abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11344605
Ik was vanmorgen bezig met mijn krantenwijk en daarvoor moet ik langs een depot waar Tubancia bezorgers komen rijden.
Die man die daar voor werkt komt naar buiten en ziet dat ik Tubancia tassen heb hij kijkt dus in mijn tassen en ziet al mijn landelijke kranten in die tas zitten dus hij zegt:
"jij werkt toch niet voor tubancia?"
"nee ik doe alleen de landelijke ochtendkranten maar heb deze tas gekregen"
"dan moet je die volgende week in komen leveren!"
"waarom? ik gebruik deze tas al ruim een jaar!"
"deze tas kost mij 75 gulden"
"niet want ik werk niet voor u ik werkte voor een ander depot die man is gestopt en nu worden mijn andere kranten thuis gebracht"
"dus je gebruikt die tassen niet?"
"jawel dat ziet u nu toch?!"
"ja maar het kost mij geld die tassen!"
"ik zeg nee dat leg ik u net ook al uit!"

Ik heb dit verhaal 3x moeten herhalen en nog wil hij eht niet begrijpen

dinsdag 24 juni 2003 @ 15:20:14 #2
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11344651
Het is Tubantia...

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:21:26 #3
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_11344689
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:19 schreef kibber het volgende:
-knip-

Ik heb dit verhaal 3x moeten herhalen en nog wil hij eht niet begrijpen

zou je dat hier ook even willen doen
pi_11344694
Na de 2e keer had ik het verhaal opgeschreven en het aan die vent gegeven.
ßlï©k® ßlëë ßlüë ßläh, ßlï©k® ßlëë ßläh, Hïßßë® Ðï wHõë ßläh (You talk a lot of bullshit)
pi_11344701
stront eigenwijs
pi_11344779
Was dat toevallig in de pluimstraat?
Dan heb ik je gezien en gehoord..

En het is Tubantia

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 24-06-2003 15:26]

dinsdag 24 juni 2003 @ 15:26:23 #7
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_11344843
wat een domme lul.
Denkt ie nou echt dat ie ALLE tassen van Tubantia moet betalen?

Bovendien had ik hem fijntjes verzocht met zijn gore ongewassen hoeven uit mijn tas te blijven.

[edit]'s morgens moet je dus niet tegen mij beginnen te zaniken. Dat gaat errug mis[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Plompzak op 24-06-2003 15:27]

Schwanzilein
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:26:24 #8
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11344844
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:24 schreef DJKoster het volgende:
Pluimstraat? In welk deel ligt dat dan?
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_11344989
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:26 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Pluimstraat? In welk deel ligt dat dan?

Ken uw stad...
Aan de Oliemolensingel..

[on-topic]

TS, kun je niet gewoon een tas krijgen voor de landelijke kranten?

pi_11345004
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:21 schreef el_bario het volgende:

[..]

zou je dat hier ook even willen doen

Ik bezorg iedere ochtend dus landelijke ochtendkranten zoals AD, Volkskrant noem maar op.
Hier in Twente heb je ook een regionale ochtendkrant Tubantia ( ja ja nu wel goed geschreven )
Maar die bezorgers hebben andere krantentassen dan ik eigenlijk zou moeten hebben.
Maar als ik mijn wijk s'morgens loop kom ik langs dat depot waar de Tubantia bezorgers hun kranten ophalen.
Dus die man komt naar buiten en begint te zeuren over mijn tas dat dat hem geld kost!
Dus ik leg hem uit dat ik die tas niet van hem heb gekregen dus dat het hem ook geen geld kost maar hij wou eht amar niet begrijpen!
Ik heb die tas ooit eens gekregen omdat ik naast mijn ochtendwijk ook nog een folder wijk loop en daarvan heb ik die tas gekregen en daarbij werd ook gezegt dat ik die gekregen had omdat er geen andere meer waren.
Maar die man is gestopt als depothouder omdat hij een hartaanval heeft gehad en volgens die man moest ik dus die tas terugbrengen anar hem omdat ik geen Tubantia tas zou mogen hebben maar ik snap zijn punt niet want die tas word toch gebruikt?!
Bovendien werd ik vd week aangesproken door een agent die vroeg waar hij die tassen kon dumpen want op het politie bureau lagen nog 6 tassen die van fietsen af hadden gehaald die gejat zijn en nooit opgehaald!
Is het een beetje duidelijk?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:32:53 #11
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11345023
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:31 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ken uw stad...
Aan de Oliemolensingel..

[on-topic]

Wou je zeggen dat jij elke straat in Enschede kent?
pi_11345056
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:24 schreef DJKoster het volgende:

En het is Tubantia

Whahaha ja!!!!!!!
Wat een toeval zeg
pi_11345089
quote:

[..]

Ken uw stad...
Aan de Oliemolensingel..

[on-topic]

Dat zou nu wel kunnen maar ik zie het nut er niet van.. Die tas word toch gebruikt wat is het probleem kijk geef ik die tas zwemles dan mag die vent klagen!
pi_11345100
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:34 schreef kibber het volgende:

[..]

Whahaha ja!!!!!!!
Wat een toeval zeg

Maar die man zeurt wel vaker, verder is hij wel okay.

dinsdag 24 juni 2003 @ 15:36:10 #15
57577 stoopkind
Oh grow up!
pi_11345108
quote:

[..]

Ken uw stad...
Aan de Oliemolensingel..

[on-topic]

Ik woon vlakbij de Oliemolensingel maar ken die straat ook niet. Zolang ik maar weet hoe ik moet rijden interesseert het mij niet echt hoe de straten heten waar ik doorheen rij.
pi_11345136
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:32 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat jij elke straat in Enschede kent?

De kaart voor m'n huis wel...
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:35 schreef kibber het volgende:

[..]

Dat zou nu wel kunnen maar ik zie het nut er niet van.. Die tas word toch gebruikt wat is het probleem kijk geef ik die tas zwemles dan mag die vent klagen!

Nieuwe tas regelen en deze tas weggeven aan een familielid, ben je tenminste van het gezeur af
pi_11345148
quote:
Mensen die niet willen luisteren!!!
Die moeten maar voelen...

Zei mij oma altijd....

dinsdag 24 juni 2003 @ 15:37:30 #18
56072 Jurry
OpgeFok!t
pi_11345152
Gewoon wegrijden
Dont cross the road... If you cant get out of the kichen.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:37:33 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11345154
ik weet geen straat namen.

En wat zeg je

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11345206
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:36 schreef stoopkind het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij de Oliemolensingel maar ken die straat ook niet. Zolang ik maar weet hoe ik moet rijden interesseert het mij niet echt hoe de straten heten waar ik doorheen rij.

Ehmmm even denken, ken je die Edah aan de singel? al je dan richting dat tankstation Bim gaat ga je rechtdoor zie je aan de kant van de Bim een sigarenwinkeltje zitten, als je daar de straat in kijkt zie je de pluimstraat...
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:35 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Maar die man zeurt wel vaker, verder is hij wel okay.

Hahaha het is inderdaad een zeikerd hij wil geloof ik er graag zijn gelijk halen is het niet?
Hij liep met iemand naar buiten die z'n tassen aan het inpakken was en daardoor zag hij mij...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:41:17 #21
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11345271
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef kibber het volgende:

[..]

Ehmmm even denken, ken je die Edah aan de singel?

Ik moet echt eens vaker op de fiets stappen en door Enschede crossen...
pi_11345292
quote:
[b]Op dinsdag 24 juni 2003 15:37 schreef DJKoster het volgende

Nieuwe tas regelen en deze tas weggeven aan een familielid, ben je tenminste van het gezeur af

Nee niet weggeven dan moet ik hem terug geven zegt ie...
Trouwens zit net in het fotoboek te kijken weet nu ook wel wie jij bent jij stond achter mij bij die flat en je stond op mij te wachten met je kranten toch?
VD week zag ik je ook al toen reed ik emt een man mee die me aan het inwerken was ( dit is vakantiewerk )
pi_11345365
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:41 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Ik moet echt eens vaker op de fiets stappen en door Enschede crossen...

Haha vanaf waar weet je wat ik bedoel dan? weet je de Boulevard 1945 te vinden dat is aan de andere kant.
Als je daar die kruising hebt en je komt van de kant van de stad ga je linksaf rij je rechtdoor en kom je aan je rechterhand die sigaren winkel weer tegen,
Die is al vaak overvallen een tijd terug is de eigenaar nog dood geschoten
pi_11345368
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef kibber het volgende:

[..]

Hahaha het is inderdaad een zeikerd hij wil geloof ik er graag zijn gelijk halen is het niet?
Hij liep met iemand naar buiten die z'n tassen aan het inpakken was en daardoor zag hij mij...

Een beetje wel ja
Ach, ik kom door om m'n kranten te pakken en ben weer weg, dus heb er geen last van
pi_11345402
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:41 schreef kibber het volgende:

[..]

Nee niet weggeven dan moet ik hem terug geven zegt ie...
Trouwens zit net in het fotoboek te kijken weet nu ook wel wie jij bent jij stond achter mij bij die flat en je stond op mij te wachten met je kranten toch?
VD week zag ik je ook al toen reed ik emt een man mee die me aan het inwerken was ( dit is vakantiewerk )

Tsja, afwachten maar of hij door blijft zeuren...

Dat was ik idd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')