als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorial gebruiken: http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html
Veranderd:
Verlaagd
Xenon lampen
R32-Style
Donkere ramen
Flame
quote:Idd. Ik kies er straks wel één.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:38 schreef SiNz het volgende:
Gewoon ff geduld....nu loopt de BMW nog. De winnaar daarvan post de nieuwe foto.
Veranderingen: Verlaagd, andere velgen, BMW logo op velgen, nummerbord weg, ramen getint, deurgrepen weggewerkt, knipperlichten voor wit, achter rood
Ben eigenlijk nog niet klaar, maar aangezien er een aantal mensen staan te springen om een nieuwe toch maar gepost
quote:Je kunt die ruiten beter met de lasso dan met de magic wand tool selecteren. Nuheb je van die blauwe vlekjes. Die heb je niet met de lasso. Verder puik gedaan.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hier komt mijn inbreng en tevens mijn eerste soep ever:Veranderingen: Verlaagd, andere velgen, BMW logo op velgen, nummerbord weg, ramen getint, deurgrepen weggewerkt, knipperlichten voor wit, achter rood
Ben eigenlijk nog niet klaar, maar aangezien er een aantal mensen staan te springen om een nieuwe toch maar gepost
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 01-07-2003 13:45]
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
kunnen we voor de volgende soep wat moeilijkere dingen gaan doen dan verlagen, andere velgen en andere kleuren? een bumper ZELF tekenen bijvoorbeeld is wel een uitdaging.
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 01-07-2003 15:12]
quote:hij staat er
Op dinsdag 1 juli 2003 14:59 schreef Ultimora het volgende:
tis weer bijna tijd, wie doet de poll?
quote:Ik ook, die van streetracer dan bedoel ik, want meedoen kan ik wel, maar ik bak er toch niks van
Op dinsdag 1 juli 2003 15:02 schreef flippie_flink het volgende:
ik kon deze keer niet mee doen maar ik vond die van streetracer het best gelukt
Mooi werk allemaal hoor!
quote:de skoda lijkt mij wel ja, daar waren de meesten wel enthousiast over
Op dinsdag 1 juli 2003 15:13 schreef worm het volgende:
Met welke auto gaan we nu verder?? Ik heb namelijk al een aardig leuk ding gemaakt van die skoda op pagina 1..
Ik zie het resultaat vanavond wel weer, moet weer aan het werk.
das veel gaver
[Dit bericht is gewijzigd door StynuS op 01-07-2003 15:51]
quote:Dat heb ik geaddan, maar de ramen heb ik niet helemaal verduisterd maar nog een beetje doorzichtig gelaten. Die "blauwe vlekjes" zijn dus de delen in de auto die je nog wel ziet. In het origineel was dit goed te zien, maar na het verkleinen viel dit effect een beetje weg.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:13 schreef Kreator het volgende:[..]
Je kunt die ruiten beter met de lasso dan met de magic wand tool selecteren. Nuheb je van die blauwe vlekjes. Die heb je niet met de lasso. Verder puik gedaan.
.
Voor de volgende soep graag iets anders dan die skoda, want dat model is echt niet meer te redden al soep je nog zoveel.
(Dit soepen is trouwens verslavend, want eigenlijk moet ik leren )
http://www.ishatar.com/~worm/fabia_xxl_shopped.jpg
(ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe zet je dat ding hier gewoon in de pagina?? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |