abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11399836
quote:
Veronica gaat toch in zee met SBS

Veronica gaat toch in zee met SBS. Dat heeft een woordvoerder van SBS laten weten. Eerder leek het erop dat het noodlijdende Veronica voor BNN zou kiezen.

Bron: RTLNieuws.nl

V8 gaat dus Veronica8 worden binnenkort..

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 26-06-2003 21:27]

pi_11399860
Wat een verrassing .
pi_11399914
Had ik ook gedaan als ik veronica was
// Last.fm
pi_11399956
BNN valt dus buiten de boot.
pi_11399969
quote:
BNN niet verrast door keuze Veronica

De publieke omroep BNN heeft vandaag kennis genomen van de keuze van de Verenigingsraad van Veronica. Drie weken geleden heeft Verenigingsraad laten weten meer bedenktijd te willen. Vandaag liet de commerciele omroep weten in de toekomst een samenwerking aan te gaan met SBS.

Gerard Timmer, voorzitter BNN: "De afgelopen drie weken, na het besluit van Holdingdirectie, Bestuur en de Verenigingsraad om de zogenaamde informatieperiode te verlengen, hebben wij al geen rekening meer gehouden met een samenwerking met Veronica.
De keuze van de Verenigingsraad komt dan ook niet als een verrassing. Als oud Veronicaan is het wel teleurstellend te zien dat Veronica nu, ondanks vier mislukte ervaringen, een vijfde avontuur aangaat in een commerciele omgeving. Een keuze voor BNN had voor het gehele bedrijf rust en zekerheid gegeven, en niet in de laatste plaats, het behoud van de waarden die ze zegt te hanteren bij het vaststellen van haar beleid. Hoe dan ook, we respecteren hun keuze en vervolgen onze eigen ingeslagen weg die ledenwerving heet."

BNN heeft nog 50.000 leden nodig die men met een ledenwerfcampagne wil verwerven. BNN verwacht hiermee te starten in september 2003. [Radio.nl]

pi_11400307
Als Veronica dezelfde bagger uit gaat zenden als V8 dan pas ik alvast.

Het is allemaal zoooooooooo niet vernieuwend.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_11401237
Leuk dat ze toch een goede partner hebben gevonden, maar wat gebeurd er met radio veronica en KinkFM(beiden van de veronica omroepstichting)????
pi_11401280
quote:
V8 zal vanaf 1 september worden omgedoopt tot VERONICA 8. Ook wordt de Vereniging Veronica mede-eigenaar van Cameo Media Support, het productiebedrijf van SBS dat onder andere het succesvolle Hart van Nederland en Shownieuws maakt en andere SBS deelnemingen, zoals SBS TEXT , Mobillion, 568 Entertainment en Digitenne.

Ook heeft Veronica besloten deel te nemen in Sky Radio, waarmee de omroep weer onder de naam RADIO VERONICA 103 FM zeven dagen per week 24 uur per etmaal in de ether en op de kabel is. Onderzocht zal worden of ook Veronicas Kink FM bij Sky Radio kan worden ondergebracht.

Naast Veronica zijn, als de uitwerking van de afspraken tot een definitief resultaat leiden, SBS S.A. en Holding maatschappij De Telegraaf N.V. aandeelhouder in SBS Broadcasting BV. Zowel SBS Broadcasting BV als de uitgeverij en het lithobedrijf van Veronica zijn zeer winstgevend.

VERONICA 103 FM
De vereniging Veronica heeft ook op hoofdlijnen overeenstemming bereikt met Sky Radio. Zij heeft het recht verkregen om haar nieuwe radiozender 103 FM om te dopen tot Radio Veronica 103 FM. Hierdoor is Veronica ook weer met radio in de ether en op de kabel, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Veronica zal aandeelhouder worden van Sky Radio Limited. Een groot deel van de radiomedewerkers van Veronica zal overgaan naar Sky Radio.

In een reactie op het besluit van de Verenigingsraad van Veronica om met SBS Broadcasting BV in zee te gaan zegt Algemeen Directeur Fons van Westerloo van SBS: ,,Wij zijn er trots op dat onze onderneming versterkt wordt met Veronica onderdelen die 43 jaar garant hebben gestaan voor een prominente rol in het Nederlandse medialandschap. Het merk Veronica zal weer gaan leven als vanouds, nu alle moeilijkheden die Veronica in de laatste jaren heeft doorstaan zijn overwonnen. Persoonlijk zie ik dit resultaat als een parel op de kroon in ons werk. Nederland zal weer weten dat VERONICA wat TV en Radio betreft terug is van weggeweest. Het Veronica Magazine is nooit weggeweest en zal alleen maar versterkt worden door de krachtige nieuwe combinatie. Joris Hillebrand, voorzitter van de Vereniging Veronica zegt erop te vertrouwen dat de fusie met SBS Broadcasting BV snel een definitief feit zal zijn. ,,Wij hebben over de grote uitgangspunten al overeenstemming bereikt met onze nieuwe partner. Aangezien wij beiden de intentie hebben een onderneming van formaat neer te zetten zal de zaak snel kunnen worden afgerond. Ik zie uit naar een nieuwe toekomst voor Veronica, dat nu in positieve zin veel van zich zal laten horen.

