Heb van ellende ook nog snel de hele buurt afgefietst in de hoop dat hij nog in de buurt was, maar helaas...
Hadden we maar een misthoorn geinstalleerd bij de deur
quote:Ja tis erg vervelend omdat ik 10 minuutjes ervoor nog gekeken had op de tpg site over hoe lang zoiets zou duren
Op vrijdag 27 juni 2003 11:52 schreef BobRooney het volgende:
ow the pain!! the horror!!
quote:Postkantoor is niet op zaterdag open? Mooi balen dan.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:50 schreef Fliepke het volgende:
Zit ik net lekker boven op zolder, muziekje op... komt er een leuk nummer voorbij, zet de muziek wat harder, ben toch alleen thuis.
Halverwege het nummer, tijdens een rustig stuk, hoor ik de brievenbus.
Ik loop naar beneden, zie daar een briefje liggen van de TPG dat ze bij me langs zijn geweest om mn digicam af te leveren, maar er maakte niemand open. En nu kan ik hem dus pas maandag afhalen op het postkantoor.Heb van ellende ook nog snel de hele buurt afgefietst in de hoop dat hij nog in de buurt was, maar helaas...
Hadden we maar een misthoorn geinstalleerd bij de deur
Bij mij stond trouwens iemand om een uur of vier 's nachts op de deurbel te drukken. Ik schrok me wild van die intercom (woon in flat). Kon hem later ergens anders horen.
Zeker weer die eikel die altijd beweert geen sleutel te hebben en dan maar overal gaat aanbellen om binnen te komen
quote:Al was het open, er staat duidelijk dat je het pas de volgende werkdag kan ophalen. En zaterdag is geen werkdag
Op vrijdag 27 juni 2003 11:54 schreef Fully het volgende:[..]
Postkantoor is niet op zaterdag open? Mooi balen dan.
sorry voor deze zinloze opmerking
quote:soms.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:55 schreef Oliver het volgende:
Kan een kutdeurbel ook nat worden?sorry voor deze zinloze opmerking
quote:whe he he
Op vrijdag 27 juni 2003 11:53 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ja tis erg vervelend omdat ik 10 minuutjes ervoor nog gekeken had op de tpg site over hoe lang zoiets zou duren
Kon alleen niks vinden
quote:Het schijnt ook dat ik daar geen tiet om geef
Op vrijdag 27 juni 2003 11:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het schijnt dat er kinderen in Afrika rondlopen die niet eens het geld voor een digicam hebben, laat staan dat die 3 dagen later wordt bezorgd
quote:tijdens een rustig stuk van het nummer hoorde ik het. rustig = bijna geen geluid.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:56 schreef _BR_ het volgende:
Je hoort de deurbel niet maar de brievenbus wel?
quote:Jij laat je ook makkelijk afschepen. De garantie dat je m maandag daar kan halen heb je wel, maar de kans is groot dat ie vanmiddag al daar ligt, en dan kan je hem met dat briefje en legitimatie zo afhalen...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:55 schreef Fliepke het volgende:[..]
Al was het open, er staat duidelijk dat je het pas de volgende werkdag kan ophalen. En zaterdag is geen werkdag
quote:Joooh we zitten in NEDERLAND!!!!!!!!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het schijnt dat er kinderen in Afrika rondlopen die niet eens het geld voor een digicam hebben, laat staan dat die 3 dagen later wordt bezorgd
quote:Precies!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Je kan vanmiddag gewoon naar je postkantoor om te kijken of hij daar ligt. Is niet gegarandeerd maar de kans is groot dat je m gewoon kan ophalen hoor.
Maar omdat dit een dorp is kan je er vrijwel donder op zeggen dat voor het einde van de dag, mijn pakketje op het postkantoor ligt.
In sommige gevallen kan je zelfs ff rondbellen naar de lokale postagentschappen om te vragen of hij bij de 2de aanbieding van de dag mag. (Hoef je hem ook niet zelf te halen! )
Dat vereist wel dat je een aardig vlotte babbel moet hebben, want ze moeten dan wel dingen ondernemen die ze standaard niet doen.
In elk geval: Succes. Ik weet hoe kut zo iets is!
quote:Is dat zo, ik heb niet zo'n goede ervaring met de post...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:57 schreef Atreidez het volgende:[..]
Jij laat je ook makkelijk afschepen. De garantie dat je m maandag daar kan halen heb je wel, maar de kans is groot dat ie vanmiddag al daar ligt, en dan kan je hem met dat briefje en legitimatie zo afhalen...
en toen je naar de deur rende en opendeed zag je plotsling niet meer.
geen postbode ofzo...
...merkwaardig.
komen die gasten tegewoordig met de ufo ofzo?
quote:Wel voor de mensen die dan moeten werken. Ik heb zelf vaak genoeg pakketjes op zaterdag afgehaald. Moet alleen voor 12 uur of zo.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:55 schreef Fliepke het volgende:[..]
Al was het open, er staat duidelijk dat je het pas de volgende werkdag kan ophalen. En zaterdag is geen werkdag
quote:ik moet van de zolder naar beneden lopen, en ik rende dus niet.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
je hoorde de brievenbus.en toen je naar de deur rende en opendeed zag je plotsling niet meer.
geen postbode ofzo......merkwaardig.
quote:Tis Venlo, hè!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
je hoorde de brievenbus.en toen je naar de deur rende en opendeed zag je plotsling niet meer.
geen postbode ofzo......merkwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |