb ik daar nog wat leuke auto's gefotografeerd, ik zet er hier wel een paar neer:
Ferrari Testarossa:
[afbeelding]En hier een hele vette, een van de weinige in Nederland
[afbeelding]
HIer de gegevens er van:
[afbeelding]
Rondrijdend
- vele 360 Modena's
- vele Cadillac Escalades/Lincoln Navigators
- Porsches in alle soorten en maten
- enz
En in Death Valley zag ik de nieuwe Bentley GT:
Hij werd begeleid door een Chevrolet Suburban en een Ford Excursion met U-Haul aanhanger. De inzittenden spraken duidelijk Engels, en de GT was voorzien van een afneembare trekhaak van VW. Eenmaal van de parkeerplaats ging hij er volgas vandoor, en die biturbo-W12 klinkt werkelijk schitterend.....
Ook in Death Valley nog een colonne met 4 Mitsubishi-jeeps met aanhangers gezien en een nieuwe Audi S4 Avant vol antennes.
Ferrari f40, NL kenteken, en wat een monsterlijk ding is dat zeg
En vanmorgen de F2 Kitkar van Informatique, kom alleen de site van Informatique niet op..
't is die Blauwe Golf IV met Licht-velle groene velgen...
Mooi ding is dat zeg...
-Aston Martin V12 Vanquish
-Mercedes SL 55 AMG
-Porsche Cayenne Turbo
-Maserati 3200 GT
-Audi Rs4 Avant
-Audi S4 Avant
-MB CL 55 AMG
-MB CLK 55 AMG
-MB G 55 Lang AMG, dubbele verschroomde pijpen aan elke kant
-MB G-400 CDI
Daarnaast bij wat andere autobedrijven:
-Bmw M3 E46
-Lexus GS 430
-BMW 530D M5 uitgevoerd
-Audi S8
-BMW 735i (nw model)
-MB diverse S klasse's
quote:Da's gewoon een 530d Sport:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:30 schreef RaTz het volgende:-BMW 530D M5 uitgevoerd
zelfde als die ik eerder hier heb laten zien.
En vandaag mee gereden in een JAG XJR Gloedje nieuw.
En bloed snel
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 00:39 schreef ook_gek het volgende:
van de week was het weer feest
zelfde als die ik eerder hier heb laten zien.
[afbeelding]En vandaag mee gereden in een JAG XJR Gloedje nieuw.
En bloed snel
In het zwart issie nog mooier dan in het zilver, zoals ik hem bij ASV zag .
Zag trouwens deze week ook nog een Db7 op de A2 rijden.
Echt GOED omdat een keer te zien !!
Ik zie regelmatig een Dodge viper in het groen met een cobra erop gespoten rondrijden. Niet echt mooi. Maarjah.
Zag eergister nog een Lotus Elise staan.
Allemaal niet echt bijzonder.
owja deze is wel wat bijzonder:
Chevrolet Corvette Stingray Convertible uit 66
Smallblok 5,7L getuned van 300pk naar de 400pk.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:03 schreef DrukVout het volgende:
owja deze is wel wat bijzonder:
Chevrolet Corvette Stingray Convertible uit 66
Smallblok 5,7L getuned van 300pk naar de 400pk.
[afbeelding]
[afbeelding]
stond die laatst niet in V&A
[edit] ff wat info over die kar gezocht:
Jaguar Xj 13:
quote:1966 Jaguar Xj-13
Only one XJ 13 was ever built. It was meant to race in the 24 Hours of Le Mans but never got to because of rule changes. The car was later destroyed.Hoe kan dat nou weer
![]()
![]()
Van een andere site:
Engine
Jaguar V12
Capacity: 4991cc
Cylinders: V12 at 60 deg, two valves per cylinder, water cooled
Power: 502 PS at 7600 rpm, 550 PS at 8000 rpm
Maximum speed
280-300 km/h
Weight
750 kg
445, 502 of 550 pk? Moeten ze toch wel weten als er maar ййn van gebouwd is lijkt me (die later vernietigd is
)
Zo stond hij daar ook, in het donkergroen.
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 26-08-2003 23:29]
quote:Ik heb van deze auto nog een mooiere foto van dicht bij. Had ik al een keer gedumpt hier maar we doen het gewoon nog een keer
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:36 schreef RaTz het volgende:[..]
![]()
![]()
In het zwart issie nog mooier dan in het zilver, zoals ik hem bij ASV zag
.
Zag trouwens deze week ook nog een Db7 op de A2 rijden.
En dan kwam ik dit tegen midden in scheveningen
Weer eens iets anders whehehehe
quote:Jah, die foto kende ik al
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb van deze auto nog een mooiere foto van dicht bij. Had ik al een keer gedumpt hier maar we doen het gewoon nog een keer
[afbeelding]En dan kwam ik dit tegen midden in scheveningen
[afbeelding]Weer eens iets anders whehehehe
quote:Hij zet hem altijd zo neer. Ik denk ook niet dat je te zuinig moet doen met je AM. Hij staat daar prima. Ik vraag me alleen af wat hij hier moet. Hij staat hier een aantal keer per maand. Ik wacht nog op de dag dat hij hem hier voor de deur zet. Kan ik heel mooi van boven af foto,s nemen. En effe snel naar buiten sneaken om foto,s te maken
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:38 schreef RaTz het volgende:[..]
Jah, die foto kende ik al
. Dat die vent em daar zo op de hoek van de straat durft neer te zetten.
Zeker Delta Lloyd
Zelfs de politie stopt voor die auto om te kijken. Die stappen gewoon uit en kijken er naar met grote ogen. Die eigenaar zette hem van de week voor een koffie shop die hier om de hoek zit Dat is pas lef hebben. Al die gasten kijken en goed naar binnen kijken. En die eigenaar intereseert het volgens mij helemaal niks.
Maar het geluid ook. Dat is zo een zwaar geluid zo verschikkelijk mooi
quote:Opzich wel relaxt van die kerel. Volgens mij kun je ook nog wel een ritje scoren als je daar als ьbergeile AM liefhebber met camera gaat staan
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij zet hem altijd zo neer. Ik denk ook niet dat je te zuinig moet doen met je AM. Hij staat daar prima. Ik vraag me alleen af wat hij hier moet. Hij staat hier een aantal keer per maand. Ik wacht nog op de dag dat hij hem hier voor de deur zet. Kan ik heel mooi van boven af foto,s nemen. En effe snel naar buiten sneaken om foto,s te maken
Leuk voor aan m,n muur.
Zelfs de politie stopt voor die auto om te kijken. Die stappen gewoon uit en kijken er naar met grote ogen. Die eigenaar zette hem van de week voor een koffie shop die hier om de hoek zit
Dat is pas lef hebben. Al die gasten kijken en goed naar binnen kijken. En die eigenaar intereseert het volgens mij helemaal niks.
Maar het geluid ook. Dat is zo een zwaar geluid zo verschikkelijk mooi
quote:als ik hem ooit zie ga ik gewppn zeggen. Eindelijk iemand die weet hoe hij op de juiste manier een groot geldbedrag moet spenderen
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:48 schreef RaTz het volgende:[..]
Opzich wel relaxt van die kerel. Volgens mij kun je ook nog wel een ritje scoren als je daar als ьbergeile AM liefhebber met camera gaat staan
. Volgens mij vind ie dat alleen maar mooi, net zoals hij z'n auto nu op al die plaatsen neerzet.
Wel stoer als je zo omgaat met een auto t.w.v. een leuk huisje, ipv hem altijd in de garage bekijken, en alleen op zondag er mee rijden.
kijken wat er gebeurd
quote:een uitnodiging voor de passagiersstoel
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
kijken wat er gebeurd
quote:Dat zou een droom zijn voor mij
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:55 schreef RaTz het volgende:[..]
een uitnodiging voor de passagiersstoel
quote:Voor wie niet
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat zou een droom zijn voor mij
En nou kappen met die slowchat, wij willen gespot pics zien
Forum Opties | |