abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 20:19:31 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_11470902
Vandaag een trieste dag voor mij en mijn zus. Mijn ouders zijn al 3 jaar gescheiden, mijn vader had een vrouw ontmoet in Amerika. Maar hij kon moelijk op en neer blijven vliegen naar de States.

Vandaag 30 juni heb ik mijn vader naar Schiphol gebracht helaas een enkele reis. Hij gaat nu voorgoed naar Amerika toe. In september gaat ie daar trouwen.

Aan de ene kant vind ik het super leuk ook voor hem dat hij nu in Amerika woont, maar toch is ie zo ver weg.

Hij woont nu in de staat Iowa in het plaatsje Cedar Rapids vlakbij Iowa City en 4 uur met de auto bij Chicago vandaan. Hij is van plan om over 2 jaar richting Miami of Florida te verhuizen
Wie heeft ook zoiets vergelijkbaars meegemaakt dat een van je ouders ging emigreren?

Leuk vond ik het niet vannochtend op Schiphol moest toch een paar slikken.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_11470940
Titel iets duidelijker gemaakt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Jubileum moderator maandag 30 juni 2003 @ 20:20:42 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11470949
Ik was al bezig met vader maar pa is ook goed hoor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 juni 2003 @ 20:21:11 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_11470961
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:20 schreef Lois het volgende:
Ik was al bezig met vader maar pa is ook goed hoor.
thnx
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_11470966
2 modjes tegelijk, wat een service!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11470992
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
2 modjes tegelijk, wat een service!
nu nog mensen die on-topic gaan. .
  Official ESF Kreviewer maandag 30 juni 2003 @ 20:24:18 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11471052
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:19 schreef Razor21 het volgende:
Wie heeft ook zoiets vergelijkbaars meegemaakt dat een van je ouders ging emigreren?
Ik. Mijn vader gaat dit jaar ook verhuizen naar de states omdat ie een vriendin heeft die nu hier woont maar terug wil. Ik vind het totaal niet erg. Als ie maar gelukkig is. (niet dat ik me dat kan voorstellen moet die ongelooflijke patriotistische trut van em, maar goed)
  maandag 30 juni 2003 @ 20:25:18 #8
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11471078
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

nu nog mensen die on-topic gaan. .

Ja begin jij?

TS lijkt mij erg rot... Veel succes ermee.

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_11471092
Hoor je toch redelijk vaak van die stunts. Mijn moeder kwam een tijdje geleden ook met zo'n verhaal. Vrouw van zoon van vriendin van m'n moeder. Zomaar de kuierlatten aangetrokken en naar een man gegaan in de VS. Je zegt dat je vader op en neer reisde van Nederland naar VS? Wat moet ik me daar bij voorstellen? 1 x per maand of zo? Anyway, het is te hopen dat je dad zich kan aanpassen daar in de VS. Zo makkelijk lijkt me dat ook niet. En voor jou: hij is toch niet weg, je kunt hem toch altijd bezoeken?
I´m back.
  maandag 30 juni 2003 @ 20:29:05 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_11471191
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
Hoor je toch redelijk vaak van die stunts. Mijn moeder kwam een tijdje geleden ook met zo'n verhaal. Vrouw van zoon van vriendin van m'n moeder. Zomaar de kuierlatten aangetrokken en naar een man gegaan in de VS. Je zegt dat je vader op en neer reisde van Nederland naar VS? Wat moet ik me daar bij voorstellen? 1 x per maand of zo? Anyway, het is te hopen dat je dad zich kan aanpassen daar in de VS. Zo makkelijk lijkt me dat ook niet. En voor jou: hij is toch niet weg, je kunt hem toch altijd bezoeken?
Hij ging ongeveer 4 a 5 keer per jaar. Maar op een gegeven moment is dat ook niet meer te betalen. Inderdaad kan hem altijd bezoeken maar is nu helaas niet zo dat ik even naar hem toe kan om ff een biertje te drinken. Ben vorige maand ook naar Amerika geweest met hem en mijn zus en zwager was super. Nu gaan we in elk geval in September weer
  maandag 30 juni 2003 @ 20:30:13 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_11471229
quote:
Vandaag een trieste dag voor mij en mijn zus. Mijn ouders zijn al 3 jaar gescheiden, mijn vader had een vrouw ontmoet in Amerika. Maar hij kon moelijk op en neer blijven vliegen naar de States.

Vandaag 30 juni heb ik mijn vader naar Schiphol gebracht helaas een enkele reis. Hij gaat nu voorgoed naar Amerika toe. In september gaat ie daar trouwen.

Aan de ene kant vind ik het super leuk ook voor hem dat hij nu in Amerika woont, maar toch is ie zo ver weg.

Hij woont nu in de staat Iowa in het plaatsje Cedar Rapids vlakbij Iowa City en 4 uur met de auto bij Chicago vandaan. Hij is van plan om over 2 jaar richting Miami of Florida te verhuizen

Niet meegemaakt maar: ga je bij zijn bruiloft zijn?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 30 juni 2003 @ 20:31:00 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_11471255
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niet meegemaakt maar: ga je bij zijn bruiloft zijn?

Yep van zijn airmiles mocht zijn pas hebben hij had bijna 15000 punten en voor 13000 punten en 200 Euro geloof ik zit ik al in Chicago zag ik.
pi_11471402
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hij ging ongeveer 4 a 5 keer per jaar. Maar op een gegeven moment is dat ook niet meer te betalen. Inderdaad kan hem altijd bezoeken maar is nu helaas niet zo dat ik even naar hem toe kan om ff een biertje te drinken. Ben vorige maand ook naar Amerika geweest met hem en mijn zus en zwager was super. Nu gaan we in elk geval in September weer

Nou, je komt iig vaker in de VS dan ik, de komende tijd. Ook leuk toch?
I´m back.
pi_11471714
Ik heb een neef die naar de States vertrokken is.
In Nederland waren er gewoon niet de carrièrekansen die hij in Amerika wel kon krijgen. En hij heeft het daar nu ook wel een beetje gemaakt.
Aan de ene kant jammer, maar het is niet zo dat ik hem nu minder zie dan vroeger. Maar goed, dat is met je vader natuurlijk wel anders...
Nu is het jammer, maar wie weet pakt het allemaal goed uit en krijg je de gelegenheid er zelf ook regelmatig te vertoeven.
Als zijn nieuwe vrouw hem gelukkig kan maken is er niets dat je er aan kunt doen, toch?
pi_11471759
Aan de positieve kant, Chicago is een fantastische stad Zeker opzoeken als je in de buurt bent.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_11474232
Mijn ouders zijn 12 jaar geleden naar Californie verhuisd en wonen inmiddels in Portugal. Het went
It's in the air tonight
  Moderator maandag 30 juni 2003 @ 22:12:11 #17
18653 crew  D.
pi_11474291
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:20 schreef Lois het volgende:
Ik was al bezig met vader ...
  maandag 30 juni 2003 @ 23:08:55 #18
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11475682
quote:

Geldt zelf weggaan ook? Ik ben namelijk naar de VS ge-emigreerd en liet niet alleen mijn vader achter, maar ook mijn moeder, broertje, zusje, ooms, tantes, oma's, neven, nichten, vrienden, vriendinnen, en een heel land Ik ervaar het dus van de andere zijde, en ik mis mijn familie dan ook best wel af en toe.
quote:
Ik heb gewoon gejankt op Schiphol, daar durf ik best voor uit te komen Maar ja, de beslissing was genomen en het moment van afscheid breekt natuurlijk vanzelf een keer aan. Mijn ouders vonden het natuurlijk ook niet leuk, maar ik was inmiddels getrouwd, woonde op het moment van emigreren al 4 jaar met haar samen in Nederland, en het was nu eens tijd om ons eens in haar land te vestigen.....

Ik zit dus in Orange, CA. Mijn ouders komen in September op bezoek.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11475723
gelukkig heeft mijn pa een vriendin in nederland

of hij moet met een of andere rijke hollywood muts trouwen

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 30 juni 2003 @ 23:15:50 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11475845
Mijn moeder is ook eens geemigreerd omdat ze met een Amerikaan was getrouwd, alleen ze was na 3 weken al terug, haar spullen/meubels waren nog niet een aangemeerd per boot in the States of zij zat al weer in Nederland.. Anyway, je hebt nu iig een erg leuk vakantie adres, en het is helemaal niet raar dat je een beetje emotioneel werd hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11489349
Verhuizen naar Miami? Da's cool, dan kan jij op bezoek komen.

Ieder weekend

pi_11489436
Me pa is 3 jaar geleden naar Amerika ge-emigreerd, inmiddels wel alweer 6 maandjes terug. Ik vond het fantastisch dat ze gingen, hij nam me moeder zelfs mee! Ik mocht lekker in het huis blijven wonen, en heb de tijd van me leven gehad. Me moeder kwam om de maand, 2 maanden ff 2 weekies langs. Me vader elke 3 a 4 maanden een weekje. Was echt perfect.

Maar toch ben ik wel heel erg blij dat ze weer terug zijn.

dinsdag 1 juli 2003 @ 16:40:43 #23
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_11489988
quote:

Niet één, maar beide ouders zijn (4 jaar geleden) naar Aruba vertrokken. Woonde toen al op mezelf en maar ik had de mogelijkheid om mee te gaan. Toen voor gekozen om dat niet te doen. Afscheid viel me heel zwaar, maar gelukkig had (en heb) ik een hele lieve vriendin die me goed heeft opgevangen.

Is best wel een moeilijke periode geweest voor me. Achteraf gezien is het heel goed geweest voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Ben (noodgedwongen) een stuk zelfstandiger geworden. En voor mijn ouders is (qua gezondheid) het ook beter. Niet dat stressige bestaan meer. Ze hebben het heel erg relaxed daar (kast van een huis+megatuin, jeep, speedboot, honden, duiklocaties, enz enz). Ook is het heerlijk om naar toe te gaan op vakantie.

...maar ik mis ze nog steeds behoorlijk. We bellen/faxen/e-mailen en chatten wel regelmatig en ongeveer 1x per jaar zoeken we elkaar op (zij naar Nederland of ik naar Aruba).

TS: veel sterkte de komende tijd en hou contact met je Pa.

dinsdag 1 juli 2003 @ 16:43:42 #24
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_11490051
mn onderbuurman zn ouders zijn ook gescheiden en zn pa woont nu al een tijd in de States (Boston om precies te zijn). Opzich wel relax want vakantietje naar de states is zo geregeld en goedkoop.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')