Het hele persbericht is te lezen op: http://web.sbsnet.nl/veronica/
pi_11401347
Lijkt me leuk als Sky radio(het gewone sky) KinkFM wordt! nee grapje, ze zullen wel gewoon op de kabel blijven uitzenden!:)
pi_11402356
Fabienne en Fear Factor blijven dat was net op SBS6. En dat is maar goed ook!
  donderdag 26 juni 2003 @ 23:15:19 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_11402426
Dat wordt een "help Kink de zomer door" campagne
[KNE]-Mod
pi_11402741
Tjah, waar heeft Sky nog ruimte voor een zender, Sky Radio omdopen tot KINK? .
pi_11403585
Nog een stukje van telegraaf.nl:
quote:
Om BNN een hart onder de riem te steken maakten Van Westerloo en Lathouwers, directeur van Sky Radio, bekend dat ze BNN een gratis reclamecampagne aanbieden om voldoende leden binnen te halen. "We zijn dan ook ontzettend trots dat we deze club hebben binnengehaald. Het is tenslotte ook de grootste comeback ooit op de Nederlandse televisie", zegt Van Westerloo. "Maar samenwerken met zo'n grote naam verplicht natuurlijk wel. Op Veronica zullen we grote films uit gaan zenden. Zo openen we met de première van The Gladiator, series die passen bij Veronica en nieuw Nederlands product." Van Westerloo hoopt dat de zender uiteindelijk een marktaandeel van zeven of acht procent gaat halen.
Gladiator als openingsfilm..
pi_11404636
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:21 opende -Mk- de volgende topic:

Veronica gaat in zee met SBS

ha!... ze zijn begonnen in de zee en ze gaan weer terug naar de zee...
  vrijdag 27 juni 2003 @ 01:27:12 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11405120
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:54 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

ha!... ze zijn begonnen in de zee en ze gaan weer terug naar de zee...

Zolang ze maar niet in de boot genomen worden.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_11406090
Eigenlijk is het puur een naam die terugkomt op de tv. De geest van het oude Veronica van eind jaren 80/begin jaren 90 is er toch al lang niet meer.

Die was vlak voor het commercieel gaan al steeds minder aan het worden.

Het is nu gewoon een totaal andere organisatie geworden met dezelfde naam.

pi_11406130
Gelukkig!
pi_11409112
Wat als Kinkfm nou wel bij Skyradio komt.. misschien eigen zender dat hopen wij.. maar dan komt er natuurlijk wel rete veel reclame
  Redactie Frontpage vrijdag 27 juni 2003 @ 11:39:17 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11409385
De titel is fout. SBS gaat in zee met Veronica, zonder SBS zou de naam VOO voorgoed verdwijnen van tv + radio.
pi_11409665
Sky had toch nog een ether frequentie over? Als ze daar nou eens Kink op gaan zetten? Dat lijkt me een aardige compensatie voor de bagger die ze op die andere zender hebben.

En toch ... Kink in handen van Sky ... ik kan me niet voorstellen dat dat alleen maar goed gevolgen zou gaan hebben.

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_11410718
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:51 schreef LintuxCx het volgende:
Sky had toch nog een ether frequentie over? Als ze daar nou eens Kink op gaan zetten? Dat lijkt me een aardige compensatie voor de bagger die ze op die andere zender hebben.

En toch ... Kink in handen van Sky ... ik kan me niet voorstellen dat dat alleen maar goed gevolgen zou gaan hebben.

Sky heeft de gouwe ouwe zender, Veronica Radio zal dus gouwe ouwe hits moeten gaan uitzenden, omdat dat voor die kavel afgesproken is.

"Overwegend bijzondere niet recente muziek volgens de kavel clausule"

vrijdag 27 juni 2003 @ 12:43:36 #22
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_11410750
quote:
Het artikel 5-kavel is voor 'gouwe ouwe'-muziek. Dit houdt in dat maximaal een kwart van de muziek tussen 700u en 1900u 'hitmuziek' mag zijn, waarbij hitmuziek van meer dan 5 jaar oud niet meetelt.
Dat kan dus inderdaad nooit een hitstation worden zoals 538, maar je kunt zelf wel raden hoe dat station er wel uit komt te zien.
[KNE]-Mod
  vrijdag 27 juni 2003 @ 13:17:37 #23
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_11411355
Kunnen we dit logo ook weer uit de kast halen.

Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_11417584
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:17 schreef NewBeatle het volgende:
Kunnen we dit logo ook weer uit de kast halen.

[afbeelding]

// Last.fm
pi_11421315
Veronica wordt dus op tv een jongerenzender en op de radio een gouwe ouwe zender? Beetje vreemd he, het gaat ze blijkbaar alleen om de naam te behouden.
pi_11421759
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 22:21 schreef -Rob- het volgende:
Veronica wordt dus op tv een jongerenzender en op de radio een gouwe ouwe zender? Beetje vreemd he, het gaat ze blijkbaar alleen om de naam te behouden.
Ze willen ook hun "kop" boven water houden...
pi_11422970
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 22:42 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Ze willen ook hun "kop" boven water houden...

Kop is in dit geval dus naam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')