ik heb een goede (naar mijn idee) vriendin
ik ga goed met haar om, ze is een fantastische meid! we hadden het weer een keertje over liefde. en ze vroeg of ik ooit verliefd was geweest, dus ik zeg "nee" en toen vroeg ze.. "heb je wel eens iets specials gevoeld voor iemand" dus ik vraag wat ze bedoeld met iets specials.. ze zegt, dat je graag bij iemand bent, en dat je die super aardig vind enzo..
dus ik ff nadenken, en ik zegt "ja, jij" alleen sinds gebeurtenis weet ik niet waar is sta...
ze heeft een vriend en telkens als ze daarna toe gaat voel ik me klote. (duidelijk jalouzie) (dat heb ik trouwens al een tijdje, dus ook voor ze me die vraag stelde) dus ik weet nou niet wat het is...
is het verliefdheid? of alleen vriendschap, waarbij ik het beste met haar voor heb (wat zo is)?
ik weet niet..
iemand enige idee hoe ik er achter kan komen?
quote:Dit lijkt wel verdacht veel op verliefdheid...
Op donderdag 19 juni 2003 17:31 schreef Xilantof het volgende:
hallo,ik heb een goede (naar mijn idee) vriendin
ik ga goed met haar om, ze is een fantastische meid! we hadden het weer een keertje over liefde. en ze vroeg of ik ooit verliefd was geweest, dus ik zeg "nee" en toen vroeg ze.. "heb je wel eens iets specials gevoeld voor iemand" dus ik vraag wat ze bedoeld met iets specials.. ze zegt, dat je graag bij iemand bent, en dat je die super aardig vind enzo..
dus ik ff nadenken, en ik zegt "ja, jij" alleen sinds gebeurtenis weet ik niet waar is sta...ze heeft een vriend en telkens als ze daarna toe gaat voel ik me klote. (duidelijk jalouzie) (dat heb ik trouwens al een tijdje, dus ook voor ze me die vraag stelde) dus ik weet nou niet wat het is...
is het verliefdheid? of alleen vriendschap, waarbij ik het beste met haar voor heb (wat zo is)?
ik weet niet..
iemand enige idee hoe ik er achter kan komen?
quote:ik weet het niet, maar het wordt misschien ook tegengehouden.. ik weet dat ze een vriend heeft
Op donderdag 19 juni 2003 17:38 schreef Frenkie het volgende:
hebje vlinders in je buik want dan ben je verliefd
quote:denk je vaak aan haar?
Op donderdag 19 juni 2003 17:39 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik weet het niet, maar het wordt misschien ook tegengehouden.. ik weet dat ze een vriend heeft
quote:Waar rook is, is vuur... ik neem aan dat hij dat bedoelt.
Op donderdag 19 juni 2003 17:38 schreef jpschadde het volgende:
rook?
quote:ik weet niet hoe ik voor de "confrontatie" was.
Op donderdag 19 juni 2003 17:40 schreef hopeless het volgende:[..]
denk je vaak aan haar?
ik leg uit:
voor de confronatie, dacht ik er ook al aan (door die jalousie) maar ik wist het niet zeker, en ik vond het niet mogen (ze heeft relatie)
misschien dat ik nu door die confrontatie iets opener ben geworden ofzo
quote:Goed gevonden doelde echter op Rookie, groentje.
Op donderdag 19 juni 2003 17:40 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Waar rook is, is vuur... ik neem aan dat hij dat bedoelt.
quote:Ohhhhhhhhhhhh
Op donderdag 19 juni 2003 17:45 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Goed gevonden doelde echter op Rookie, groentje.
Sinds wanneer ben je een groentje als je verliefd bent?
quote:Je bent een groentje als je het verschil niet merkt.
Op donderdag 19 juni 2003 17:46 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ohhhhhhhhhhhh
quote:Reageer dan niet
Op donderdag 19 juni 2003 17:45 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Goed gevonden doelde echter op Rookie, groentje.
Ik heb het zelfde met een vriendin die ik heb... ben niet echt verfield ofzo maar om te zeggen dat we nu echt alleen maar vrienden zijn ook niet.
De tijd zal vanzelf aanwijzen of het echt verliefdheid is want als dat zo is merk je dat echt wel.
quote:als je leest zou je hebben gezien dat dit dan de eerst keer zou zijn!
Op donderdag 19 juni 2003 17:46 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ohhhhhhhhhhhh
quote:Precies, ROOK!.
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef Xilantof het volgende:[..]
als je leest zou je hebben gezien dat dit dan de eerst keer zou zijn!
quote:Iedereen moet het leren!
Op donderdag 19 juni 2003 17:47 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Je bent een groentje als je het verschil niet merkt.
Ik zou het zelf trouwens ook niet makkelijk aan mezelf toegeven hoor als ik verliefd was op een meisje dat al een vriend had...
quote:weet die vriendin het ook van jouw?
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef testbeeld het volgende:[..]
Reageer dan niet
Ik heb het zelfde met een vriendin die ik heb... ben niet echt verfield ofzo maar om te zeggen dat we nu echt alleen maar vrienden zijn ook niet.
De tijd zal vanzelf aanwijzen of het echt verliefdheid is want als dat zo is merk je dat echt wel.
quote:*DUBBEL
Op donderdag 19 juni 2003 17:38 schreef jpschadde het volgende:
rook?
rookie dus
[Dit bericht is gewijzigd door Virus3000 op 19-06-2003 17:53]
quote:ik doelde dus op ROOKIE, rook.
Op donderdag 19 juni 2003 17:52 schreef Virus3000 het volgende:[..]
waar rook is, is vuur
quote:hopelijk heb je dan ook wat aan de reacties in dit topic....
Op donderdag 19 juni 2003 17:52 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
oh shit , dit is dus ook herkenbaar voor mij
ten eerste zijn er 2 dingen die je niet moet verwarren; liefde en verliefdheid. of je verliefd op haar bent weet ik niet, (onder verliefdheid versta ik kriebels in je buik als je aan haar denkt, nergens anders meer aan kunnen denken, etc, etc.)
maar je houdt hardstikke veel van haar!
ik heb het zelfde gehad met een vriendin van me. we waren hele goede vrienden. ik hield echt enorm van haar, en zij ook van mij. Ik wilde graag ook met haar zoenen, en een echte relatie beginnen, maar zij wilde de relatie vriendschappelijk houden. Ik kon dit niet aan, de relatie was te intiem/extreem om nog ruimte te hebben voor een echte vriend/vriendin.
ik heb haar voor de keuze gesteld; of all the way, en we kijken hoe het werkt als stel, of niks. anders trok ik het niet. helaas zag ze het niet zitten een relatie met mij te beginnen en heb het contact helaas moeten verbreken.
probeer bij je zelf uit te vinden of je van haar houd als dikke vrienden, of dat je van haar houd als je potentiele vriendin. als het het eerste is; niks aan de hand, geweldig toch? als het dat tweede is kan het onhandig worden.
gaat het goed tussen haar en haar vriend? [ik probeer geen olie op het vuur te gooien/stille hoop te geven, maar] wie weet houd ze ook van jou op meer een vriendschappelijke manier.
en toen wilde ik nog een einde/conclusie schrijven ofzo, maar weet het zelf ook niet precies. het blijft een lastige situatie namelijk!
quote:dankje voor deze post!
Op donderdag 19 juni 2003 17:57 schreef iroQuai het volgende:
Hmm lastig geval dit. erg herkenbaar wel..ten eerste zijn er 2 dingen die je niet moet verwarren; liefde en verliefdheid. of je verliefd op haar bent weet ik niet, (onder verliefdheid versta ik kriebels in je buik als je aan haar denkt, nergens anders meer aan kunnen denken, etc, etc.)
maar je houdt hardstikke veel van haar!ik heb het zelfde gehad met een vriendin van me. we waren hele goede vrienden. ik hield echt enorm van haar, en zij ook van mij. Ik wilde graag ook met haar zoenen, en een echte relatie beginnen, maar zij wilde de relatie vriendschappelijk houden. Ik kon dit niet aan, de relatie was te intiem/extreem om nog ruimte te hebben voor een echte vriend/vriendin.
ik heb haar voor de keuze gesteld; of all the way, en we kijken hoe het werkt als stel, of niks. anders trok ik het niet. helaas zag ze het niet zitten een relatie met mij te beginnen en heb het contact helaas moeten verbreken.
probeer bij je zelf uit te vinden of je van haar houd als dikke vrienden, of dat je van haar houd als je potentiele vriendin. als het het eerste is; niks aan de hand, geweldig toch? als het dat tweede is kan het onhandig worden.
gaat het goed tussen haar en haar vriend? [ik probeer geen olie op het vuur te gooien/stille hoop te geven, maar] wie weet houd ze ook van jou op meer een vriendschappelijke manier.
en toen wilde ik nog een einde/conclusie schrijven ofzo, maar weet het zelf ook niet precies. het blijft een lastige situatie namelijk!
het eerst couplet van "ik wou dat ik jouw was" van veldhuis en kemper.. die is nu super herkenbaar voor mij, zo;n gevoel heb ik al mij hele leven.. en nu heel erg duidelijk weeer...
--edit--
en of het goed gaat tussen haar en haar vriend, volgens mij wel... maar daar wil ik verder niets van, dus daar ga ik ook niet over oordelen.. wie ben ik om dat te doen?
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 19-06-2003 18:28]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |