abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11311157
Beste mensen,

heeft er iemand voor mij in de aanbieding eenmaal een licentie nt4 server? Engels of Nederlands maakt niet uit.....

prijs in overleg.

huuuuuuuuuuuuuuuu
  maandag 23 juni 2003 @ 11:29:19 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11311173
Dit mag dus niet
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  maandag 23 juni 2003 @ 11:54:49 #3
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11311670
Volgens mij is dit gewoon legaal en weer open ! (tot nadere bevindingen althans)
  maandag 23 juni 2003 @ 13:08:32 #4
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_11313443
OEM of Retail
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_11313583
Een licentienummer mag dus niet. Een complete set inclusief de originele software mag wel. Mits de software niet geinstalleerd is op een andere machine. Nu mag de mod van V&A beslissen wat er met het topic gedaan mag worden. Maar als er licentienummers gepost gaan worden ga ik hem dicht doen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11314046
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:13 schreef Lucille het volgende:
Een licentienummer mag dus niet. Een complete set inclusief de originele software mag wel. Mits de software niet geinstalleerd is op een andere machine. Nu mag de mod van V&A beslissen wat er met het topic gedaan mag worden. Maar als er licentienummers gepost gaan worden ga ik hem dicht doen.
uhm.. mag wel los hoor.. Als ik hier thuis op 3 pc's windows zet, mag dat 3x van dezelfde cd, als ik maar 3 licenties heb, dan is er niks aan de hand.

ontopic:
bel anders ff met MS ofzo

maandag 23 juni 2003 @ 13:33:20 #7
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11314067
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:32 schreef DrNizeGuy het volgende:

[..]

bel anders ff met MS ofzo

NT 4 wordt alleen nog maar aan Hele Grote Bedrijven (denk formaat IBM) geleverd.
Ook licenties.
For great justice!
pi_11314806
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

NT 4 wordt alleen nog maar aan Hele Grote Bedrijven (denk formaat IBM) geleverd.
Ook licenties.

LOL grapje zeker? NT4 is ook uitgeleverd aan alle MKB die het besteld hebben
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 23 juni 2003 @ 14:02:23 #9
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11314855
quote:
Op maandag 23 juni 2003 14:00 schreef Thermo het volgende:

[..]

LOL grapje zeker? NT4 is ook uitgeleverd aan alle MKB die het besteld hebben

Nu ook nog?
Het is wel een systeem van 7 jaar oud en volgens mij wordt het alleen nog maar volgens een speciaal corporate programma geleverd.
For great justice!
pi_11314899
Om het duidelijk te maken voor meneer de Coyote (onze alwetende mod) ..... Zoals ik hem ook heb gemaild overigens.

Gaat het gewoon om een sitelicense, dus gewoon keurig netjes het papiertje met daarop de officiele licentie zodat ik een nt4 server kan installeren....

huuuuuuuuuuuuuuuu
  maandag 23 juni 2003 @ 14:07:24 #11
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11314988
quote:
Op maandag 23 juni 2003 14:03 schreef Henrico.Messias het volgende:
Om het duidelijk te maken voor meneer de Coyote (onze alwetende mod) ..... Zoals ik hem ook heb gemaild overigens.

Gaat het gewoon om een sitelicense, dus gewoon keurig netjes het papiertje met daarop de officiele licentie zodat ik een nt4 server kan installeren....

Als we gaan katten, kan er alsnog een slotje op, hoor.

Policy in dit soort zaken is de boel dichtgooien en even advies inwinnen bij een collega mod uit DIG (zie de opmerking van Lucille hierboven). Het begrip 'Licentie' bij Windows wordt op dit soort fora namelijk meestal gebruikt voor een licentiecode. Datr houdt in dat iemand illegaal een windows aan de gang wil krijgen en daar werken wij niet aan mee.

En de policy van Mickeysoft is dusdanig onduidelijk, dat we liever geen risico nemen en even kijken of wat er gevraagd wordt, ook idd gevraagd mag worden. Dit schijnt te mogen, dus is het topic weer open.

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')