.
Kant en klaar ingebouwd in een *zwarte* 5 1/4" PC bay insert. Via de meegeleverde software kun je allerlei info op je display toveren, zoals Winamp-info, temperatuur, netwerk, etc. Wordt gevoed door een floppy power-aansluiting, seriele poort nodig voor de aansturing.
Meer info vind je hier!
Prijs is 75 euro, inclusief verzendkosten.
quote:De fun *is* de toegevoegde waarde!
Op woensdag 25 juni 2003 14:42 schreef fastar het volgende:
Heeft dit ding ook nog een toegevoegde waarde of alleen voor de fun??
Maar serieus, via zgn. GPO's kun je bepaalde events laten triggeren naar dit ding. De input hoeft dus niet van de PC te komen. Vraag me niet hoe het precies werkt, dat zou je kunnen lezen op de site van MO.
suc6
quote:Wie weet!
Op woensdag 25 juni 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je hem na de vakantie nog hebt (in september ofzo) dan houd ik me aanbevolen
quote:Dat mag.
Op donderdag 26 juni 2003 11:20 schreef Chirma het volgende:
Ik wil hem wel hebben.
quote:Hij wordt aangestuurd vanuit je seriele poort, er zit een bracket bij waarmee dit heel netjes en makkelijk kan. De voeding krijgt -ie vanuit een floppy-voeding aansluiting. Het is zeker geen hele puzzel!
Op donderdag 26 juni 2003 11:47 schreef Snoop_Dogg het volgende:
ik heb zeer intresse maar hoe sluit ik hem aan?
en zit er software bij? of wordt het een hele puzzel.
De software krijg je er bij.
(tevens laatste sgopje)
quote:Die mensen raad ik aan even hier te gaan neuzen: http://www.matrixorbital.com/applications.htm.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:14 schreef T_E_O het volgende:
Jarno, misschien moet je wat links geven naar de verschillende programma's die ervoor zijn, zodat geïnteresseerden kunnen zien wat je er allemaal mee kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |