quote:Die bovenste foto is echt héél mooi!
Op dinsdag 24 juni 2003 00:14 schreef ChRiZz het volgende:
Canon A70
quote:Heb je van al deze personen toestemming om ze op internet te plaatsen?
Op maandag 23 juni 2003 23:50 schreef Digi23 het volgende:
Op foto's berust copy. Foto's mogen niet zonder toestemming worden gebruikt! Foto's genomen in De Efteling op Zondag 22 Juni 2003. Waar bekende Nederlanders vrij liepen in het park!
Uitzicht
Mn eau de toillette op mn bureau
Hoe maakte je dat panorama (dat te zien is in deel 2, pagina10)? Ik zou daar zelf ook mee aan de slag willen. Zelf ben ik wel bezig met panorama fotografie (op dezelfde pagina staat een foto van het Abe Lenstra stadion) maar wil nog de laatste stap maken naar het online zetten.
Met welke progs werk je?
Zonsopkomst op Ibiza, mooier heb ik ze nog niet gezien in mijn leven
Kaiserthermen
Roze paleis (I)
Roze paleis (II)
beetje blauwe gloed er overheen, geprobeerd weg te halen, maar het blijft hangen
Vriend bij kampvuur
quote:damn die eerste foto met die 2 honden is echt heel mooi....vette belichting
Canon A70
quote:
Canon A70
quote:idd
Op vrijdag 4 juli 2003 13:21 schreef Garthim het volgende:damn die eerste foto met die 2 honden is echt heel mooi....vette belichting
quote:Thanx.. kans van 1 op xxxxxxxx het blijven beesten
Op vrijdag 4 juli 2003 14:47 schreef JusdRanz het volgende:[..]
[..]
idd
k wilde die linker koplamp scherp hebben, maar dat lukte me niet.
[edit]
deze is qua scherpte beter gelukt.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 06-07-2003 19:24]
-edit. Foto weg ten behoeve van de, in zijn bandbreedte zwaar benadeelde, medemens.
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 08-07-2003 14:37]
quote:Het is een mooie foto, maar in mijn ogen niet superbijzonder. En zeker niet voor 1,9 MB, wat ik zowiezo al veels te groot vind. Maak er even een linkje van of thumbnail um en zet hier dan even een kleinere versie neer. Wel zo prettig voor de medemens...
Op dinsdag 8 juli 2003 12:52 schreef Rieuwert het volgende:
Grote foto, 1,9 Mb, maar zeer de moeite waard.
[afbeelding]
Genomen te Diemen, 07-07-2003 rond 23.30 met een Canon Powershot S50, sluitertijd 15 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |