Tis gepland, niet geheel onverwacht dus als je een half jaar zonder anticonceptie vrijt.
Ze is nu 7 weken zwanger, tis allemaal erg pril nog inderdaad, er kunnen nog zaken misgaan in de komende weken, maar daar gaan we gewoon niet van uit.
Ik word vader en dat wilde ik graag met jullie delen, he he ik mag het eindelijk zeggen!
Gaaf man
quote:Wow Dude...gefeliciteerd!!!! Veel geluk toegewenst aan jou en je vriendin!!
Op donderdag 26 juni 2003 10:00 schreef Bastard het volgende:
DUS DAT MAAKT MIJ BINNENKORT VADER!!!!
Tis gepland, niet geheel onverwacht dus als je een half jaar zonder anticonceptie vrijt.
Ze is nu 7 weken zwanger, tis allemaal erg pril nog inderdaad, er kunnen nog zaken misgaan in de komende weken, maar daar gaan we gewoon niet van uit.
Ik word vader en dat wilde ik graag met jullie delen, he he ik mag het eindelijk zeggen!
Bastard ! Wat stoer
2e Gijsbaby
Gefeliciteerd !!!!
quote:Ik kan niet wachten op de foto's over 8 maanden
Op donderdag 26 juni 2003 10:03 schreef Bastard het volgende:
Dank u allen, ik kan mn geluk ook niet opBen er zo blij mee!!
Zo'n giga grote kerel met zo'n klein hummeltje
quote:Bastard == Willem Alexander ????
Op donderdag 26 juni 2003 10:00 schreef Bastard het volgende:
DUS DAT MAAKT MIJ BINNENKORT VADER!!!!
Nee ff serieus, gefeliciteerd man
quote:Ja cool he?
Op donderdag 26 juni 2003 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik kan niet wachten op de foto's over 8 maanden
Zo'n giga grote kerel met zo'n klein hummeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |