quote:Niet iedere pedofiel is een kinderverkrachter. Als je zo redeneert moet jij ook de straat mijden, er lopen immers overal hetero's rond.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:34 schreef schatje het volgende:
Als je kinderen hebt lijkt het mij niet erg gerustellend.Ik zou mijn kids niet buiten spelen.Het begint met een snoepje en vervolgens is het te laat.
Kijk, als je op kinderen valt en je hebt daar problemen mee, prima. Ik snap dat. Daar moet ook begrip voor zijn en je moet er over kunnen praten en hulp kunnen zoeken enzo.
Maar ik zit nou even op die sites te kijken, die van die links van Loedertje, en ik zie gewoon GVD iets van trots als ze het hebben over lichamelijk contact! En van die semi-onschuldige foto's onder je posts. En even semi-terloops vermelden dat het om een 14-jarige ging. Dat soort dingen.
quote:Het punt is dat we het hier niet over verkrachting hebben, maar een in hun ogen normale relatie.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:37 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Niet iedere pedofiel is een kinderverkrachter. Als je zo redeneert moet jij ook de straat mijden, er lopen immers overal hetero's rond.
Het gaat in onze ogen om verkrachting en in hun ogen over iets wat volstrekt normaal zou moeten zijn...
Een geheel leven lang celibatair zijn, lukt maar heel, heel weinig mensen..
quote:Ik sla je heus niet in elkaar hoor. Ik geloof namelijk niet dat een pedofiel er voor kiest om pedofiel te zijn. Ik denk namelijk niet dat het echt een pretje is en er zijn gemakkelijkere alternatieven qua geaardheid. Zoiets wordt je denk ik gewoon.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:33 schreef YogiBear het volgende:
En je hoeft me ook niet te vertrouwen, omdat de kans nihil is dat je ooit wat met me te maken hebt in het echte leven. Dan nog zal ik het niet laten merken. (honkbalknuppels anyone?)
Zolang er maar niet seksueel iets met kinderen gedaan wordt heb ik er niet zo'n moeite mee. Ik denk dat een groot deel van die agressie tegen pedofielen voorkomt uit de angst om zelf zo te worden. Hetzelfde geldt voor psychisch gestoorde mensen. Daar moet men altijd zo om lachen. En in dat gelach hoor ik altijd een beetje angst.
quote:Ze hoeven ook niet celibatair te zijn, als ze maar met hun poten van kinderen afblijven.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:43 schreef Maerycke het volgende:
V.
quote:En aangezien zij kinderen zien als potentiele partners, zijn ze dus een gevaar voor de samenleving..
Op vrijdag 20 juni 2003 14:46 schreef Verbal het volgende:[..]
Ze hoeven ook niet celibatair te zijn, als ze maar met hun poten van kinderen afblijven.
V.
quote:Oooh, dan ben ik het met jullie eens. Relaties tussen kinderen en ouderen moeten niet kunnen. Ik vind echter wel dat pedofielen (die zich inhouden) geaccepteerd moeten worden.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:43 schreef Maerycke het volgende:
Het punt is dat we het hier niet over verkrachting hebben, maar een in hun ogen normale relatie.Het gaat in onze ogen om verkrachting en in hun ogen over iets wat volstrekt normaal zou moeten zijn...
quote:Leuk, maar het blijven mensen. Je kunt ze niet preventief ruimen omdat ze niet hun hele leven lang celibatair kunnen blijven.
quote:Naja.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:44 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat een groot deel van die agressie tegen pedofielen voorkomt uit de angst om zelf zo te worden.
quote:Het is niet alsof we een keus hebben.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:47 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oooh, dan ben ik het met jullie eens. Relaties tussen kinderen en ouderen moeten niet kunnen. Ik vind echter wel dat pedofielen (die zich inhouden) geaccepteerd moeten worden.
quote:Ik heb er inderdaad iets tegen als pedofielen mekaar gaan opzoeken in een ander kader dan hulp zoeken.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:47 schreef Maerycke het volgende:[..]
En aangezien zij kinderen zien als potentiele partners, zijn ze dus een gevaar voor de samenleving.
Laat ze naar een hoer gaan en die betalen om een schooluniform aan te trekken en afwisselens aan een lolly en hun leuter te sabbelen of zo.
Maar dit soort quasi-onschuldig groepsgeglibber bezorgt me rillingen.
V.
quote:Dus wat is je punt?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:47 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Leuk, maar het blijven mensen. Je kunt ze niet preventief ruimen omdat ze niet hun hele leven lang celibatair kunnen blijven.
Ze mogen niet aan kinderen zitten, maar hoeven ook niet celibatair te blijven?
Volwassen vrouwen en mannen komen niet in aanmerking als sexuele partner, dus dan lijkt het me toch wel vrij zeker dat een kind het slachtoffer hiervan zal worden...
quote:Aai over de bol?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:46 schreef Verbal het volgende:Ze hoeven ook niet celibatair te zijn, als ze maar met hun poten van kinderen afblijven.
quote:Helemaal juist.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:47 schreef Maerycke het volgende:[..]
En aangezien zij kinderen zien als potentiele partners, zijn ze dus een gevaar voor de samenleving..
Die site's die ik inmiddels gezien heb zeggen al gnoeg.
quote:Lijkt me erg moeilijk.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:47 schreef Gil-galad het volgende:
Ik vind echter wel dat pedofielen (die zich inhouden) geaccepteerd moeten worden.
Want hoe kom je erachter als een pedofiel zich opeens niet meer weet te beheersen?
Juist, als het te laat is.
V.
quote:Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik denk alleen dat de meeste pedofielen niet zomaar een kind zullen verkrachten.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:49 schreef Maerycke het volgende:
Dus wat is je punt?Ze mogen niet aan kinderen zitten, maar hoeven ook niet celibatair te blijven?
quote:Allemaal preventief opsluiten dan maar ?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:51 schreef Verbal het volgende:
Lijkt me erg moeilijk.Want hoe kom je erachter als een pedofiel zich opeens niet meer weet te beheersen?
Juist, als het te laat is.
V.
quote:En de meeste sociopaten zullen ook niet zomaar aan het moorden slaan?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:51 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik denk alleen dat de meeste pedofielen niet zomaar een kind zullen verkrachten.
V.
quote:Helemaal eens. Er zijn mensen die er onder lijden en die er wat aan proberen te doen en kinderen geen kwaad willend doen ongeacht hun seksuele gevoelens. En met die mensen kan ik meeleven: zij hebben ook niet om hun geaardheid gevraagd en het lijkt me retemoeilijk om daarm ee te leren leven en omgaan en geen gevolg in daden toe te staan.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:43 schreef Jarno het volgende:
Wat me trouwens bijzonder tegenstaat, is het hele gluiperige gedoe d'r om heen. Alsof je de problemen wil opzoeken.Kijk, als je op kinderen valt en je hebt daar problemen mee, prima. Ik snap dat. Daar moet ook begrip voor zijn en je moet er over kunnen praten en hulp kunnen zoeken enzo.
Maar ik zit nou even op die sites te kijken, die van die links van Loedertje, en ik zie gewoon GVD iets van trots als ze het hebben over lichamelijk contact! En van die semi-onschuldige foto's onder je posts. En even semi-terloops vermelden dat het om een 14-jarige ging. Dat soort dingen.
De andere helft van de pedofielen zijn echter wel smeerlappen die als een soort predator op zoek zijn naar slachtoffertjes en die er nog over opscheppen ook. Die mensen mogen van mij heel, heel streng aangepakt worden.
Maar ik vind het wel heel jammer dat al die pedofielen onder 1 noemer geschaard worden. Daardoor maak je het voor de mensen die juist geen kwaad willen volgens mij moeilijker om hulp te zoeken ed.
quote:Verkrachten is een groot woord. Misbruiken komt al meer in de buurt. En dat kan dan geestelijk en lichamelijk zijn.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik denk alleen dat de meeste pedofielen niet zomaar een kind zullen verkrachten.
quote:Niet zomaar nee.. maar het begin met een aai over de bol, dan een "onschuldige tongzoen omdat het kind wilde ontdekken wat dit inhield" en vanaf dat punt verder...
Wie bepaalt wat goed is voor het kind?
quote:I don't know and I don't care.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Allemaal preventief opsluiten dan maar ?
V.
quote:Wat een vergelijking...
Op vrijdag 20 juni 2003 14:52 schreef Verbal het volgende:
En de meeste sociopaten zullen ook niet zomaar aan het moorden slaan?V.
quote:Geen reeële oplossing helaas..
Op vrijdag 20 juni 2003 14:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Allemaal preventief opsluiten dan maar ?
Waarom zou ik het okay moeten vinden als een vent, waarvan ik wéét dat hij pedo is, omgang heeft of in de buurt komt van mijn zoontje?
Kan me geen reet schelen dat hij van mijn kind afblijft, het feit dat hij al ranzige gedachen heeft door enkel het kijken naar mijn kind is voor mij reden genoeg om zo iemand ver van mijn kind vandaan te willen houden.
Een relatie opbouwen, liefde voelen voor een kind die altijd gepaard gaat met sexuele gevoelens is een relatie die je niet moet willen.
Als het de ouders/broer/oom betreft wil je dat niet, als het de buurman betreft ook niet.
Hetgaat om verhoudingen die scheef zijn, misbruik van vertrouwen.
Een kind wat op de schoot kruipt, maar niet weet dat Ome Jan er een paal van krijgt en zich later zal afrukken op die herinnering, daar moet je maar geen moeite meehebben? Kom op, zeg!
Het moet van het kind uitgaan? En wat zijn volgens Ome Jan dan signalen dat een kind van 9 aan Ome Jan potlood wilt zitten? Als hij op schoot wiebelt van enthousiasme omdat One Jan hem een ijsje belooft?
Plaatjes kijken is onschuldig, want Ome Jan rukt zich al af op een klassefoto?
Zullen we onze kleine maar Kleenex meegeven voor Ome Jan als-ie gezellig bij Ome Jan gaat spelen?
We willen Ome Jan niet op kosten jagen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |