quote:Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
Op zondag 29 juni 2003 15:16 schreef eborn het volgende:[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij (zoals Olaf al aanstipte) een stop-and-go krijgt of aan het einde van de race een tijdstraf.
* Dezz is Schumi fan
quote:goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
ik herinner me nog een tijdje terug dat marshalls de auto van Barichello wilden duwen vlak voor de pitstraat maar tegen werden gehouden door ferrari crew (paar jaar terug alweer)
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:[..]
goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt
schumacher zat niet op de ideale lijn, dus in het vuil. dan verlies je wel wat sneller je grip.
Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...
quote:Zo wordt de grootste Aso een keer aangepakt ...
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
Wat hij bij Hill flikte, flikt hij nu bij zichzelf .. moet hij maar niet denken dat hij Montoya eraf kan rijden.
quote:Geen idee wie je bent, maar respect
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef mitt het volgende:
even de topictitel verandert, want zo![]()
![]()
is het niet.
quote:tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat was echt een kutactie van Montoya!!!
natuurlijk roepen de meesten dat er niks aan de hand is.Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...
quote:maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
Op zondag 29 juni 2003 15:20 schreef jozef444 het volgende:[..]
tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)
of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!
of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:iemand had t ervover dat er bij zo'n actie zou worden geklaagd als ms m had ingezet, ik zeg daarop dat t zijn reputatie is waar dat aan ligt en daar horen ook die momentjes bij (oja en duitsers en wo2 is een volk ms is naar mijn weten nog steeds dezelfde aso
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
Op zondag 29 juni 2003 15:23 schreef eborn het volgende:[..]
Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
quote:zoals al werd gezegd een reputatie krijg je niet in 1 jaar (dus daar horen ook je slechte momentjes tussen learn to live with it )
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef Dezz het volgende:[..]
quote:Omdat de ferrari nu een aantal jaar domineerde is het niet meer voorgekomen, maar nu de verschillen weer zo klein zijn denk ik best dat t nog in m zit
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
quote:Gelukkig gaat een duits automerk winnen. Dit omdat een coureur in een duitseauto, een duitse aso de baan af reed.
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |